menu

Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of # (The Beatles)!

zoeken in:
herman schreef:
Mooie presentatie weer Geert! Leuk eens wat meer van werk te beluisteren.

(quote)

dit was eind februari vorig jaar zijn enige bericht in dit topic en hij is al een week niet online geweest, dus het zal me benieuwen...

Ik stuur Tornado wel even een bericht op last.fm, hopelijk kijkt ie daar wel. Anders zouden we Grimes ook een paar maanden kunnen opschuiven, aangezien haar nieuwe album medio februari uitkomt (wel zo tof als alle nieuwe nummers direct kunnen meedoen )

Bedankt, Gretz. CdP verdiende het wel om wat in te verdiepen, en blijkt meer goede liedjes te hebben dan ik
dacht.

Wat Grimes betreft: fotogeniek type, maar inderdaad wel spijtig om het anderhalve maand vóór een nieuw album te doen.

Een fijne introductie, Gretz. Ik kende eigenlijk niets toen ik begin deze week instapte. Dank.

Leuk gedaan Gretz
Al haar albums in de voorbereiding weer eens gedraaid zoals ik al eerder zei, was zeker geen straf. Zeker de eerste was al een poos geleden.

Gretz schreef:
Anders zouden we Grimes ook een paar maanden kunnen opschuiven, aangezien haar nieuwe album medio februari uitkomt

Zouden de diverse journalisten dat ook weten? Zangeres Grimes en Elon Musk verwachten eerste kind | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl is vrij stellig, maar misschien is het wel haar manier om de geboorte van het album aan te kondigen?

Veel dank Gretz voor de mooie Coeur de Pirate week!

Arbeidsdeskundige
Dank voor de organisatie en mooie presentatie Gretz

Ik ga even kijken hé hoe dit in zijn werk gaat. Ik kom compleet uit de lucht gevallen, maar wil het zeker en vast organiseren.

nou begin dan

TornadoEF5 schreef:
Ik ga even kijken hé hoe dit in zijn werk gaat. Ik kom compleet uit de lucht gevallen, maar wil het zeker en vast organiseren.

Mocht je meer tijd nodig hebben en de voordelen inzien van een paar maanden later beginnen, is er vast iemand die nog wil ruilen (dat gebeurt vaker hier in dit topic).

Intekenlijst. Informatie over het spel en over voorgaande edities: Greatest Hits of - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl. (dit laten staan, met link graag).

10 januari - TornadoEF5 (Grimes)
17 januari - 123poetertjes (Franz Ferdinand/FFS)
24 januari - Bonk (Counting Crows)
31 januari - ArthurDZ (Madness)
7 februari - Plastic Beach House (Run The Jewels)
14 februari - Rudi S (Richard Thompson)
21 februari - Shaky ('The Day the Music Died': Buddy Holly / Ritchie Valens / The Big Bopper)
28 februari - Motel Matches (nederbeat: Shocking Blue, Outsiders, Motions, Tee Set & Q65)
6 maart - Superbitch (Christina Aguilera)
13 maart - vigil (Sting)
20 maart - dynamo d (Kayak)
27 maart - esteban (Samson & Gert)
3 april - Johnny Marr (Def Leppard)
10 april - Choconas (Sade)
17 april - Teunnis (The Second Summer of Love)
24 april - Poek (60's Girl Groups)
1 mei - ArthurDZ (Japan/David Sylvian)
8 mei - Shaky (Shakin' Stevens)
15 mei - dynamo d (Roger Waters)
22 mei - herman (Africa)
29 mei - hoi123 (Perfume Genius)
5 juni - jordidj1 & 123poetertjes (Danny Brown)
12 juni - cosmic kid (The Beatles)
19 juni - Choconas (Led Zeppelin)
26 juni - Casartelli (IQ)
3 juli - Arno (XTC)
10 juli - Arrie (Roberta Flack)
17 juli - Plastic Beach House (Jack Antonoff)
24 juli - Les de Groot (CCR)
31 juli - esteban (2 Unlimited)
7 aug - Superbitch (Laura Marling)
14 aug - Poek (My Bloody Valentine)
21 aug - zaaf (Coil)
28 aug - Shaky (Meat Loaf)
4 sep - ranja (kristin hersh/tanya donelly)
11 sep - Motel Matches (Van Morrison)
18 sep - panjoe (MF DOOM)
25 sep - Dance Lover (FOALS)
2 okt - catdog (Lady Gaga)
9 okt - laxus11 (U2)
16 okt - ArthurDZ (1980s hardcore punk)
23 okt - wendyvortex (Grand 12 Inches)
30 okt - arcade monkeys (Dinosaur Jr.)
6 nov - dynamo d (Alicia Keys)
13 nov - E-Clect-Eddy (Ike & Tina Turner)
20 nov - Shaky (10cc)
27 nov - laxus11 (Dire Straits)
4 dec - Superbitch (Frank Sinatra)
11 dec - Hedser (Elbow)
18 dec - Arno (StuBru's Tijdloze 100)
25 dec - wendyvortex (Greatest Hits Finale 2020)
1 jan - dazzler (80's europop)
8 jan - zaaf (Stereolab)
15 jan - jordidj1 (NTB)
22 Jan - luigifort (Richard Hawley)

