MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / The Big Summer K.O.

zoeken in:

Zijn jullie allemaal huiverig om de nieuwe battle te plaatsen? Wees gerust, dan plaats ik 'm wel!

13. Buena Vista Social Club - Chan Chan vs. Dario G - Sunchyme

0-1

1-3

Sunchyme is ook leuk.

14. Sabrina - Boys vs. Clint Eastwood & General Saint - Stop That Train

1-0

15. Luis Fonsi & Daddy Yankee - Despacito vs. Mano Negra - King of Bongo

1-0

Arrie schreef:
Volgens mij is het idee om te stemmen op het beste zomerse nummer en niet op het meest zomerse nummer. Ik vind ze in dit geval allebei zomers genoeg voor deze KO, dus dan ga ik voor de m.i. beste van de twee.

Als ik dit lees dan is 'het beste nummer' voor jou een vast gegeven. Bij mij is dat juist niet het geval. Bij mij hangt het van allerlei randvoorwaarden af hoe goed ik het nummer op dat moment vind. En bij deze KO is de randvoorwaarde de zomer. En in dat kader vind ik Kokomo een beter nummer dan Good Vibrations.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:47 uur

geplaatst: vandaag om 10:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.