Muziek / Muziekgames / The History of Housemeter (80's & 90's)
zoeken in:
0
geplaatst: 31 januari 2022, 14:04 uur
De volgende is een Italiaanse productie, en komt uit 1994. Ik ken het zelf nog niet zo lang, maar het was toen wel populair bij progressive dj's zoals John Digweed. Erg sterke track wat mij betreft, met een goede opbouw.
Blast - Crazy Man (feat. V.D.C.) (F.O.S. In Progress)
Op Booming Support - Bass Orgasm (Extended Mix) en Hithouse - Jack To The Sound of The Underground kan ook nog gestemd worden.
Op Booming Support - Bass Orgasm (Extended Mix) en Hithouse - Jack To The Sound of The Underground kan ook nog gestemd worden.
0
geplaatst: 1 februari 2022, 19:37 uur
die moest wel even van ver komen, want de titel zei me wel wat, had meer een euro geweld iets verwacht (heb ook even de radio mix gecheckt) . Past prima in de lijn van al die Rollo one off projectjes, een kraakheldere produktie en net even wat anders
8,7
8,7
1
geplaatst: 1 februari 2022, 21:11 uur
Ja ik vind de sound van deze F.O.S. remix klinken zoals veel Rollo remixes en projecten,
zoals deze Rollo Goes Mystic - Love, Love, Love Here I Come (Big Mix) (HQ) - YouTube
zoals deze Rollo Goes Mystic - Love, Love, Love Here I Come (Big Mix) (HQ) - YouTube
0
geplaatst: 16 februari 2022, 14:12 uur
Weet misschien iemand hier welke nummers dit zijn?
Help! ik zoek een nummer - MusicMeter.nl
Ook maar weer eens een nieuwe. Point Blank is Jeroen Verheij die hier al eerder langskwam met Grooveyard en Secret Cinema, maar deze Meng's Theme vind ik ook zeer de moeite waard, een lekkere uptempt trancy techno track.
Point Blank - Meng's Theme
Booming Support - Bass Orgasm (Extended Mix) 7,33 (4 stemmen)
Hithouse - Jack To The Sound of The Underground 8,09 (5 stemmen)
Op Blast - Crazy Man (feat. V.D.C.) (F.O.S. In Progress) kan nog gestemd worden
Help! ik zoek een nummer - MusicMeter.nl
Ook maar weer eens een nieuwe. Point Blank is Jeroen Verheij die hier al eerder langskwam met Grooveyard en Secret Cinema, maar deze Meng's Theme vind ik ook zeer de moeite waard, een lekkere uptempt trancy techno track.
Point Blank - Meng's Theme
Booming Support - Bass Orgasm (Extended Mix) 7,33 (4 stemmen)
Hithouse - Jack To The Sound of The Underground 8,09 (5 stemmen)
Op Blast - Crazy Man (feat. V.D.C.) (F.O.S. In Progress) kan nog gestemd worden
0
geplaatst: 16 februari 2022, 20:06 uur
Blast - Crazy Man (feat. V.D.C.) (F.O.S. In Progress) 7
Point Blank - Meng's Theme 8,2
Point Blank - Meng's Theme 8,2
0
geplaatst: 19 februari 2022, 13:45 uur
De volgende is een Amerikaans breakbeat nummer met een FSOL achtige sfeer. Het staat o.a op Northern Exposure van John Digweed en Sasha. Helaas is deze Scott Hardkiss al in 2013 overleden.
God Within - Raincry (Submerged)
Blast - Crazy Man (feat. V.D.C.) (F.O.S. In Progress) scoort een 7,93 van vier stemmers.
Op Point Blank - Meng's Theme kan nog gestemd worden.
God Within - Raincry (Submerged)
Blast - Crazy Man (feat. V.D.C.) (F.O.S. In Progress) scoort een 7,93 van vier stemmers.
Op Point Blank - Meng's Theme kan nog gestemd worden.
1
geplaatst: 19 maart 2022, 18:33 uur
Ben ik weer, met een nieuwe. 
Deze is van de Brit Chris Cowie, en is op verschillende mixalbums te vinden uit de jaren negentig.
F2 - Dominica
Gemiddeldes komen later.

Deze is van de Brit Chris Cowie, en is op verschillende mixalbums te vinden uit de jaren negentig.
F2 - Dominica
Gemiddeldes komen later.
0
geplaatst: 26 maart 2022, 13:35 uur
8
Point Blank - Meng's Theme scoort een 8,05 van 4 stemmers.
God Within - Raincry (Submerged) scoort een 7,39 van 4 stemmers.
Point Blank - Meng's Theme scoort een 8,05 van 4 stemmers.
God Within - Raincry (Submerged) scoort een 7,39 van 4 stemmers.
1
geplaatst: 26 maart 2022, 18:19 uur
De nieuwe stond vandaag op RA, ik kende deze niet, maar het is blijkbaar een heel bekende garage track.
Op youtube heeft het 5,7 miljoen views, en was toentertijd vooral bekend in de UK, en niet in de VS, ondanks dat het uit Chicago komt. Maar goed, je kunt dat hier allemaal lezen. Rewind: Roy Davis Jr. & Peven Everett - Gabriel
Roy Davis Jr ft Peven Everett - Gabriel (Live Garage Version)
Op de vorige kan ook nog gestemd worden.
Op youtube heeft het 5,7 miljoen views, en was toentertijd vooral bekend in de UK, en niet in de VS, ondanks dat het uit Chicago komt. Maar goed, je kunt dat hier allemaal lezen. Rewind: Roy Davis Jr. & Peven Everett - Gabriel
Roy Davis Jr ft Peven Everett - Gabriel (Live Garage Version)
Op de vorige kan ook nog gestemd worden.
0
geplaatst: 26 maart 2022, 20:37 uur
9,2
Oei trebremmit
Ik hoop dat je Spin spin sugar wel kent
zie bij 97 topic blijkbaar een generatiekloofje
Oei trebremmit

0
geplaatst: 27 maart 2022, 13:50 uur
pureshores schreef:
9,2
Oei trebremmit
9,2
Oei trebremmit

zie bij 97 topic blijkbaar een generatiekloofje Ik ben 43, dus ik heb het wel meegemaakt, alleen deze had ik nog nooit gehoord. Die Spin Spin Sugar ken ik wel, maar dat heeft hier toch niet zoveel mee te maken, of bedoel je dat ze beide uit dezelfde periode komen?
7,5
* denotes required fields.