Muziek / Muziekgames / BossMeter - De 200 beste nummers van Bruce Springsteen volgens ArthurDZ en cosmic kid
zoeken in:
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 12 februari 2020, 20:59 uur
Kingdom Of Days
Album: Working On A Dream
Vallende blaadjes, laagstaand zonnetje en een zwoele herfstbries. Dingen die voorbij gaan, melancholie ten top. Ik smelt daarvoor en vind dit oprecht 1 van zijn sterkste nummers uit de jaren 10. Jammer genoeg dacht ArthurDZ daar anders over
Album: Working On A Dream
Vallende blaadjes, laagstaand zonnetje en een zwoele herfstbries. Dingen die voorbij gaan, melancholie ten top. Ik smelt daarvoor en vind dit oprecht 1 van zijn sterkste nummers uit de jaren 10. Jammer genoeg dacht ArthurDZ daar anders over
0
geplaatst: 12 februari 2020, 21:07 uur
Light of Day : 9 (missertje dat deze niet al direct was opgenomen in onze top200)
Kingdom Of Days : 5,5
Kingdom Of Days : 5,5
0
geplaatst: 13 februari 2020, 10:17 uur
Prima nummertje hoor. Niet heel ingewikkeld of hoogstaand. Maar wat je zegt; zittend in het zonnetje met een biertje in de hand. Dat sfeertje ademt dit nummer prima uit. Cijfer; 7
0
geplaatst: 13 februari 2020, 13:29 uur
Bij de plaat schreef ik:
Het nummer vind ok, maar de uitvoering niet. Wel erg zoetig en bedaarderig. Dat zit hem natuurlijk ook in de tekst. Ik vind het leuk voor Bruce dat hij gelukkig is, maar moet hij daar echt zulke tamme nummers over schrijven?
5
Het nummer vind ok, maar de uitvoering niet. Wel erg zoetig en bedaarderig. Dat zit hem natuurlijk ook in de tekst. Ik vind het leuk voor Bruce dat hij gelukkig is, maar moet hij daar echt zulke tamme nummers over schrijven?
5
0
johannesA
geplaatst: 13 februari 2020, 17:52 uur
Aardig nummer voor Bruce standaarden. Toch altijd nog een 7,2
1
geplaatst: 13 februari 2020, 17:55 uur
cosmic kid schreef:
Ik smelt daarvoor en vind dit oprecht 1 van zijn sterkste nummers uit de jaren 10. Jammer genoeg dacht ArthurDZ daar anders over
Ik smelt daarvoor en vind dit oprecht 1 van zijn sterkste nummers uit de jaren 10. Jammer genoeg dacht ArthurDZ daar anders over
Jij bent sowieso één van de weinigen die het een van zijn beste nummers van de jaren '10 vind, denk ik

0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 13 februari 2020, 19:01 uur
ArthurDZ schreef:
Jij bent sowieso één van de weinigen die het een van zijn beste nummers van de jaren '10 vind, denk ik
(quote)
Ik ben dan ook zoet en bedaard

0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 15 februari 2020, 10:22 uur
Leavin' Train
Album: Tracks
Bruce op zijn zwakst. Geforceerd rocken noem ik dit.
Album: Tracks
Bruce op zijn zwakst. Geforceerd rocken noem ik dit.
0
geplaatst: 15 februari 2020, 11:57 uur
Niet hoogstaand inderdaad , maar het ramt wel lekker door 7
1
geplaatst: 15 februari 2020, 21:08 uur
Ik ken heel wat zwakkere nummers van Bruce. Hier toont ie in ieder geval pit.
Cijfer; 7
Cijfer; 7
* denotes required fields.