Gretz schreef:
(quote)

Mocht je meer tijd nodig hebben en de voordelen inzien van een paar maanden later beginnen, is er vast iemand die nog wil ruilen (dat gebeurt vaker hier in dit topic).

Ik weet het niet. Al zijn de nummers van haar nieuwe album wel al gelekt, en heb ik het album in zijn volledigheid beluisterd, maar het is misschien beter voor de meesten als dit al legaal kan gebeuren.

Hoe bepaal je welke nummers automatisch genomineerd worden, dus eerst beschrijf je de artiest, en wat ze gedaan heeft, maar hoe bepaal je de nummers die automatisch genomineerd zijn?

(ben even aan het kijken naar hoe je het gedaan hebt met Coeur de Pirate).

TornadoEF5 schreef:
(quote)

Ik weet het niet. Al zijn de nummers van haar nieuwe album wel al gelekt, en heb ik het album in zijn volledigheid beluisterd, maar het is misschien beter voor de meesten als dit al legaal kan gebeuren.

Normaal zou je zeggen dat een paar maanden na de nieuwe albumrelease het meest geschikt is, zodat iedereen de kans heeft gehad om de nieuwe nummers voldoende te leren kennen. Maar of je met iemand wilt ruilen is uiteraard aan jou.
Hoe bepaal je welke nummers automatisch genomineerd worden, dus eerst beschrijf je de artiest, en wat ze gedaan heeft, maar hoe bepaal je de nummers die automatisch genomineerd zijn?

(ben even aan het kijken naar hoe je het gedaan hebt met Coeur de Pirate).

Op de wiki staat het een en ander uitgelegd. Het is de bedoeling om je aan het format van de 3 rondes te houden.
Greatest Hits of - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl

Als het gaat om de automatische nominatie (ronde 1) is er geen exacte handleiding. Het is wel gebruikelijk om met 20 nummers te starten. Hoe je die nummers selecteert is aan jou. Veel users pakken per album de populairste nummers, maar dat kan je weer op meerdere manieren bepalen (via de stemmen op MuMe-, YouTube-, spotify, Last.fm stats etc). Ook is het normaal om met ca. 20 nummers de finale in te gaan. Verder ben je grotendeels vrij in hoe (uitgebreid) je het precies presenteert.

Ja ok, ik ga ruilen. Voor volgende keer laat het me een week op voorhand weten zodat ik me een beetje kan voorbereiden. En luister alvast Halfaxa al een paar keer! Verplichte cursus Halfaxa.

ruilen met wie?

misschien wil esteban wel ruilen? x

TornadoEF5 schreef:
Ja ok, ik ga ruilen. Voor volgende keer laat het me een week op voorhand weten zodat ik me een beetje kan voorbereiden. En luister alvast Halfaxa al een paar keer! Verplichte cursus Halfaxa.

Ik wil niet onaardig overkomen maar je hebt je in februari 2019 opgegeven, je zou zeggen dat tussenliggende tijd lang genoeg had moeten zijn om wat informatie op te doen

TornadoEF5 schreef:

Ah, als je nog eens na mij aan de beurt ben zal ik dat zeker doen (lees: taggen). We hadden alleen niet in de gaten dat je niet heel frequent op MuMe aanwezig bent. Maar geen probleem, er is vast iemand die met je wil wisselen van week. Zal ik even een paar users voor je taggen?

vigil schreef:
(quote)

Ik wil niet onaardig overkomen maar je hebt je in februari 2019 opgegeven, je zou zeggen dat tussenliggende tijd lang genoeg had moeten zijn om je informatie op te doen

Maar haar nieuwe album komt pas uit in februari. En ik ben dit compleet uit het oog verloren. Informatie opzoeken is niet moeilijk. Met haar ben ik dagelijks bezig. Dat is het probleem niet. Als het moet, start ik er in een uur mee, maar Gretz laat me weten dat het verstandiger lijkt om te ruilen, best met iemand uit maart, april of mei.

Gretz schreef:
(quote)

Ah, als je nog eens na mij aan de beurt ben zal ik dat zeker doen. We hadden alleen niet in de gaten dat je niet heel frequent op MuMe aanwezig bent. Maar geen probleem, er is vast iemand die met je wil wisselen van week. Zal ik even een paar users voor je taggen?

