MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / BossMeter - De 200 beste nummers van Bruce Springsteen volgens ArthurDZ en cosmic kid

zoeken in:

7

Jammer dat hij toen in Spinal Tap speelde.

johannesA
8

cosmic kid (moderator)
Kingdom Of Days
Album: Working On A Dream

Vallende blaadjes, laagstaand zonnetje en een zwoele herfstbries. Dingen die voorbij gaan, melancholie ten top. Ik smelt daarvoor en vind dit oprecht 1 van zijn sterkste nummers uit de jaren 10. Jammer genoeg dacht ArthurDZ daar anders over

Light of Day : 9 (missertje dat deze niet al direct was opgenomen in onze top200)
Kingdom Of Days : 5,5

6.3 niet erg bijzonder beetje brakke zang

Arbeidsdeskundige
6

Prima nummertje hoor. Niet heel ingewikkeld of hoogstaand. Maar wat je zegt; zittend in het zonnetje met een biertje in de hand. Dat sfeertje ademt dit nummer prima uit. Cijfer; 7

7,5 voor Kingdom Of Days

Bij de plaat schreef ik:

Het nummer vind ok, maar de uitvoering niet. Wel erg zoetig en bedaarderig. Dat zit hem natuurlijk ook in de tekst. Ik vind het leuk voor Bruce dat hij gelukkig is, maar moet hij daar echt zulke tamme nummers over schrijven?

5

johannesA
Aardig nummer voor Bruce standaarden. Toch altijd nog een 7,2

cosmic kid schreef:
Ik smelt daarvoor en vind dit oprecht 1 van zijn sterkste nummers uit de jaren 10. Jammer genoeg dacht ArthurDZ daar anders over

Jij bent sowieso één van de weinigen die het een van zijn beste nummers van de jaren '10 vind, denk ik

cosmic kid (moderator)
ArthurDZ schreef:
(quote)

Jij bent sowieso één van de weinigen die het een van zijn beste nummers van de jaren '10 vind, denk ik

Ik ben dan ook zoet en bedaard

Light of Day - 7
Kingdom of Days - 4

cosmic kid (moderator)
Leavin' Train
Album: Tracks

Bruce op zijn zwakst. Geforceerd rocken noem ik dit.

Een 5je inderdaad te geforceerd.

Niet hoogstaand inderdaad , maar het ramt wel lekker door 7

johannesA
7,4

7,4

Zeker niet Bruce op zijn zwakst.

Arbeidsdeskundige
7

Ik ken heel wat zwakkere nummers van Bruce. Hier toont ie in ieder geval pit.
Cijfer; 7

Gast
geplaatst: vandaag om 01:02 uur

geplaatst: vandaag om 01:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.