MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / NederPopMeter

zoeken in:

wavanbuuren
8

Leuk voor 1x per jaar.
6.5

johannesA
7,6

Sinterklaas, sinterklaas wie kent hem niet.
Sinterklaas, sinterklaas en natuurlijk zwarte piet.

Gaat in de nabije toekomst worden:

Sinterklaas, sinterklaas wie kent hem niet.
Sinterklaas, sinterklaas en natuurlijk roetveeg piet.

Niet als het aan mij ligt uiteraard.

7,2

Wel als het aan Henk ligt. Die was nogal ontstemt dat zwarte piet gekkies zijn tekst stonden te scanderen als protest tegen een veranderdend uiterlijk van Sint zijn hulptroepen.

5,5 nooit echt leuk gevonden

6,25

Henk heeft betere teksten geschreven en Henk betere muziek (alhoewel het basloopje aardig is).

Ik vier al jaren geen sinterklaas meer, maar als kind vond ik dit nog wel een leuk nummer.

6

Henk & Henk scoren met Sinterklaas Wie Kent Hem Niet een verdienstelijke 7,134 (22 stemmers)

Psychedelische Rock uit Assen. Sound Of Imker heeft een zeer bijzondere opzwepende sound. Slechts één single uitgebracht, in het voorprogramma van Pink Floyd gestaan, bekeerd tot de Jehova's etc. een korte enerverende bio staat hier op 3 voor 12

Sound of Imker - Train Of Doomsday

beetje motorhead, beetje ook niet
6.8

wavanbuuren
7,2

Een onverwachtse lekkernij

7,7

Een 7,135 gemiddeld voor Sound Of Imker met Train Of Doomsday een 0,001 punt meer dan Sinterklaas gisteren.

Van Dik Hout - Stil In Mij

Weinig nummers waar ik zo allergisch voor ben.

Een welverdiende 1,0

Gast
geplaatst: vandaag om 10:00 uur

geplaatst: vandaag om 10:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.