MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 2000meter

zoeken in:
Kelis pakt gelijk de eerste plaats!
Iedereen was opvallend eensgezind, alleen LucM en Rufus gaven een onvoldoende.

1. Kelis - Caught Out There / 6,936 (21 stemmers)

Nieuwe: Coldplay - Yellow

Eénvoudige clip, maar wel erg goed en misschien zelfs wel iconisch. Na de britpophausse waren er ineens heel veel van dit soort bands en toen Coldplay kwam was dat er voor mij net één teveel, ook omdat ik de zang teveel op die van Jeff Buckley geënt vond. Maar achteraf vind ik dat er op het eerste album wel 4, 5 erg mooie liedjes staan en daar hoort deze zeker bij.

8

Nou, vooruit, dan neem ik dit topic nog wel even mee. Met een titel waarbij ik me steeds afvraag hoeveel medailles we deze keer weer hebben binnengehaald, maar dit terzijde.

8,5

(en nog een 7,5 voor Kelis)

8.6 Voor mij een van de beste Coldplay nummers

6,5

Een minder nummer op een verder prachtig album. Clip is wel echt briljant gevonden.

johannesA
7,5

Veel leuker dan Trouble.

7,2

Ons bin zuunig. Het mocht absoluut niet teveel kosten deze clip.

7,3

We waren redelijk eensgezind over Coldplay: op twee 9's na iedereen tussen de 6,5 en 8,5.

1. Coldplay - Yellow / 7,87 (20 stemmers)
2. Kelis - Caught Out There / 6,961 (22 stemmers)

Eind 2000 was daar ineens de terugkeer van Daft Punk. Niet langer de straffe beats van Homework, maar disco. Met een hele lange brug in het nummer, waardoor het eigenlijk onbruikbaar was op de dansvloer.

Eens zien hoe One More Time hier scoort:

Misschien niet de beste van Daft Punk, maar ik heb hier nog altijd warme herinneringen aan

8,5

7,8

Hopelijk krijgen we niet alleen hits uit dit jaar.

Ik wil inderdaad ook nummers langs laten komen die geen hits zijn geweest, maar het leek me wel goed om met wat algemeen bekende nummers te beginnen.

Overigens is Yellow van Coldplay nooit een hit geweest in Nederland.

johannesA
7,5

7.6 lekker nummer

8,5

Destijds vond ik hem wat teleurstellend na Homework, maar inmiddels vind ik Discovery wel gelijkwaardig als album. En dit ook gewoon een hele leuke single.

Veel van die oude Daft Punk nummers vind ik bijzonder irritant. Dit is er daar één van.

4,5

Gast
geplaatst: vandaag om 07:11 uur

geplaatst: vandaag om 07:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.