Muziek / Muziekgames / NederPopMeter
zoeken in:
0
geplaatst: 28 maart 2019, 20:44 uur
Bløf - komt zelden of nooit hier uit de IZ (irritatiezone); een van de weinige nummers die ik wel kan hebben is Dansen aan Zee, in de uitvoering met de altijd imponerende Cristina Branco (die binnenkort weer naar NL komt - ga kijken/luisteren, vrienden)
Please flush this one and close the lid
2
Please flush this one and close the lid
2
0
geplaatst: 28 maart 2019, 21:14 uur
Naar binnen gegooid door de buurman, omdat je harder dan hij hebben kon Bløf draaide

0
geplaatst: 29 maart 2019, 09:19 uur
Mjuman schreef:
Naar binnen gegooid door de buurman, omdat je harder dan hij hebben kon Bløf draaide
(quote)
Gejat uit het Zeeuws Historisch Museum in Vlissingen.
0
geplaatst: 29 maart 2019, 18:00 uur
22 stemmers geven Bløf met Harder Dan Ik Hebben Kan een 5,591. Het is overigens niet altijd negatief voor Bløf Poeha. Vorig jaar haalde Zoutelande een 7,138 (21 stemmers) en Anouk heeft zowaar 2 keer een dikke voldoende gehaald.
Daryll-Ann - Surely Justice
Daryll-Ann - Surely Justice
0
geplaatst: 29 maart 2019, 19:22 uur
Tja, Excelsior heb ik het al eens over gehad. Dit hoort nog bij de 'foute' periode.
4.0
4.0
0
geplaatst: 29 maart 2019, 19:24 uur
Denkend aan Excelsior
zie ik Daryll Ann traag op de speler draaien
Speelden ooit verdienstelijk, incl 12-snarige Rickenbacker The Byrds na; in dezelfde tour deed Bettie Serveert Velvet Underground en Kane U2; nuff said!
6,33
Speelden ooit verdienstelijk, incl 12-snarige Rickenbacker The Byrds na; in dezelfde tour deed Bettie Serveert Velvet Underground en Kane U2; nuff said!
6,33
0
geplaatst: 29 maart 2019, 19:25 uur
Mjuman schreef:
Denkend aan Excelsior
6,33
Denkend aan Excelsior
6,33
Daar vond ik ze wel goed... helaas Bettie gemist (ik heb wel de cd). Veel gezien in die tour/serie.
1
geplaatst: 29 maart 2019, 19:43 uur
ranja schreef:
Daar vond ik ze wel goed... helaas Bettie gemist (ik heb wel de cd). Veel gezien in die tour/serie.
(quote)
Ik vond het al weer: https://nl.wikipedia.org/wiki/Marlboro_Flashbacks#1996
Bettie Serveert was '97; Darryll Ann was '98 - in Stairway - helaas Postmen ('99 - BobMarley) gemist

1
geplaatst: 29 maart 2019, 19:47 uur
Mjuman schreef:
Bettie Serveert was '97; Darryll Ann was '98 - in Stairway - helaas Postmen ('99 - BobMarley) gemist
Ik heb alles (nou ja alles waar ik interesse in had) gezien in Plan C in Rotterdam waar ik toen woonde... oa Birgit, Candy Dulfer, Raggende Manne, Heideroosjes en persoonlijke favoriet was toch wel Grof Geschut als Police. (quote)
Helaas kende ik het concept nog niet bij oa. Bettie, Daryll Ann was m'n eerste en Travoltas de laatste. Helaas ook Nilsson gemist (al zou het daar meer om de uitvoerende dan om de gecoverde gaan)
0
geplaatst: 30 maart 2019, 18:00 uur
Een matige 6,848 voor Surely Justice van Daryll-Ann. Tools R Us haalde eerder een 7,375.
De Nederpop uit 1999 scoort hier relatief laag. Populair in dat jaar was de zogenaamde uplifting trance.
Deze van Gouryella (een samenwerkingsverband tussen Tiësto en Ferry Corsten) scoort hoog in de lijstjes. Je moet er van houden zeg maar.
Gouryella - Gouryella
De Nederpop uit 1999 scoort hier relatief laag. Populair in dat jaar was de zogenaamde uplifting trance.
Deze van Gouryella (een samenwerkingsverband tussen Tiësto en Ferry Corsten) scoort hoog in de lijstjes. Je moet er van houden zeg maar.
Gouryella - Gouryella
* denotes required fields.