MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 1976meter

zoeken in:

7,2

Martial
8

8,8

Martial
Tussenstand :

01. Blue Oyster Cult - (Don't Fear) The Reaper 8,85 (19 stemmen)
02. Bryan Ferry - Let's Stick Together 8,21 (15 stemmen)

03. John Miles - Music

http://hitparade.ch/cdimg/john_miles-music_s.jpg

Een dipje in kwaliteit wel.

6

9

Kwaliteit is er genoeg.

9 Inderdaad

1

Het meest vreselijke nummer aller tijden. Aller tijden? Jawel, ALLER TIJDEN.

Music

8

Meer Alan Parsons' verdienste dan die van John Miles.

9,5

Het is jaren lang mijn beste plaat aller tijden geweest (tot 1980 ongeveer), maar is nog steeds fantastisch.

Je hebt van die platen die in de loop der tijd steeds beter worden. Langzaamaan kruipt die magistrale melodie in je kop om er vervolgens nooit meer uit te gaan.

Dit is niet zo'n nummer...

Je hebt ook van die nummers die je als 10-15 jarige helemaal te gek vond en die langzaam maar zeker afglijden tot het niveau van ik kan hem niet meer aanhoren.

Dat komt bij dit nummer meer in de richting.

Hij was geleidelijk aan al naar een onvoldoende aan het zakken (of wellicht was hij daar al) en toen kwam er een ander nummer uit. Een nummer zo slecht en zo gebaseerd op dit nummer dat hij Music in zijn vrije val mee omlaag trok. Dat nummer: ROOD

Ik zal de 1 niet geven, maar mijn maag doet altijd wel wat als ik deze toevallig weer eens op de radio hoor.

Een 3 dan maar.

Ik volg de lijn van Graf en TG, maar laat ik mild zijn:

3,3

Reaper 8.5
Ferry 7.7
Miles 7

7,5

7,5

Martial
7

Niet het slechtste nummer aller tijden. Dat is die van John Lennon met Imagine of ieder willekeurig nummer van Krezip of Anouk. Toch is dit nummer niet bepaald overtuigend, vooral de zang is hilarisch slecht.

2

Wat GrafGantz zegt.

1

7,8

De slechtste nummers allertijden zoek ik meer in de hoek van Pink Floyd, of Genesis in hun begintijd.

7.4

Nog altijd niet veel mis mee. Maar vroeger vond ik het beter.

Platgedraaide kitsch die ik niet meer te harden vind...

2

6,5

4 mehh

Gast
geplaatst: vandaag om 21:41 uur

geplaatst: vandaag om 21:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.