MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / NederPopMeter

zoeken in:
2,4
wie luistert hier nou voor zijn plezier naar

Wat johan zegt... er zijn mensen die dit rock noemen, zelfs de beste rock in nederland, nou dan is rock blijkbaar dood (is niet zo hoor)
2

3

Totaal NMD

johan de witt schreef:
2,4
wie luistert hier nou voor zijn plezier naar

Hij niet Algerino - Staatsvijand Nummer 1 (2006)

Ik kan me goed voorstellen dat ik niet te veel van deze band moet horen, maar dit was niet onaardig

6,5

Brunniepoo schreef:
Ik kan me goed voorstellen dat ik niet te veel van deze band moet horen, maar dit was niet onaardig

6,5

Ik mag dit wel. Eigenzinnige band en origineel.
Al kan ik mij ook wel voorstellen dat niet iedereen hier voor valt.

wavanbuuren
Sam 7,5
Movin down life 7,5
Twilight zone 7,8

Ze hebben nog een paar veel betere dan die hier gepost zijn wat mij betreft (Back Home, Jessica, She flies on strange wings)

Kitty Kitty 5

Hometown Glory I polariseert behoorlijk en haalt net een 6je: De Staat met Kitty Kitty een 6,006 (17 stemmers).
Tijd voor Hometown Glory II

Maarten Peters - White Horses In The Snow

7,9

Golden Earring - Twilight Zone 9,7
De Staat - Kitty Kitty 6,7

johannesA
Kitty Kitty kon ik nog niet, maar krijgt een 8. White Horses In The Snow ken ik al heel lang en die krijgt ook een 8.

Wendy's eerste popconcert! Maarten Peters & The Dream, Sue Challoner en Splitsing. Maarten was toen net weg bij Frank Boeijen en had net die eerste LP uit. Was leuker dan dit nogal kleurloze nummertje.

4

wavanbuuren
6,9

Ik vond Maarten Peters met z'n eerste single destijds wel ok, dat was met dit nummer wel een beetje over. Iets teveel kabbelend ook voor nu.
5.5

Lekker gedateerd, ik hou er wel van.

7,3

Beetje type Sisi-liedje - doe mij maar wilde

6

Gast
geplaatst: vandaag om 12:14 uur

geplaatst: vandaag om 12:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.