MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / NederPopMeter

zoeken in:

Henk & Henk: 7,5
Sound of Imker: 6
Van Dik Hout: 3

Vervelend: 4

Als dit hun enige single was geweest had ik 'm waarschijnlijk hoger geschaald. Hierna werd het wel een stukje minder vind ik..
7.3

Geen fan... al kan ik m iets beter hebben dan destijds. Toen was het een soort van de hell op aarde zeg maar

4,5

5,1 wel catchy

Train Of Doomsday: 7,5
Stil In Mij: 7

dix
Dit laat me wat onverschillig,
maar irritant vind ik het niet.

6

Van Dik Hout haalt met Stil In Mij een gemiddelde van 5,927 (22 stemmers) en laat daar mee alleen Kane en De Jeugd van Tegenwoordig achter zich. Alle drie kennen nogal wat felle tegenstanders.
Gisteren is bij de 3 Voor 12 Song van het Jaar Verkiezing 2018 Kensington als grote winnaar naar voren gekomen. Ook zo'n band die niet alleen fans heeft. Ben benieuwd hoe deze zich hier weet te houden.

De song van het jaar 2018:
Kensington - Slicer

Doet mij weinig deze band. Nogal voorspelbaar.

5.3

Als dat de song van het jaar zou zijn ,dan ziet het muzikale kwalitatieve niveau vandaag de dag er behoorlijk slecht uit

3.5

dix
Volkomen kut

2,5

Kensington heeft wel ok-e nummers en ook veel mindere. Deze valt nog net in de eerste, 6.8.

Degenen die dit tot song van 2018 hebben gekozen kennen blijkbaar alleen Kensington. Een gladdere Kings of Leon-kloon al valt dit nummer nog mee.

5

De meeste eerdere hits van Kensington zouden van mij minimaal een 8 krijgen, maar deze is beduidend minder.

6,1

Gast
geplaatst: vandaag om 13:06 uur

geplaatst: vandaag om 13:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.