Muziek / Muziekgames / Prog Ladder 2018
zoeken in:
0
geplaatst: 23 augustus 2018, 22:47 uur
Ronde 0 - Ladder 2:
14 Big Big Train - London Plane
11 Baroness - Rays on Pinion +1
10 Uriah Heep - July Morning +2
4 Het Goede Doel - Vechten
Deadline: vrijdag 24 augustus 19.00 uur
11 Baroness - Rays on Pinion +1
10 Uriah Heep - July Morning +2
4 Het Goede Doel - Vechten
1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 23 augustus 2018, 23:07 uur
Ronde 0 - Ladder 2:
12 Uriah Heep - July Morning +2
11 Baroness - Rays on Pinion
5 Het Goede Doel - Vechten +1
42
Over Henk en Henk is al het een en ander geschreven hier. In principe gaan mijn punten ook gewoon naar het beste nummer, maar bij een kwalitatieve min-of-meer-ex-aequo zou een nummer waarvan het proggehalte meer overtuigt er wel eens met de hoofdprijs vandoor kunnen gaan. Zoals vandaag.
12 Uriah Heep - July Morning +2
11 Baroness - Rays on Pinion
5 Het Goede Doel - Vechten +1
42
Over Henk en Henk is al het een en ander geschreven hier. In principe gaan mijn punten ook gewoon naar het beste nummer, maar bij een kwalitatieve min-of-meer-ex-aequo zou een nummer waarvan het proggehalte meer overtuigt er wel eens met de hoofdprijs vandoor kunnen gaan. Zoals vandaag.
0
geplaatst: 24 augustus 2018, 07:32 uur
Ronde 0 - Ladder 2:
14 Uriah Heep - July Morning +2
12 Baroness - Rays on Pinion +1
5 Het Goede Doel - Vechten
45
Er staan n.m.m. wel betere nummers op Belgie dan dit Vechten.
En wat het proggehalte van HGD betreft: is dat omdat Henk Temming ooit eens bij een optreden van King Crimson is geweest?
Baroness is voor de helft leuk totdat de zang begint.
14 Uriah Heep - July Morning +2
12 Baroness - Rays on Pinion +1
45
Er staan n.m.m. wel betere nummers op Belgie dan dit Vechten.
En wat het proggehalte van HGD betreft: is dat omdat Henk Temming ooit eens bij een optreden van King Crimson is geweest?
Baroness is voor de helft leuk totdat de zang begint.

0
geplaatst: 24 augustus 2018, 09:29 uur
Ronde 0 - Ladder 2:
16 Uriah Heep - July Morning +2
15 Big Big Train - London Plane +1
12 Baroness - Rays on Pinion
48
16 Uriah Heep - July Morning +2
15 Big Big Train - London Plane +1
48
0
geplaatst: 24 augustus 2018, 10:55 uur
Ronde 0 - Ladder 2:
18 Uriah Heep - July Morning +2
16 Big Big Train - London Plane +1
51
18 Uriah Heep - July Morning +2
16 Big Big Train - London Plane +1
51
2
geplaatst: 24 augustus 2018, 11:04 uur
Bonk schreef:
Ik mis buso trouwens nog. Dat was vorig jaar toch een vrij trouwe deelnemer meen ik me te herinneren.
Ik mis buso trouwens nog. Dat was vorig jaar toch een vrij trouwe deelnemer meen ik me te herinneren.
Door omstandigheden heb ik de voorbije tijd weinig tot geen tijd gehad om dit topic te volgen (en lijstjes in te dienen). Vorige jaargang ook beetje ontgoocheld geraakt waardoor ik bij het zoeken naar nominaties al te veel de bedenking maakte "niet indienen, want zal toch weinig tot geen punten krijgen want lijkt te weinig op Marillion, Genesis en aanverwanten". Uiteraard een redenering die niet zou mogen meespelen, maar dat gecombineerd met tijdsdruk ...
In deze jaargang zal ik wat van de zijlijn meekijken en als er tijd is de muziek beluisteren en punten geven.
