MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / NederPopMeter

zoeken in:

6,5

7

Vanavond Opgezwolle? ?

Eentiende minder dan Anouk. Een 6,631 voor de Postmen met Crisis (16 stemmers)

Skik - 't Giet Zoals 't Giet

'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich

Meesterlijk!

9,8

8,5

Postmen nog 7,25
Skik - heb eerlijk gezegd weinig met regionaal getinte ''pop" of noe zuijelijk of uut noohrdoost'n es, maar is wel een ruume voldoende: 6,6

Het schijnt dat veel mensen dachten dat het over regen ging. Nee, dat is een ander nummer van ze.
9.1

wavanbuuren
Ik ben blijkbaar zo'n beetje de enige hier die zich volledig irriteert aan alles wat met lohues en skik te maken heeft.

2

johannesA
7

9,5

Skik haalt met 'T Giet Zoals 'T Giet een 7,271 (14 stemmers), een lager cijfer dan de 7,600 die Op Fietse eerder haalde.

Bløf - Harder Dan Ik Hebben Kan

Tekstueel nogal over de top, maar verder een redelijke song.

6.8

Je durft wel, 50tracks
Anouk en Bløf zo snel achter elkaar. Niet bepaald favorieten onder het "volk", hiero.

7,8

7.5 een van hun beste

Bløf raakt bij mij nog steeds geen snaar. Hoewel, als het irritant is doet dat ook wel iets.
2.3

3,5

Erger dan dit wordt het niet.

1

Gast
geplaatst: vandaag om 14:37 uur

geplaatst: vandaag om 14:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.