MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / NederPopMeter

zoeken in:
7,3

Bløf - komt zelden of nooit hier uit de IZ (irritatiezone); een van de weinige nummers die ik wel kan hebben is Dansen aan Zee, in de uitvoering met de altijd imponerende Cristina Branco (die binnenkort weer naar NL komt - ga kijken/luisteren, vrienden)

Please flush this one and close the lid

2

7.5

Waarschijnlijk omdat ik de Steen van Renesse in huis heb.

dix
2

één van hun beste

GrafGantz schreef:
7.5

Waarschijnlijk omdat ik de Steen van Renesse in huis heb.

Naar binnen gegooid door de buurman, omdat je harder dan hij hebben kon Bløf draaide

7,5

wavanbuuren
7,5

Mjuman schreef:
(quote)

Naar binnen gegooid door de buurman, omdat je harder dan hij hebben kon Bløf draaide

Gejat uit het Zeeuws Historisch Museum in Vlissingen.

johannesA
6,5

22 stemmers geven Bløf met Harder Dan Ik Hebben Kan een 5,591. Het is overigens niet altijd negatief voor Bløf Poeha. Vorig jaar haalde Zoutelande een 7,138 (21 stemmers) en Anouk heeft zowaar 2 keer een dikke voldoende gehaald.

Daryll-Ann - Surely Justice

Blof: 6
D-A: 7,6

Tja, Excelsior heb ik het al eens over gehad. Dit hoort nog bij de 'foute' periode.
4.0

Denkend aan Excelsior
zie ik Daryll Ann traag op de speler draaien

Speelden ooit verdienstelijk, incl 12-snarige Rickenbacker The Byrds na; in dezelfde tour deed Bettie Serveert Velvet Underground en Kane U2; nuff said!

6,33

Mjuman schreef:
Denkend aan Excelsior
zie ik Daryll Ann traag op de speler draaien

Speelden ooit verdienstelijk, incl 12-snarige Rickenbacker The Byrds na; in dezelfde tour deed Bettie Serveert Velvet Underground en Kane U2; nuff said!

6,33

Daar vond ik ze wel goed... helaas Bettie gemist (ik heb wel de cd). Veel gezien in die tour/serie.

ranja schreef:
(quote)

Daar vond ik ze wel goed... helaas Bettie gemist (ik heb wel de cd). Veel gezien in die tour/serie.

Ik vond het al weer: https://nl.wikipedia.org/wiki/Marlboro_Flashbacks#1996

Bettie Serveert was '97; Darryll Ann was '98 - in Stairway - helaas Postmen ('99 - BobMarley) gemist

Mjuman schreef:
(quote)

Ik vond het al weer: https://nl.wikipedia.org/wiki/Marlboro_Flashbacks#1996

Bettie Serveert was '97; Darryll Ann was '98 - in Stairway - helaas Postmen ('99 - BobMarley) gemist
Ik heb alles (nou ja alles waar ik interesse in had) gezien in Plan C in Rotterdam waar ik toen woonde... oa Birgit, Candy Dulfer, Raggende Manne, Heideroosjes en persoonlijke favoriet was toch wel Grof Geschut als Police.
Helaas kende ik het concept nog niet bij oa. Bettie, Daryll Ann was m'n eerste en Travoltas de laatste. Helaas ook Nilsson gemist (al zou het daar meer om de uitvoerende dan om de gecoverde gaan)

7,5

6,8

Een matige 6,848 voor Surely Justice van Daryll-Ann. Tools R Us haalde eerder een 7,375.

De Nederpop uit 1999 scoort hier relatief laag. Populair in dat jaar was de zogenaamde uplifting trance.
Deze van Gouryella (een samenwerkingsverband tussen Tiësto en Ferry Corsten) scoort hoog in de lijstjes. Je moet er van houden zeg maar.

Gouryella - Gouryella

Gast
geplaatst: vandaag om 11:28 uur

geplaatst: vandaag om 11:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.