Muziek / Muziekgames / NederPopMeter
zoeken in:
1
geplaatst: 3 december 2018, 13:00 uur
Hahahaha, die cijfers, grappig om te zien. Alsof het hier om scheetgeluiden gaat ofzo. OK, toegegeven, het is niet bijzonder, maar toch ook niet om te kotsen niet aan te horen zo slecht ofzo?
Een mooie
5
is dit wel waard. Net de helft.
Een mooie
5
0
geplaatst: 3 december 2018, 13:17 uur
Johnny Marr schreef:
maar toch ook niet om te kotsen niet aan te horen zo slecht ofzo?
maar toch ook niet om te kotsen niet aan te horen zo slecht ofzo?
Ieder z'n meug, naar Kane vind ik echt verschrikkelijk behaagzieke ellende. Eigenlijk vind ik 99% van alle muziek die ik om mij heen hoor beter te pruimen. Nee hoor, die 1 staat daar volkomen terecht.
0
geplaatst: 3 december 2018, 13:21 uur
dix schreef:
Ieder z'n meug, naar Kane vind ik echt verschrikkelijk behaagzieke ellende. Eigenlijk vind ik 99% van alle muziek die ik om mij heen hoor beter te pruimen. Nee hoor, die 1 staat daar volkomen terecht.
(quote)
Liever Keane inderdaad.
0
geplaatst: 3 december 2018, 13:23 uur
0
johannesA
geplaatst: 3 december 2018, 13:23 uur
Dit is hun beste nummer, maar hun album Fearless vind ik ook heel aardig.
7,8
7,8
1
geplaatst: 3 december 2018, 15:33 uur
Johnny Marr schreef:
Hahahaha, die cijfers, grappig om te zien. Alsof het hier om scheetgeluiden gaat ofzo. OK, toegegeven, het is niet bijzonder, maar toch ook niet om te kotsen niet aan te horen zo slecht ofzo?
Een mooie
5
Een mooie
5
Tja van relaxen naar laxeren is maar een kleine omzetting. Iemand die geconstipeerd is, zou ik subiet Kane aanraden: prima muziek om op af te gaan.
0
geplaatst: 3 december 2018, 17:07 uur
Mjuman schreef:
Tja van relaxen naar laxeren is maar een kleine omzetting.
Tja van relaxen naar laxeren is maar een kleine omzetting.
Wordt het niet eens tijd om te stoppen met die poppers, Mjuman?

0
geplaatst: 3 december 2018, 17:22 uur
Wat gebruik jij om de werkweek weer op gang te trekken of wat kan je anders aanraden?

0
geplaatst: 3 december 2018, 18:53 uur
Een recordaantal van 26 stemmers geven Kane met Rain Down On Me de laagste score van 4,673.
Back to the sixties
The Skope - Be Mine Again
Back to the sixties
The Skope - Be Mine Again
0
geplaatst: 4 december 2018, 07:58 uur
0
geplaatst: 4 december 2018, 10:40 uur
Echte beatmuziek uit de tijd dat het leven nog simpel was (de lucht schoon, vrouwen in minirokken, mannen waren van staal en mensen hadden nog een hart van goud - paar jaar later moest je er al naar zoeken).
7,35
7,35
0
geplaatst: 4 december 2018, 18:01 uur
The Skope haalt met Be Mine Again een gemiddelde van 6,963
Earth and Fire - Maybe Tomorrow Maybe Tonight
Earth and Fire - Maybe Tomorrow Maybe Tonight
1
geplaatst: 4 december 2018, 18:52 uur
Ook een hitsingle uit de beste (t/m ongv '75) periode van E&F
Vind deze wel ietsjes minder dan bv... Memories en Storm and Thunder of Love of Life
Maar wss kwestie van smaak
8.5
Vind deze wel ietsjes minder dan bv... Memories en Storm and Thunder of Love of Life
Maar wss kwestie van smaak
8.5
* denotes required fields.