Muziek / Muziekgames / NederPopMeter
zoeken in:
0
geplaatst: 6 januari 2019, 17:49 uur
Thomas Azier zou met Angelene een dikke 7+ halen maar dankzij een sterk afwijkende 1,7 wordt het een 6,708 en komt daarmee circa 30 plaatsen lager uit in de totaal ranking.
De volgende is uit 1982 en lijkt sterk door Kraftwerk geïnspireerd. Past mooi in de week waarin we de Greatest Hits Of Kraftwerk spelen.
Het nummer van The Actor is wel iets puntiger en poppier dan het grote voorbeeld.
The Actor - Covergirl
De volgende is uit 1982 en lijkt sterk door Kraftwerk geïnspireerd. Past mooi in de week waarin we de Greatest Hits Of Kraftwerk spelen.
Het nummer van The Actor is wel iets puntiger en poppier dan het grote voorbeeld.
The Actor - Covergirl
1
geplaatst: 6 januari 2019, 19:07 uur
Lekker nummer! Ik kende dit nummer nog van een Nederpopverzamel CD, leuk om het na al die jaren weer te horen.
7,8
7,8
0
geplaatst: 6 januari 2019, 19:50 uur
Totaal onbekend voor mij, doet me meer denken aan Numan dan Kraftwerk eigenlijk al kan het begin ook best doorgaan voor Bronski Beat.
7.2
7.2
0
geplaatst: 6 januari 2019, 21:30 uur
Kende het niet van damals, maar Kraftwerk is niet de eerste associatie - eerder Depeche Mode - Photographic, met master Vince pi-pa-pa-poem Clarke nog in de gelederen. Dit is veel speelser dan Kraftwerk (géén pi-pa-pa-poem, eerder du-da-da-du).
7,5
Thomas Azier 8,25
7,5
Thomas Azier 8,25
0
geplaatst: 7 januari 2019, 17:26 uur
Aha, lijder aan klok en klepel-syndroom; verder hoe wil je anders klonen dan op celniveau

0
geplaatst: 7 januari 2019, 18:38 uur
14 stemmers geven The Actor met Cover Girl een gemiddelde van 6,779
The Soft Parade - When Violets Meet
The Soft Parade - When Violets Meet
0
geplaatst: 7 januari 2019, 19:11 uur
7,5
Van het pil album, eentje die ik in die dagen veel zag maar ik toen nog niet wist wat voor muziek dat was
Van het pil album, eentje die ik in die dagen veel zag maar ik toen nog niet wist wat voor muziek dat was
* denotes required fields.