Wel blij te lezen dat er mensen zijn die me missen

0
geplaatst: 24 augustus 2018, 15:31 uur
Ronde 0 - Ladder 2:
19 Uriah Heep - July Morning +1
18 Big Big Train - London Plane +2
54
19 Uriah Heep - July Morning +1
18 Big Big Train - London Plane +2
54
1
geplaatst: 24 augustus 2018, 16:49 uur
Ronde 0 - Ladder 2:
19 Uriah Heep - July Morning
18 Big Big Train - London Plane
14 Baroness - Rays on Pinion +2
6 Het Goede Doel - Vechten +1
Natuurlijk moeten grenzen verkend worden en ik hou ook van de discussie. Duidelijk is dat HGD niet bij de Prog hoort in deze kringen. Dat snap ik ook wel. En ik vind zelfs dat Baroness hier een puntje meer mag verdienen dan mijn eigen nominatie. Maar ik vind het ‘prog’ gehalte van HGD hier zelfs beter dan UH en BBT. Daar kan ik dan weer andere nummers meer van waarderen.
Natuurlijk heb ik HGD niet genomineerd vanwege een concertbezoek van Henk aan KC zou hebben gebracht
. Dan zou ik zelfs nummers van Herman van Veen kunnen nomineren die regelmatig Genesis heeft bezocht in de jaren 70.
57
19 Uriah Heep - July Morning
18 Big Big Train - London Plane
14 Baroness - Rays on Pinion +2
6 Het Goede Doel - Vechten +1
Natuurlijk moeten grenzen verkend worden en ik hou ook van de discussie. Duidelijk is dat HGD niet bij de Prog hoort in deze kringen. Dat snap ik ook wel. En ik vind zelfs dat Baroness hier een puntje meer mag verdienen dan mijn eigen nominatie. Maar ik vind het ‘prog’ gehalte van HGD hier zelfs beter dan UH en BBT. Daar kan ik dan weer andere nummers meer van waarderen.
Natuurlijk heb ik HGD niet genomineerd vanwege een concertbezoek van Henk aan KC zou hebben gebracht
. Dan zou ik zelfs nummers van Herman van Veen kunnen nomineren die regelmatig Genesis heeft bezocht in de jaren 70.57
0
geplaatst: 24 augustus 2018, 17:35 uur
Ronde 0 - Ladder 2:
20 Uriah Heep - July Morning +1
20 Big Big Train - London Plane +2
14 Baroness - Rays on Pinion
6 Het Goede Doel - Vechten
Baroness vind ik niet veel aan. Het Goede Doel heb ik altijd een van de beste Nederlandse bands gevonden. Het komt hier wel duidelijk tekort tegen twee topnummers.
20 Uriah Heep - July Morning +1
20 Big Big Train - London Plane +2
6 Het Goede Doel - Vechten
Baroness vind ik niet veel aan. Het Goede Doel heb ik altijd een van de beste Nederlandse bands gevonden. Het komt hier wel duidelijk tekort tegen twee topnummers.
0
geplaatst: 24 augustus 2018, 17:39 uur
Ronde 0 - Ladder 2:
22 Uriah Heep - July Morning +2
20 Big Big Train - London Plane
7 Het Goede Doel - Vechten +1
22 Uriah Heep - July Morning +2
20 Big Big Train - London Plane
7 Het Goede Doel - Vechten +1
1
geplaatst: 24 augustus 2018, 17:56 uur
meneer schreef:
Natuurlijk moeten grenzen verkend worden en ik hou ook van de discussie. Duidelijk is dat HGD niet bij de Prog hoort in deze kringen. Dat snap ik ook wel.
Natuurlijk moeten grenzen verkend worden en ik hou ook van de discussie. Duidelijk is dat HGD niet bij de Prog hoort in deze kringen. Dat snap ik ook wel.
Ik krijg altijd jeuk van dit soort conclusies. Het creëert in deze context het idee dat het niet aan het nummer ligt, maar aan de gebruikers (maar het zelfde type redenering kom ik veel vaker tegen).
Om het op n=1-basis maar te ontkrachten: het ligt wel aan het nummer. Tekstueel nog wel aardig, maar weinig melodieus en de praatzang van Henk vond ik vrij vervelend. En dan krijgt het dus gewoon geen punten in een zeer behoorlijke ladder. Heeft niets met het proggehalte van het nummer of de band te maken. Alles Geprobeerd was er met gemak met de twee punten vandoor gegaan

0
geplaatst: 24 augustus 2018, 18:19 uur
Brunniepoo schreef:
Ik krijg altijd jeuk van dit soort conclusies. Het creëert in deze context het idee dat het niet aan het nummer ligt, maar aan de gebruikers (maar het zelfde type redenering kom ik veel vaker tegen).
