MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 2000meter

zoeken in:
Deze topics schieten als paddenstoelen uit de grond, maar iets uit deze periode ontbreekt nog.
Vandaar 2000meter!

Bekend recept, elke dag plaats ik een nummer (een hit of anderszins bekende single) en delen we stemmen uit. Uiteindelijk ontstaat er dan een mooie ranglijst met het beste (en slechtste) van 2000.
Elk nummer blijft iig ongeveer 24 uur staan.

We beginnen met een top 3 hit uit februari, namelijk Kelis' Caught Out There:

En ik plaatste vandaag nog 50 cent Snik

johannesA
7

Recent pas ontdekt, terwijl ik hem stiekem al jaren (als sample) ken van dit briljante nummer. Voor mij kan het mee met de beste singles van Kelis, dus verbaas me er een beetje over dat er pas één 8 is gegeven.

8,3

Teunnis schreef:
Recent pas ontdekt

Tsja, ik weet niet wat erger is; ik ken beide nummers al jaren, maar ik besef nu pas dat de één de ander samplet

Dit is een fijne 00's R&B-single, zoals Kelis ze wel meer maakte:

7,5

Titmeister schreef:
Tsja, ik weet niet wat erger is; ik ken beide nummers al jaren, maar ik besef nu pas dat de één de ander samplet

Same.

Kende ik niet meer, het is mij (vooral ritmisch) te eentonig en bijzonder goede stem heeft Kelis ook niet.

4,5

Ah, zij van Milkshake en Trick Me. Het nummer kende ik wel, maar ik dacht dat het van een onbekende eendagsvlieg was.

7.25

7,5

Hitzone 10

Tribal Gathering schreef:
Ah, zij van Milkshake en Trick Me.

Ja, Trick Me ken ik nog wel, vind ik een stuk beter.

LucM schreef:
(quote)

Ja, Trick Me ken ik nog wel, vind ik een stuk beter.

Trick Me vind ik ook een stuk beter, maar die is dan ook wel heel erg goed. Die heb ik wel honderden keren gehoord zonder dat 'ie ging vervelen. Acapella was ook erg goed (sowieso dat album) en zo zijn er nog wel meer.

Ze heeft sowieso best veel hits gehad, Bounce met Calvin Harris is toch ook wel een popklassieker.

En Bossy in de remix door Alan Braxe & Fred Falke Remix is ook een grote persoonlijke favoriet.

Trick Me, Bossy Milkshake en Acapella zijn ook (grotere) toppers ja. Die laatste zowaar geproduceerd door David Guetta, met gemak het hoogtepunt uit zijn oeuvre

Ik wil trouwens nog graag benoemen dat ze in 2013 een sterk, soulvol album heeft uitgebracht met een paar fantastische singles: Jerk Ribs en Friday Fish Fry.

Nee man, Guetta heeft nog een dozijn betere songs

Gast
geplaatst: vandaag om 08:47 uur

geplaatst: vandaag om 08:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.