Muziek / Muziekgames / NederPopMeter
zoeken in:
0
geplaatst: 4 april 2019, 19:25 uur
Een mooi voorbeeld van een Excelsior band die ik wel goed vind.... zoals al eerder gezegd bepaald niet mijn favoriete nederlandse indielabel in de 90s en vroege 00s - nooit kunnen denken dat nog eens zoiets als dit ook op het label zou verschijnen. Overigens kan opvolger de Kik er wat mij betreft niet aan tippen.
9.1
9.1
0
geplaatst: 5 april 2019, 17:39 uur
8- Origineel is het inderdaad niet, wel lekker vrolijke beat-pastische
0
geplaatst: 5 april 2019, 17:57 uur
The Madd haalt met Good Evening Girl een keurige 7,361
Nilsson heeft tussen 1997 en 2001 twee albums gemaakt. Elastic Baby staat op Nilsson en leverde hen terecht een Emmy-nominatie op. Alleen al vanwege de stem van zangeres Marieke Eelman. De clip is overigens van de radio-edit, de albumuitvoering is een minuut langer en met meer gitaarwerk. Twee jaar geleden deed Marieke Eelman de zang bij het project Invitation to the sound of Jerney Kaagman and Earth & Fire.
Nilsson - Elastic Baby
Nilsson heeft tussen 1997 en 2001 twee albums gemaakt. Elastic Baby staat op Nilsson en leverde hen terecht een Emmy-nominatie op. Alleen al vanwege de stem van zangeres Marieke Eelman. De clip is overigens van de radio-edit, de albumuitvoering is een minuut langer en met meer gitaarwerk. Twee jaar geleden deed Marieke Eelman de zang bij het project Invitation to the sound of Jerney Kaagman and Earth & Fire.
Nilsson - Elastic Baby
1
geplaatst: 5 april 2019, 19:38 uur
1
geplaatst: 5 april 2019, 20:31 uur
Geniaal wil ik het niet noemen maar het was best een fijn bandje
7,8
7,8
1
geplaatst: 5 april 2019, 23:53 uur
Het soloalbum van Eelman is ook wel ok maar de twee van Nilsson zijn toch echt wel heel erg goed.
Deze single ook, meteen vanaf dat ik het hoorde geweldig. Verreweg de beste band van Texel ooit.
9.6
Deze single ook, meteen vanaf dat ik het hoorde geweldig. Verreweg de beste band van Texel ooit.
9.6
0
geplaatst: 6 april 2019, 18:00 uur
Een 7,570 voor Elastic Baby van Nilsson en een klassering rond de 80ste plaats.
2x Doe Maar uit hun succesjaar 1982
Doe Maar - Doris Day
Doe Maar - Is Dit Alles
2x Doe Maar uit hun succesjaar 1982
Doe Maar - Doris Day
Doe Maar - Is Dit Alles
* denotes required fields.