Om het op n=1-basis maar te ontkrachten: het ligt wel aan het nummer. Tekstueel nog wel aardig, maar weinig melodieus en de praatzang van Henk vond ik vrij vervelend. En dan krijgt het dus gewoon geen punten in een zeer behoorlijke ladder. Heeft niets met het proggehalte van het nummer of de band te maken. Alles Geprobeerd was er met gemak met de twee punten vandoor gegaan
(quote)
Op zich zit er zeker wel een kern van waarheid in je woorden, maar ook in Prog kunnen smaken verschillen.
Maar ik geef ook aan in mijn bericht dat het om (mijn) waardering in de stijl van deze muziek gaat. En dat is en blijft altijd een persoonlijke smaak kwestie. Als dat niet zou meewerken dan ga je de lat van de Progladder langs vaste regels leggen waar een prognummer aan moet voldoen (bv de melodielijn). Jij vindt de stem van Henk ‘vervelend’ maar ik zie een ‘niet-vervelende stem’ niet als een regel waar een nummer aan moet voldoen in dit genre. Het feit alleen al dat jij en ik hierover op elkaar reageren zegt al dat wij als gebruikers over dit nummer conclusies trekken. En waarom zouden de gebruikers hier niet hun stempel juist drukken ? Leg eens de top 10 van Prognummers van Engeland naast die van ons. Zeer grote verschillen. Gaat dat om een andere context dan en van persoonlijk waardering ?
0
geplaatst: 24 augustus 2018, 18:34 uur
meesterdch schreef:
Alles Geprobeerd was er met gemak met de twee punten vandoor gegaan
Had maar beter naar mij geluisterd hè meneer
Alles Geprobeerd was er met gemak met de twee punten vandoor gegaan

Had maar beter naar mij geluisterd hè meneer
Mogen live versies dan ook genomineerd worden ?
0
geplaatst: 24 augustus 2018, 18:35 uur
meneer schreef:
Op zich zit er zeker wel een kern van waarheid in je woorden, maar ook in Prog kunnen smaken verschillen.
(quote)
Iedereen heeft een andere smaak en gelukkig ook maar.
Het gaat mij om de zin "Duidelijk is dat HGD niet bij de Prog hoort in deze kringen". Dit blijkt nergens uit, de enige conclusie die je kunt trekken is dat dit nummer weinig punten krijgt. Of dat komt omdat het nummer 'niet prog genoeg is' of om een andere reden, kun je alleen vaststellen voor de deelnemers die dit hebben toegelicht.
0
geplaatst: 24 augustus 2018, 18:51 uur
Ronde 0 - Ladder 2:
22 Uriah Heep - July Morning
22 Big Big Train - London Plane 2
15 Baroness - Rays on Pinion 1
7 Het Goede Doel - Vechten
22 Uriah Heep - July Morning
22 Big Big Train - London Plane 2
15 Baroness - Rays on Pinion 1
7 Het Goede Doel - Vechten
1
geplaatst: 24 augustus 2018, 19:48 uur
Mijn opvatting over bovenstaande discussie is dat we met z'n allen moeten proberen de Progladder als genre een beetje zuiver zien te houden. Misschien is het zinvol dit item in de evaluatieronde na dit spel nog eens in de groep te gooien.
Progressieve rock kan m.i. het beste beoordeeld worden door de publicaties van ProgArchives, ProgWereld en wellicht andere sites erop na te kijken, anders kunnen we het woord Prog wel uit de Progladder 2018 schrappen?
Een andere mogelijkheid is dat onze topicleider, nadat de nominaties zijn ingestuurd, gewoon als een arbiter bepaalt wat door de beugel kan of niet. Die competentie dicht ik hem zeker toe en wij zullen, denk ik, ongetwijfeld zijn gezag in deze willen aanvaarden.
Dat meneer met zijn nominaties de randjes opzoekt vind ik op zich altijd wel spannend. Ik kan me nog van een eerdere editie herinneren dat hij een Beatle-track als prog had genomineerd. Die heeft toen niet zoveel stof doen opwaaien dan HGD nu, maar laat ik eerlijk zijn, ook die track van de Fab Four is verre van de invulling van prog die mij voor ogen staat.
Ronde 0 - Ladder 3:
1 Cosmograf - Aspire, Achieve
0 Robert Wyatt - Sea Song
0 Ozric Tentacles - Sunhair
2 Lunatic Soul - The Final Truth
Deadline: zaterdag 25 augustus 19.00 uur
3
Progressieve rock kan m.i. het beste beoordeeld worden door de publicaties van ProgArchives, ProgWereld en wellicht andere sites erop na te kijken, anders kunnen we het woord Prog wel uit de Progladder 2018 schrappen?
