Muziek / Muziekgames / 1982meter
zoeken in:
0
geplaatst: 26 juni 2018, 21:17 uur
Nooit verder gekomen dan de Tipparade, ik was schijnbaar één van de weinigen die dit singletje aangeschaft heeft destijds.
9
9
0
geplaatst: 26 juni 2018, 23:14 uur
7.2
Mij volledig ontgaan toendertijd.
Het heeft wel iets mysterieus.
Mij volledig ontgaan toendertijd.
Het heeft wel iets mysterieus.
0
Martial
geplaatst: 27 juni 2018, 18:24 uur
87. Mobiles - Drowning In Berlin 6,45 (14 stemmen)
100. De Dijk - Bloedend Hart
De Dijk is de laatste in de rij van dit 1982 topic oftewel met bloedend hart nemen we afscheid
Morgen volgt nog de definitieve eindlijst.
100. De Dijk - Bloedend Hart
De Dijk is de laatste in de rij van dit 1982 topic oftewel met bloedend hart nemen we afscheid

Morgen volgt nog de definitieve eindlijst.
0
geplaatst: 27 juni 2018, 19:54 uur
1,5
Wat mij betreft heeft Huub van der Lubbe de verschrikkelijkste stem uit 60 jaar popmuziek. Ook de tekst is erg irritant. Muzikaal weet het dan nog een halfje boven het minimum te scoren.
Wat mij betreft heeft Huub van der Lubbe de verschrikkelijkste stem uit 60 jaar popmuziek. Ook de tekst is erg irritant. Muzikaal weet het dan nog een halfje boven het minimum te scoren.
0
geplaatst: 27 juni 2018, 20:02 uur
Ben wel een liefhebber van de Dijk
En Bloedend Hart vind ik een van de mooiste
9
En Bloedend Hart vind ik een van de mooiste
9
0
geplaatst: 27 juni 2018, 20:33 uur
Absoluut geen fan van De Dijk, maar deze vind ik geweldig! (Ik Ben Nergens Goed Voor en Dansen op de Vulkaan vind ook geweldig .... de rest zal wel).
Bij de NCRV mocht Huub van der Lubbe destijds niet aan zijn kont krabben en dus werd de Nederlandse liederenkunst verrijkt met de onsterfelijke tekstregels
Ik doe niks en ik doe niks
Ik hang alleen maar rond
Kijk es door de ramen
En ik krab wat aan mijn hond
9
Bij de NCRV mocht Huub van der Lubbe destijds niet aan zijn kont krabben en dus werd de Nederlandse liederenkunst verrijkt met de onsterfelijke tekstregels
Ik doe niks en ik doe niks
Ik hang alleen maar rond
Kijk es door de ramen
En ik krab wat aan mijn hond
9
0
geplaatst: 27 juni 2018, 20:36 uur
En sorry NCRV, ik heb hem gevonden, maar het was de TROS waar je niet aan je kont mocht krabben!
* denotes required fields.