MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / NederPopMeter

zoeken in:
Koelewijn: 5
The Thought: 6,7

dix
7,5

Een 7,357 voor de The Thought met hun versie van The Electric Prunes klassieker I Had Too Much To Dream Last Night

Singletje wordt voor € 400 aangeboden op discogs, mannen speelde in voorprogramma van The Clash.

Tijd voor 1:30 minuut Polder Punk

Filth - Don't Hide Your Hate

Lekker hoor!

8.6

wavanbuuren
ik hoor het niet. Zang mwoah.....
6,5

6.5

Filth 7,783

Tol Hansse - Big City

7.8

7,5

En dan nog zijn er lieden die zich afvragen waarom NL muziek alleen hier Jopie de Popie is - vent kan totaal niet zingen. Maar vooruit er zit een enkele grappige tekstregel in daarom

3,5

Nee, zingen kon ie niet. Maar die teksten van Tol waren best geestig vind ik. Muziekjes overigens van Clous v. Mechelen. Ook wel bekend als pianist Jan Vos uit de Wim T Schippers series. Dat waren nog eens tijden.

bikkel2 schreef:
Nee, zingen kon ie niet. Maar die teksten van Tol waren best geestig vind ik dan. Muziekjes overigens van Clous v. Mechelen. Ook wel bekend als pianist Jan Vos uit de Wim T Schippers series. Dat waren nog eens tijden.

Vol spanning wacht ik d'rum in dit topique ook op Luv - Wadolala

Mjuman schreef:
(quote)

Vol spanning wacht ik d'rum in dit topique ook op Luv - Wadolala

Ik kan ook niet wachten!

Mjuman Luv' met U.O.Me (Theme From Waldolala) hadden we eind vorig jaar al. 19 stemmers zorgde voor een kleine voldoende: 6,195

6.8

12 stemmen leveren Tol Hansse met Big City een 6,550 op.

Gruppo Sportivo - Hey Girl

Gast
geplaatst: vandaag om 20:43 uur

geplaatst: vandaag om 20:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.