Muziek / Muziekgames / The History of Housemeter (80's & 90's)
zoeken in:
0
geplaatst: 27 september 2023, 10:30 uur
Eigenlijk niet zo lang geleden ook pas voor het eerst gehoord. Klinkt als een instant klassieker, doet ook wat denken aan andere house classics, maar blijft voor mij niet zo lang hangen.
7.5
7.5
0
geplaatst: 11 oktober 2023, 16:27 uur
Eric Ericksson - Synchronized Minds scoort een 7,14 van 7 stemmers.
Op de vorige twee kan nog gestemd worden.
De nieuwe is van Scan 7, een groep die net als UR uit Detroit komt en ook op dat label platen uit heeft gebracht. Deze staat op een verzamelalbum uit 1993 samengesteld door Juan Atkins.
Scan 7 - 21st Century
De nieuwe is van Scan 7, een groep die net als UR uit Detroit komt en ook op dat label platen uit heeft gebracht. Deze staat op een verzamelalbum uit 1993 samengesteld door Juan Atkins.
Scan 7 - 21st Century
0
geplaatst: 16 oktober 2023, 10:35 uur
Best een leuke track maar wat primitief en braaf geproduceerd.
7,2
7,2
0
geplaatst: 16 oktober 2023, 18:17 uur
Orbital gaat in 2024 een tour houden waarbij ze hun debuutalbum volledig live gaan spelen, helaas alleen in het Verenigd Koninkrijk.
Daarom vandaag het nummer Belfast van dat album, een van mijn favorieten van Orbital.
Orbital - Belfast
Lex Loofah~Freaky Deaky [More Bounce To The Ounce Mix] scoort een 7,61 van 7 stemmers.
Daarom vandaag het nummer Belfast van dat album, een van mijn favorieten van Orbital.
Orbital - Belfast
Lex Loofah~Freaky Deaky [More Bounce To The Ounce Mix] scoort een 7,61 van 7 stemmers.
0
geplaatst: 16 oktober 2023, 19:30 uur
X-Press 2 --> 7.0
Scan 7 --> 6.0
Orbital --> 8.5 (naast Halcyon de enige vroege Orbital-track waar ik graag naar luister, maar wel echt een topper dan ook)
Scan 7 --> 6.0
Orbital --> 8.5 (naast Halcyon de enige vroege Orbital-track waar ik graag naar luister, maar wel echt een topper dan ook)
0
geplaatst: 20 oktober 2023, 18:45 uur
Nooit echt een favoriete plaat geweest van mij, maar toch wel erg knap gemaakt nu ik het zo terug luister. Zeker voor 1991.
8,0
8,0
0
geplaatst: 22 oktober 2023, 12:23 uur
X-Press 2 - Muzik Xpress scoort een 7,83 van 6 stemmers.
De nieuwe is een rave klassieker uit 1993, in Engeland noemden ze dit happy hardcore maar daar verstaan ze blijlkbaar heel wat anders onder dan wat het hier was.
Fat Controller - In Complete Darkness
De nieuwe is een rave klassieker uit 1993, in Engeland noemden ze dit happy hardcore maar daar verstaan ze blijlkbaar heel wat anders onder dan wat het hier was.
Fat Controller - In Complete Darkness
0
geplaatst: 22 oktober 2023, 14:02 uur
leuker dan de NL happy hardcore
Met verplichte Amen-breakbeat.
7,8 (als dat TMF Yearmix geprevel stemmetje weg was gebleven had het hoger gescoord)
Met verplichte Amen-breakbeat.
7,8 (als dat TMF Yearmix geprevel stemmetje weg was gebleven had het hoger gescoord)
0
geplaatst: 22 oktober 2023, 14:32 uur
Die piano is dan weer gejat van Rollo en die heeft het weer van de Australische band Severed Heads. 
Severed Head - Greater Reward (Dub)

Severed Head - Greater Reward (Dub)
0
geplaatst: 22 oktober 2023, 15:47 uur
Deze ken ik toevallig ook, pas sinds kort. Die Engelse happy hardcore heeft een tijdje naast jungle bestaan, maar heeft het volgens mij niet zo heel lang volgehouden.
7,3
7,3
0
geplaatst: 28 oktober 2023, 21:44 uur
Dit vind ik niks, het is wel happy dus daarvoor dan nog wel een 4,5.
* denotes required fields.