Een keer per week, meerdere keren per maand maar zeker niet dagelijks. Het is ook met periodes. Maar dat zou wel tof zijn. En het zou tof zijn mocht je een paar users taggen.

Neil Peart weekje dan maar?

Wil Casartelli (of iemand anders) misschie Rush doen gezien het overlijden van Neil Peart.
TornadoEF5 kan eventueel mijn beurt in februari krijgen.

vigil schreef:
Neil Peart weekje dan maar?

Zie mijn bericht, ik heb niet voldoende tijd deze week anders deed ik het.

Als er tegen morgen niemand anders is gevonden, laat me dan iets weten op MovieMeter en dan doe ik het alsnog, maar het lijkt me beter om te wachten en het uit te stellen.

word een rustig weekje hoor ik al

TornadoEF5 schreef:
(quote)

Een keer per week, meerdere keren per maand maar zeker niet dagelijks. Het is ook met periodes. Maar dat zou wel tof zijn. En het zou tof zijn mocht je een paar users taggen.

Zou een van jullie willen ruilen met TornadoEF5, indien je deze week nog genoeg tijd hebt? Dan kan GH van Grimes mooi in een week nadat haar nieuwe album uit is, en heeft Tornado meer tijd voor de voorbereiding.

Intekenlijst. Informatie over het spel en over voorgaande edities: Greatest Hits of - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl. (dit laten staan, met link graag).

28 februari - motel matches (nederbeat: Shocking Blue, Outsiders, Motions, Tee Set & Q65)
13 maart - vigil (Sting)
22 mei - herman (Africa)
3 juli - Arno (XTC)
21 aug - zaaf (Coil)
9 okt - laxus11 (U2)
20 nov - Shaky (10cc)
11 dec - Hedser (Elbow)
8 jan - zaaf (Stereolab)
15 jan - jordidj1 (NTB)
22 Jan - luigifort (Richard Hawley)

Ik heb nog niets klaar voor die Afrika editie en ik heb ook geen zin de nominatieronde versneld te moeten spelen gezien de hoeveelheid muziek en de hele zaterdag die al weg is, dus ik bedank even...

TornadoEF5 schreef:
Als het moet, start ik er in een uur mee, maar Gretz laat me weten dat het verstandiger lijkt om te ruilen, best met iemand uit maart, april of mei.

Niet per se verstandiger, maar wel leuker voor de fans die graag nog even alles van Miss Anthropocene kunnen beluisteren Als er niemand morgenochtend wil beginnen zou ik als ik jou was alsnog van start gaan, anders is er te weinig tijd meer over om elke ronde goed te kunnen spelen

jordidj1 schreef:
misschien wil esteban wel ruilen? x

Anders héél graag hoor, zeker nu de afscheidshows bezig zijn. Maar ik ben alles nog / al aan 't voorbereiden, omdat ik er veel weetjes wil tussen stoppen enzo. Dat is nog niet klaar. Helaas. Deze week is sowieso moeilijk.

Daarnaast kan het altijd zo zijn dat ik er tussenuit val. Leden die mij kennen, weten waarom en zullen het zeker begrijpen. Ik zal daar dus niet kunnen aan doen als dat gebeurt, heb het niet in de hand. Maar net daarom wil ik dus sowieso op voorhand alles al klaar hebben staan. Want ik wil het absoluut kunnen presenteren tegen dan. Fingers crossed!

Rudi S schreef:
Wil Casartelli (of iemand anders) misschie Rush doen gezien het overlijden van Neil Peart.
TornadoEF5 kan eventueel mijn beurt in februari krijgen.

Ok, Tornado wil graag op of na de verschijning van de nieuwe Grimes, dat is na mijn beurt dus doe ik Rush wel 14 feb.

10 januari - TornadoEF5 (Grimes)
17 januari - 123poetertjes (Franz Ferdinand/FFS)
24 januari - Bonk (Counting Crows)
31 januari - ArthurDZ (Madness)
7 februari - Plastic Beach House (Run The Jewels)
14 februari - Rudi S (Rush)
21 februari - Shaky ('The Day the Music Died': Buddy Holly / Ritchie Valens / The Big Bopper)
28 februari - Motel Matches (nederbeat: Shocking Blue, Outsiders, Motions, Tee Set & Q65)
13 maart - vigil (Sting)
22 mei - herman (Africa)
3 juli - Arno (XTC)
21 aug - zaaf (Coil)
9 okt - laxus11 (U2)
20 nov - Shaky (10cc)
11 dec - Hedser (Elbow)
8 jan - zaaf (Stereolab)
15 jan - jordidj1 (NTB)
22 Jan - luigifort (Richard Hawley

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:20 uur

geplaatst: vandaag om 18:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.