Muziek / Muziekgames / De Hip-Hop Anthemmeter
zoeken in:
1
geplaatst: 17 februari 2018, 19:05 uur
Op een feestje kan het er net mee door, maar eigenlijk is dit echt niet zo leuk.
5
EDIT: En zie ik nu dat ik vergeten ben op The Message te stemmen, mijn grote favoriet?
Gelieve nog een dikke 10 te verwerken, Jordi.
5
EDIT: En zie ik nu dat ik vergeten ben op The Message te stemmen, mijn grote favoriet?
Gelieve nog een dikke 10 te verwerken, Jordi.
0
geplaatst: 18 februari 2018, 11:19 uur
Ah, DMX. Lekkere knallers maakt die man altijd. Verstand op nul en meeblaffen.
7,5
7,5
0
geplaatst: 18 februari 2018, 13:57 uur
Ik geef het zelf een 5. Op een feest tof, maar in mijn spare time zou ik het nooit opzetten.
1
panjoe (moderator)
geplaatst: 18 februari 2018, 19:02 uur
Bij de afwezigheid van Jordi zal ik af en toe eens een bijdrage plaatsen. Vandaag een underground klassieker die ik al eerder heb aangekondigd: Smif-N-Wessuns Bucktown!
12. Bucktown, a song by Smif-N-Wessun on Spotify - open.spotify.com
12. Bucktown, a song by Smif-N-Wessun on Spotify - open.spotify.com
0
geplaatst: 18 februari 2018, 21:54 uur
jordidj1 schreef:
Ik geef het zelf een 5. Op een feest tof, maar in mijn spare time zou ik het nooit opzetten.
Mij uitlachen om m'n 4 en dan geef je zelf een 5 ?
0
geplaatst: 18 februari 2018, 21:56 uur
0
geplaatst: 18 februari 2018, 22:40 uur
Duurt iets te lang dit nummer, maar op zich best ok.
7
Overigens jordidj1, kunnen artiesten als X Plastaz, Outsider en Stillichimiya ook een kans krijgen? Of of het topic alleen voor westerse artiesten bedoeld?
7
Overigens jordidj1, kunnen artiesten als X Plastaz, Outsider en Stillichimiya ook een kans krijgen? Of of het topic alleen voor westerse artiesten bedoeld?
0
geplaatst: 18 februari 2018, 23:00 uur
Poek schreef:
Nee hoor, als je ‘t maar als een Anthem kan beschouwen. Er komen ook nog Nederlandse tracks voorbij.
* denotes required fields.