Een andere mogelijkheid is dat onze topicleider, nadat de nominaties zijn ingestuurd, gewoon als een arbiter bepaalt wat door de beugel kan of niet. Die competentie dicht ik hem zeker toe en wij zullen, denk ik, ongetwijfeld zijn gezag in deze willen aanvaarden.
Dat meneer met zijn nominaties de randjes opzoekt vind ik op zich altijd wel spannend. Ik kan me nog van een eerdere editie herinneren dat hij een Beatle-track als prog had genomineerd. Die heeft toen niet zoveel stof doen opwaaien dan HGD nu, maar laat ik eerlijk zijn, ook die track van de Fab Four is verre van de invulling van prog die mij voor ogen staat.
Ronde 0 - Ladder 3:
1 Cosmograf - Aspire, Achieve
2 Lunatic Soul - The Final Truth
3
0
geplaatst: 24 augustus 2018, 19:55 uur
Jacoto schreef:
Ach, de Progwereldbaas heeft ook wel eens een recensie van Tears for Fears geschreven omdat dat bij prog genoeg vond

We hebben echt geen vastomlijnde definitie van wat prog is, uiteindelijk bepaalt iedereen dat voor zichzelf.
1
geplaatst: 24 augustus 2018, 19:57 uur
Jacoto schreef:
Ik kan me nog van een eerdere editie herinneren dat hij een Beatle-track als prog had genomineerd. Die heeft toen niet zoveel stof doen opwaaien dan HGD nu, maar laat ik eerlijk zijn, ook die track van de Fab Four is verre van de invulling van prog die mij voor ogen staat.
Ik kan me nog van een eerdere editie herinneren dat hij een Beatle-track als prog had genomineerd. Die heeft toen niet zoveel stof doen opwaaien dan HGD nu, maar laat ik eerlijk zijn, ook die track van de Fab Four is verre van de invulling van prog die mij voor ogen staat.
The Beatles staan toch ook gewoon op Progarchives?
0
geplaatst: 24 augustus 2018, 20:00 uur
Ronde 0 - Ladder 3:
3 Cosmograf - Aspire, Achieve +2
3 Lunatic Soul - The Final Truth +1
6
3 Cosmograf - Aspire, Achieve +2
3 Lunatic Soul - The Final Truth +1
6
1
geplaatst: 24 augustus 2018, 20:14 uur
Laten we gewoon lekker spelen ipv praten. Zuiver houden? Over jeuk krijgen gesproken...
Niemand zal nominaties van Peter Hammill, Threshold, Archive en Klaus Schulze in twijfel trekken maar leg mij maar uit wat de overeenkomst tussen deze 4 zou kunnen zijn.
Niemand zal nominaties van Peter Hammill, Threshold, Archive en Klaus Schulze in twijfel trekken maar leg mij maar uit wat de overeenkomst tussen deze 4 zou kunnen zijn.
1
geplaatst: 24 augustus 2018, 20:16 uur
Ach, de Progwereldbaas heeft ook wel eens een recensie van Tears for Dwars geschreven
Ik las eerst Tears for Dwarfs... dat leek me toch wel een kinky verhaal

0
geplaatst: 24 augustus 2018, 20:21 uur
Ronde 0 - Ladder 3:
5 Cosmograf - Aspire, Achieve +2
3 Lunatic Soul - The Final Truth
1 Ozric Tentacles - Sunhair 1
5 Cosmograf - Aspire, Achieve +2
3 Lunatic Soul - The Final Truth
1 Ozric Tentacles - Sunhair 1
8
Casartelli (moderator)
geplaatst: 24 augustus 2018, 20:55 uur
Jacoto schreef:
Ten aanzien van dit verzoek van de medespeler die ooit Strangelove nomineerde kan ik helaas enkel stellen dat die pet mij niet past. Ik hoop nog altijd dat deze regel wel afdoende is:Een andere mogelijkheid is dat onze topicleider, nadat de nominaties zijn ingestuurd, gewoon als een arbiter bepaalt wat door de beugel kan of niet. Die competentie dicht ik hem zeker toe en wij zullen, denk ik, ongetwijfeld zijn gezag in deze willen aanvaarden.
Casartelli schreef:
- Discussie mag altijd, maar we gaan niet eindeloos neuzelen over of een nummer nou wel of niet voldoende prog is. Wie echter een lijstje met enkel twijfelgevallen denkt in te dienen, moet zich misschien nog eens afvragen of hij zijn vertier niet beter elders kan zoeken.
