MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Hip-Hop Anthemmeter

zoeken in:
nedbed
7,5. X Gon Give It To Ya zou een 9 krijgen.

panjoe (moderator)
4,5

Vorige nog een 8,5 van mij

Op een feestje kan het er net mee door, maar eigenlijk is dit echt niet zo leuk.

5

EDIT: En zie ik nu dat ik vergeten ben op The Message te stemmen, mijn grote favoriet?
Gelieve nog een dikke 10 te verwerken, Jordi.

zaaf
3.3

Ah, DMX. Lekkere knallers maakt die man altijd. Verstand op nul en meeblaffen.

7,5

Ik geef het zelf een 5. Op een feest tof, maar in mijn spare time zou ik het nooit opzetten.

5

Wat my nigga jordidj1 zegt.

panjoe (moderator)
Bij de afwezigheid van Jordi zal ik af en toe eens een bijdrage plaatsen. Vandaag een underground klassieker die ik al eerder heb aangekondigd: Smif-N-Wessuns Bucktown!

12. Bucktown, a song by Smif-N-Wessun on Spotify - open.spotify.com

nedbed
9,7

jordidj1 schreef:
Ik geef het zelf een 5. Op een feest tof, maar in mijn spare time zou ik het nooit opzetten.

Mij uitlachen om m'n 4 en dan geef je zelf een 5 ?

Arrie schreef:
(quote)

Mij uitlachen om m'n 4 en dan geef je zelf een 5 ?

Punt te laag ?

zaaf
Bucktown! 9.3

Duurt iets te lang dit nummer, maar op zich best ok.

7

Overigens jordidj1, kunnen artiesten als X Plastaz, Outsider en Stillichimiya ook een kans krijgen? Of of het topic alleen voor westerse artiesten bedoeld?

panjoe (moderator)
9,5

Weinig ruimte voor verbetering.

Poek schreef:
Overigens jordidj1, kunnen artiesten als X Plastaz, Outsider en Stillichimiya ook een kans krijgen? Of of het topic alleen voor westerse artiesten bedoeld?

Nee hoor, als je ‘t maar als een Anthem kan beschouwen. Er komen ook nog Nederlandse tracks voorbij.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:11 uur

geplaatst: vandaag om 03:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.