MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / NederPopMeter

zoeken in:
Urban Dance Squad scoort via 20 stemmers met Deeper Shade Of Soul een 7,485 en een voorlopig 57ste plaats.

Time Bandits - I'm Specialized In You

Nog net iets leuker.

8,1

johannesA
9 goed hoor

gewoon een doorsnee hitje wat mij betreft.

6

Zijn de goede nummers op? Het begon zo goed toen ik begon mee te doen... destijds vond ik dit nog wel aardig, net als vrijwel alles in de top 40 toen. Dit is zeker niet gebleven.
4.

Alides Hidding heeft wel een redelijke claim to fame: hij heeft als songwriter tweemaal in de US samengewerkt met Dan Hartman.

Goed, maar glad

6,7

Time Bandits vind ik meestal maar zozo
Met een uitzondering...I'm Only Shooting Love en dan het liefst 12", blijft mooi(cijfer8.5)

I'm Specialized In You..6.5

dix
Glad, maar goed

8

Nooit zo kapot van geweest. Aardig liedje, maar te zoet en te glibberig m.i.

6.2

wavanbuuren
8

19 stemmers geven Time Bandits met I'm Specialized In You een 6,868 en een 80ste plaats.

Nog een artieste die, net als Pip Blom, het in de UK en VS beter lijkt te doen dan hier

Amber Arcades - It Changes

Haar eerste album kon me niet echt bekoren, eenvormig en monotoon; haar tweede is beter; dit is ok:
7

Lekker nummer wel.

7.3

6,3

Urban Dance Squad - Deeper Shade Of Soul: 7

Time Bandits - I'm Specialized In You: 8
(te glad, glibberig...boeiuuuhhh. En ze hebben nog een aantal veel betere nummers).

Ik was dit nummer van Amber Arcades bijna vergeten, wat een heerlijk nummer. Ik vond jaar debuut EP erg goed, daarna begon het lange wachten. Het eerste album een beetje wisselvallig, enkele geweldige (dreampop) nummers en wat minder. Het 2e album heeft niet zulke goede nummers als de beste van het eerst maar vind ik gemiddeld wel beter.
Dit nummer van een EP tussendoor, ik zei het al, heerlijk. EP opzoeken en vaker draaien.
9.3.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:37 uur

geplaatst: vandaag om 15:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.