Muziek / Muziekgames / NederPopMeter
zoeken in:
0
geplaatst: 21 november 2018, 21:34 uur
Gretz
Zeker, sinds het plaatsen van de telling hebben er nog 5 mensen gestemd op Amber Arcades en stijgt het gemiddeld naar 7,618 en klimpt ze van in de 60 naar de 45e plaats.
50tracks: zou je mijn 9 er nog bij kunnen plaatsen?
Zeker, sinds het plaatsen van de telling hebben er nog 5 mensen gestemd op Amber Arcades en stijgt het gemiddeld naar 7,618 en klimpt ze van in de 60 naar de 45e plaats.
0
geplaatst: 21 november 2018, 21:35 uur
Mjuman schreef:
Omdat je een aardige snozzelaar bent, zal ik het je uitleggen:
* je bent zo oud als je je voelt - d.w.z. je kunt 45 zijn en OL; en 50+en actief/vitaal
* levensverwachting in NL anno nu is 87 voor vrouwen en 84 voor mannen.
* voorheen had je met 45 nog 20 jaar voor de boeg,tot je pensioen; nu schuift dat steeds meer op; verwachting is dat nu 55-jarigen tot hun 70ste mogen werken
45 op een leven van zeg 87, ben je net over de helft - "middelbare" leeftijd is dan correcter; Kees van Kooten zou zeggen: "oudere jongere".
(quote)
Omdat je een aardige snozzelaar bent, zal ik het je uitleggen:
* je bent zo oud als je je voelt - d.w.z. je kunt 45 zijn en OL; en 50+en actief/vitaal
* levensverwachting in NL anno nu is 87 voor vrouwen en 84 voor mannen.
* voorheen had je met 45 nog 20 jaar voor de boeg,tot je pensioen; nu schuift dat steeds meer op; verwachting is dat nu 55-jarigen tot hun 70ste mogen werken

45 op een leven van zeg 87, ben je net over de helft - "middelbare" leeftijd is dan correcter; Kees van Kooten zou zeggen: "oudere jongere".
Duidelijk volwassenentaal

0
geplaatst: 22 november 2018, 08:47 uur
Ja, ik snap 'm. Net zoals Bin Laden die zijn typediploma maar niet wist te verkrijgen.
Oostende. Spinvis koos de juiste stad voor zijn lofzang, maar hij neuzelt te lang door. Toch heb ik door Oostende iets van mijn arachnofobie onder controle gekregen.
6,5
Oostende. Spinvis koos de juiste stad voor zijn lofzang, maar hij neuzelt te lang door. Toch heb ik door Oostende iets van mijn arachnofobie onder controle gekregen.
6,5
1
geplaatst: 22 november 2018, 17:23 uur
Ah, er is een nieuw nummer geplaatst.
edit: oh nee, nog steeds Spinvis.
0
geplaatst: 22 november 2018, 18:32 uur
Opmerkelijke tweedeling bij Oostende. Met een record aantal van 24 stemmers in een dag haalt Spinvis een gemiddelde van 6,696. Ondanks 6 stemmers die hoger dan een 9 geven, toch maar een plekje in de onderste regionen.
Tijd voor de marketingmachine
De Jeugd Van Tegenwoordig - Watskeburt?!
Tijd voor de marketingmachine
De Jeugd Van Tegenwoordig - Watskeburt?!
1
geplaatst: 22 november 2018, 18:42 uur
50tracks schreef:
Nog controversiëler dan Spinvis?
Nog controversiëler dan Spinvis?
voorlopig nog geen hoge cijfers dus weinig controverse

0
geplaatst: 22 november 2018, 18:46 uur
Destijds vond ik dit erg leuk, volgens mij heb ik hem de avond dat ik hem voor het eerst hoorde gelijk 20 keer gedraaid. Voor mij een van de leukste hits van 2005.
Maar nu is de lol er wel vanaf. Sowieso wel een beetje bij de JvT, al vind ik de recente single Ik Kwam Haar Tegen In De Moshpit wel weer leuk. En blijven nummers als Shenkie, Centje/Centje en Hollereer nog steeds erg in orde.
Maar voor deze kom ik niet verder dan
6,5
Maar nu is de lol er wel vanaf. Sowieso wel een beetje bij de JvT, al vind ik de recente single Ik Kwam Haar Tegen In De Moshpit wel weer leuk. En blijven nummers als Shenkie, Centje/Centje en Hollereer nog steeds erg in orde.
Maar voor deze kom ik niet verder dan
6,5
0
geplaatst: 22 november 2018, 18:51 uur
50tracks schreef:
is ook weer waar. Verbaast me wel.
is ook weer waar. Verbaast me wel.
Voor mij geldt dat als het bij deze single gebleven was je het als gimmick of persiflage zou kunnen beoordelen en dan wat hoger uit zou komen. Ze blijven echter maar muziek maken waardoor het lijkt dat ze toch echt serieus zijn en dan vind ik het alsnog vreselijk.
0
geplaatst: 22 november 2018, 19:07 uur
Ooit gewerkt met een snozo die software aan het breien was met een koptelefoon op en bij dit nummer ALTIJD uit den bol ging. Tot het punt dat ie sogges bij de koffie begon te straatpraten -er zijn grenzen 
What's next Busje komt zo, Somewhere Between of Manuela?
4

What's next Busje komt zo, Somewhere Between of Manuela?
4
* denotes required fields.