Dus er mocht gediscussieerd worden en aangezien meneer zijn nominaties in pm ingediend had, moet je ervan uit kunnen gaan dat de spelleider dat dan maar namens het collectief gedaan heeft. Overigens niet alleen m.b.t. Het Goede Doel, maar de spelleider heeft toch wel de indruk dat als ditzelfde nummer niet in de Nederlandse taal gezongen was, er heel wat minder hanen naar gekraaid hadden. Voordat er mensen jeuk krijgen: dat is niet meer dan een indruk - Discussie mag altijd, maar we gaan niet eindeloos neuzelen over of een nummer nou wel of niet voldoende prog is. Wie echter een lijstje met enkel twijfelgevallen denkt in te dienen, moet zich misschien nog eens afvragen of hij zijn vertier niet beter elders kan zoeken.

Niettemin kun je een mooie boom opzetten over wat nou prog is en wat niet. Redenen voor mij om toch altijd wat terughoudend te zijn met het opzetten van die boom zijn onder meer, doch niet uitsluitend de volgende jeuk opleverende fenomenen:
- progliefhebbers die menen de grenzen net zo ver op te moeten rekken totdat een compleet buiten het bestek vallende band, die ze toevallig zo goed vinden dat ze zich niet voor kunnen stellen dat dat geen prog is, ook mee mag doen;
- proghaters die menen de grenzen net zo ver in te moeten krimpen totdat een volbloed progband, die ze toevallig wel goed vinden, er ook buiten valt;
- zelfbenoemde (niet zelden nog betrekkelijk jonge of recent in de stroming ingestroomde) progkenners die erg vastomlijnde ideeën hebben over wat wel en geen prog is en elke discussie daarover bij voorbaat ridiculiseren;
- mensen die met de regelmaat van de klok de stelling poneren dat veel progbands helemaal niet progressief (om niet te zeggen: conservatief) zijn en daarbij kijken of ze net iets heel opzienbarends gezegd hebben.
Heeft de spelleider er dan helemaal geen eigen mening over? Jawel hoor.
Prog is mijns inziens
1. de muziek die tussen eind jaren '60 en medio-eind jaren '70 gemaakt is door een relatief vastomlijnde groep artiesten, die vaak aan een aantal kenmerken voldoet (daar zijn op internet mooie lijsten van te vinden) en die we per conventie 'prog' noemden (mensen van de oudere stempel merken op dit punt soms op dat ze dat vroeger nog 'symfo' noemden)
2. muziek van latere datum die duidelijk op de muziek uit categorie 1 lijkt
3. muziek van latere datum die niet op de muziek uit categorie 1 lijkt, maar waarvan wel redelijkerwijs te verdedigen is dat het in eenzelfde geest als categorie 1 gemaakt is of dat er een muzikaal-evolutionaire lijn vanuit categorie 1 te trekken is
En dat is lastig genoeg. Immers...
ad 1: we weten nu wel ongeveer welke bands we hiertoe rekenen, maar als je naar de fundamenten teruggaat wordt het lastig uitleggen waarom pakweg Emerson Lake & Palmer, Gentle Giant, Pink Floyd, Soft Machine en Yes allemaal onder diezelfde noemer vallen en waarom bijvoorbeeld The Beach Boys, Led Zeppelin en UFO niet mee mogen doen.
ad 3: er loopt een tamelijk rechte lijn van Massive Attack en Portishead naar Archive en Paatos. Maar waarom die eerste twee nou doorgaans niet tot de prog gerekend worden en die laatste twee wel...? En waarom opereert een Radiohead wel 'in de geest van' en een Animal Collective niet?
Kortom: we zijn allemaal volwassen mensen en eenieder die een opmerkelijke nominatie in elk geval enigszins kan verdedigen, heeft mijn zegen om die nominatie in te dienen.
0
geplaatst: 24 augustus 2018, 20:55 uur
Ronde 0 - Ladder 3:
6 Cosmograf - Aspire, Achieve +1
5 Lunatic Soul - The Final Truth +2
1 Ozric Tentacles - Sunhair
6 Cosmograf - Aspire, Achieve +1
5 Lunatic Soul - The Final Truth +2
1 Ozric Tentacles - Sunhair
0
geplaatst: 24 augustus 2018, 21:00 uur
Ronde 0 - Ladder 3:
6 Cosmograf - Aspire, Achieve
5 Lunatic Soul - The Final Truth
2 Robert Wyatt - Sea Song +2
2 Ozric Tentacles - Sunhair +1
6 Cosmograf - Aspire, Achieve
5 Lunatic Soul - The Final Truth
2 Robert Wyatt - Sea Song +2
2 Ozric Tentacles - Sunhair +1
1
geplaatst: 24 augustus 2018, 21:27 uur
Stiekem toch altijd weer mooi om verschillende opinies over een begrip als prog te lezen 
Waarbij mijn complimenten voor onze organisator die zich wat mij betreft een waar topicleider toont in zijn mooie verhandeling.
