MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / NederPopMeter

zoeken in:
Bepaald niet het beste Doors album om je naar te vernoemen. Dat zou al wat moeten zeggen.... het bewijs dat het in de 90s niet alleen maar goede muziek was. Vond ik destijds ook al weinig aan.
4.3

The Soft Parade halen met When Violets Meet (vooral dankzij één stevige onvoldoende) een 7,091.

Een luchtige Nederlandse versie van The Cure (en dat is in dit geval een compliment). Ook benieuwd wat de godfathers van de enige echte Cure Meter hiervan vinden jordidj1Premonition

The Essence - Endless Lakes

wat een kloon...

5

The Cat of Mirage nog iets beter, maar deze is ook erg fijn.

8,4

50tracks schreef:
Ook benieuwd wat de godfathers van de enige echte Cure Meter hiervan vinden jordidj1Premonition

Nou, ik heb de Cure Meter niet opgezet hoor, maar ken ze en hun NL “light” variant The Essence natuurlijk wel. Dit nummer is niet hun fijnste, dat is voor mij The Last Preach, ook van hun debuut.

Beter een goede kloon...
7.4

Aantal lp's van deze makkers gehad, maar vanwege hoog Cure-naspeelgehalte (een soort Björn Again, maar dan met Robert) weer verpatst.

Vanwege geringe originaliteit, technisch redelijk ok

5

Liedje is redelijk, maar het Curegehalte is wel erg aanwezig.
5.6

wavanbuuren
6,8

The Essence krijgt met Endless Lakes slechts een 6,350 (12 stemmers).

Krezip - I Would Stay

johannesA
5,5

Gast
geplaatst: vandaag om 06:46 uur

geplaatst: vandaag om 06:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.