MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 2000meter

zoeken in:

Toen deze uitkwam, had ik er dezelfde waardering voor als Edgar, maar inmiddels ben ik wat vermilderd.

6,5

Ik vind Discovery verre van gelijkwaardig aan Homework, maar vooruit: het is best een aardig album. Dit nummer is mij te simpel, vlak en zeurderig.

5

9,5 — met Discovery als mijn #2 album aller tijden. Homework is heerlijk maar Discovery is hun meesterwerk wat mij betreft

catdog schreef:
9,5 — met Discovery als mijn #2 album aller tijden. Homework is heerlijk maar Discovery is hun meesterwerk wat mij betreft

Nee, dat is Alive 2007.

Edgar18 schreef:
Veel van die oude Daft Punk nummers vind ik bijzonder irritant. Dit is er daar één van.

4,5

Ik heb dat wel met Around the World, maar deze is heerlijk.

8,5

Nooit de adoratie voor dit nummer begrepen. Misschien een kwestie van "je had er bij moeten zijn".

6

Ben een weekend weg, dus gemiddelde houden jullie te goed. Wel een nieuwe song: Blur - Music is my radar:

Niet een van hun beste, maar wel in de categorie daar onder

9,5

Een van hun minste.

6,3

Niet een van hun beste, maar wel in de categorie daar onder: een van hun minste.

6,5

Deze kende ik nog niet, maar behoort naar mijn idee wel tot de betere Blurs.

8,3

1. Coldplay - Yellow / 7,87 (20 stemmers)
2. Daft Punk - One More Time / 7,28 (20 stemmen)
3. Blur - Music Is My Radar / 6,986 (14 stemmen)
4. Kelis - Caught Out There / 6,961 (22 stemmers)

Slechts 14 stemmen voor Blur. veelal wel hoog, maar die ene 3 weegt daardoor wel zwaar.

Eens zien wat we 18 jaar na dato van Within Temptation's Ice Queen vinden:

Gast
geplaatst: vandaag om 07:11 uur

geplaatst: vandaag om 07:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.