De last die er bestaat omtrent het begrip prog blijkt alleen al uit het feit dat in het (overigens mooie) blad met dezelfde naam rubrieken bestaan als 'It's Prog Jim but not as we know it' en 'the Outer Limits' waar steeds omtrent artiesten gevraagd wordt hoe 'prog' ze zijn. Vooral de argumenten van lezers hierover zijn erg lezenswaardig, wel meer qua amusementswaarde als op basis van inhoud.
Zelf geef ik ook de beste nummers de punten, waarbij bij gelijkwaardigheid de ontdekking de gunfactor heeft. De enige keer die ik me kan herinneren dat ik daar van af geweken ben, is bij een nummer van Miles Davis (via de klassiekers, was dus geen nominatie van iemand), waarbij ik hoe mooi ook, echt niet kon verkopen voor mezelf dat dit tot de prog zou behoren.
Over vandaag kan ik alleen maar aangeven dat het niet helemaal mijn ladder was, hoe duidelijk het proggehalte er ook mag zijn, behalve dan wellicht wel het mooiste nummer van Lunatic Soul.
Ronde 0 - Ladder 3:
7 Cosmograf - Aspire, Achieve +1
7 Lunatic Soul - The Final Truth +2
2 Robert Wyatt - Sea Song
2 Ozric Tentacles - Sunhair

Waarbij mijn complimenten voor onze organisator die zich wat mij betreft een waar topicleider toont in zijn mooie verhandeling.

De last die er bestaat omtrent het begrip prog blijkt alleen al uit het feit dat in het (overigens mooie) blad met dezelfde naam rubrieken bestaan als 'It's Prog Jim but not as we know it' en 'the Outer Limits' waar steeds omtrent artiesten gevraagd wordt hoe 'prog' ze zijn. Vooral de argumenten van lezers hierover zijn erg lezenswaardig, wel meer qua amusementswaarde als op basis van inhoud.
Zelf geef ik ook de beste nummers de punten, waarbij bij gelijkwaardigheid de ontdekking de gunfactor heeft. De enige keer die ik me kan herinneren dat ik daar van af geweken ben, is bij een nummer van Miles Davis (via de klassiekers, was dus geen nominatie van iemand), waarbij ik hoe mooi ook, echt niet kon verkopen voor mezelf dat dit tot de prog zou behoren.
Over vandaag kan ik alleen maar aangeven dat het niet helemaal mijn ladder was, hoe duidelijk het proggehalte er ook mag zijn, behalve dan wellicht wel het mooiste nummer van Lunatic Soul.
Ronde 0 - Ladder 3:
7 Cosmograf - Aspire, Achieve +1
7 Lunatic Soul - The Final Truth +2
2 Ozric Tentacles - Sunhair
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 24 augustus 2018, 21:27 uur
Ronde 0 - Ladder 3:
8 Lunatic Soul - The Final Truth +1
7 Cosmograf - Aspire, Achieve
4 Ozric Tentacles - Sunhair +2
21
8 Lunatic Soul - The Final Truth +1
4 Ozric Tentacles - Sunhair +2
21
0
geplaatst: 24 augustus 2018, 21:30 uur
Ronde 0 - Ladder 3:
9 Lunatic Soul - The Final Truth 1
6 Ozric Tentacles - Sunhair 2
9 Lunatic Soul - The Final Truth 1
6 Ozric Tentacles - Sunhair 2
0
geplaatst: 24 augustus 2018, 21:43 uur
Ronde 0 - Ladder 3:
11 Lunatic Soul - The Final Truth +2
8 Cosmograf - Aspire, Achieve +1
6 Ozric Tentacles - Sunhair
Mooie discussie hierboven! Over deze ladder: drie ruime achten en eentje onder de 5 voor mij
27
11 Lunatic Soul - The Final Truth +2
8 Cosmograf - Aspire, Achieve +1
6 Ozric Tentacles - Sunhair
Mooie discussie hierboven! Over deze ladder: drie ruime achten en eentje onder de 5 voor mij
27
* denotes required fields.