MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / NederPopMeter

zoeken in:

4,5

Tja wat moet je hier nou weer mee.... het begin was lastig door te komen en dan komt er nog een Dizzy Mans Band-eind die eigenlijk ook niks toevoegt....
4.0

8,5

Toen nix, nu nog steeds nix mee - don't progsockit 2 me

4,5

6,5

wavanbuuren
5

Het albumwerk is niet altijd aan mij besteed,sommige tracks zijn best goed waaronder Radio....8

De meningen lopen weer eens behoorlijk uiteen. Blijft over voor Supersister een 6,775 (12) met Radio. Conclusie is wel dat Robert Jan Stips hier op de NederPopMeter aanzienlijk succesvoller is met The Nits dan met Supersister.

We hebben eerder The Tower van Boudewijn de Groot gehad, nu het Leidse Tower met een hitje uit 1982. Geschreven door de mannen achter Catapult (Cat Music) en geinspireerd op ELO en Kim Wilde

Tower - See You Tonight

Best fout natuurlijk maar ik hou er wel van, ELO meets Kimmie

8

johannesA
7,7

7,5

9

Kimmieeeee

Ik heb er lang over gedaan om er achter te komen wat dit nummer nou was... hoorde ik het op de radio, werd het niet afgekondigd. Hoorde ik het bij Arbeidsvitaminen, stond het niet in de gids of vergat te kijken en wist niet meer wanneer het precies werd gedraaid. Toch kwam ik er uiteindelijk achter, toen bij de volgende gelegenheid waar 2ehands singles stonden meteen gezocht en jahoor, gevonden. Ik denk voor 1 gulden of misschien wel in een bak van 15 voor een tientje... zoiets. Het heeft vervolgens zo lang ik die in de late 80s en vroege 90s maakte in m'n allertijdenlijst gestaan.
Dat haalt-ie nu niet meer maar een top 100 singles van Nederlands bands zou nog wel makkelijk moeten lukken.

9.8

wavanbuuren
8,2

Tower - See You Tonight 7,754 - 13 een een plaatsje (net) bij de bovenste 50

Headliner

Armin van Buuren feat. Mr Probz - Another You

wavanbuuren
6

Was/ooit een nr 1 dj - ook daar heeft de kredietcrisis toegeslagen; het mijne heeft ie iig niet meer, zo ie 't ooit heeft gehad. 'Snelle', komkommersjele meeloopmuzak zoals men die ook kan horen in den sportschool.

3,5

dix
Weg ermee!

2,5

johannesA
7,5

Gast
geplaatst: vandaag om 02:51 uur

geplaatst: vandaag om 02:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.