Muziek / Muziekgames / NederPopMeter
zoeken in:
0
geplaatst: 10 juli 2019, 18:28 uur
Een 7,357 voor de The Thought met hun versie van The Electric Prunes klassieker I Had Too Much To Dream Last Night
Singletje wordt voor € 400 aangeboden op discogs, mannen speelde in voorprogramma van The Clash.
Tijd voor 1:30 minuut Polder Punk
Filth - Don't Hide Your Hate
Singletje wordt voor € 400 aangeboden op discogs, mannen speelde in voorprogramma van The Clash.
Tijd voor 1:30 minuut Polder Punk
Filth - Don't Hide Your Hate
0
geplaatst: 11 juli 2019, 22:47 uur
En dan nog zijn er lieden die zich afvragen waarom NL muziek alleen hier Jopie de Popie is - vent kan totaal niet zingen. Maar vooruit er zit een enkele grappige tekstregel in daarom
3,5
3,5
0
geplaatst: 11 juli 2019, 23:36 uur
Nee, zingen kon ie niet. Maar die teksten van Tol waren best geestig vind ik. Muziekjes overigens van Clous v. Mechelen. Ook wel bekend als pianist Jan Vos uit de Wim T Schippers series. Dat waren nog eens tijden. 

1
geplaatst: 11 juli 2019, 23:40 uur
bikkel2 schreef:
Nee, zingen kon ie niet. Maar die teksten van Tol waren best geestig vind ik dan. Muziekjes overigens van Clous v. Mechelen. Ook wel bekend als pianist Jan Vos uit de Wim T Schippers series. Dat waren nog eens tijden.
Nee, zingen kon ie niet. Maar die teksten van Tol waren best geestig vind ik dan. Muziekjes overigens van Clous v. Mechelen. Ook wel bekend als pianist Jan Vos uit de Wim T Schippers series. Dat waren nog eens tijden.
Vol spanning wacht ik d'rum in dit topique ook op Luv - Wadolala
0
geplaatst: 12 juli 2019, 07:19 uur
Mjuman Luv' met U.O.Me (Theme From Waldolala) hadden we eind vorig jaar al. 19 stemmers zorgde voor een kleine voldoende: 6,195
0
geplaatst: 12 juli 2019, 19:22 uur
12 stemmen leveren Tol Hansse met Big City een 6,550 op.
Gruppo Sportivo - Hey Girl
Gruppo Sportivo - Hey Girl
* denotes required fields.