Muziek / Muziekgames / The Big Summer K.O.
zoeken in:
1
geplaatst: 29 augustus 2018, 20:57 uur
2-4
Good Vibrations is het betere nummer, maar Kokomo past beter bij de zomer.
Good Vibrations is het betere nummer, maar Kokomo past beter bij de zomer.
0
geplaatst: 29 augustus 2018, 21:36 uur
5-4
Ik vind Good Vibrations ook prima passen in een zomer-KO hoor. Stemmen mensen alleen maar op Kokomo omdat ze die zomerser vinden?
Ik vind Good Vibrations ook prima passen in een zomer-KO hoor. Stemmen mensen alleen maar op Kokomo omdat ze die zomerser vinden?
0
geplaatst: 29 augustus 2018, 21:59 uur
Arrie schreef:
Stemmen mensen alleen maar op Kokomo omdat ze die zomerser vinden?
Das toch het hele idee van de k.o. Stemmen mensen alleen maar op Kokomo omdat ze die zomerser vinden?

Ik zou overigens ook op Good Vibrations hebben gestemd in deze.
2-1
1
geplaatst: 29 augustus 2018, 22:01 uur
Volgens mij is het idee om te stemmen op het beste zomerse nummer en niet op het meest zomerse nummer. Ik vind ze in dit geval allebei zomers genoeg voor deze KO, dus dan ga ik voor de m.i. beste van de twee.
0
geplaatst: 30 augustus 2018, 00:53 uur
5-5 weinig nummers die ik persoonlijk nóg meer associeer met de zomer dan 'Kids'. Ultieme vakantiebanger.
Second that. Knock-outs waarin users niet op hun favoriete nummers stemmen vind ik altijd maar een beetje raar.
Arrie schreef:
Volgens mij is het idee om te stemmen op het beste zomerse nummer en niet op het meest zomerse nummer. Ik vind ze in dit geval allebei zomers genoeg voor deze KO, dus dan ga ik voor de m.i. beste van de twee.
Second that. Knock-outs waarin users niet op hun favoriete nummers stemmen vind ik altijd maar een beetje raar.
0
geplaatst: 30 augustus 2018, 00:57 uur
5-6
12. Anderson .Paak - Celebrate vs. Los Lobos - La Bamba
0-1
12. Anderson .Paak - Celebrate vs. Los Lobos - La Bamba
0-1
0
geplaatst: 30 augustus 2018, 07:38 uur
Arrie schreef:
En ook daarom heb ik op Kokomo gestemd.Volgens mij is het idee om te stemmen op het beste zomerse nummer en niet op het meest zomerse nummer. Ik vind ze in dit geval allebei zomers genoeg voor deze KO, dus dan ga ik voor de m.i. beste van de twee.
* denotes required fields.