Muziek / Muziekgames / Prog Ladder 2018
zoeken in:
0
geplaatst: 24 augustus 2018, 21:56 uur
Is dat zo? Idd, ik zie het.
Ik had aanvankelijk gekeken bij de vele muziekgenres waar The Beatles in Wiki onder vallen.
Daar stond geen prog bij…
Maar je weet ook vast nog wel dat ik Strangelove heb leren kennen op het ProgWereld forum, waar ik niet gelijk door had dat het een Non-Prog topic bedroeg.

Ik leg me daar helemaal bij neer.
Ik had aanvankelijk gekeken bij de vele muziekgenres waar The Beatles in Wiki onder vallen.
Daar stond geen prog bij…
vigil schreef:
Laten we gewoon lekker spelen ipv praten. Zuiver houden? Over jeuk krijgen gesproken...
Oke… En ik maar denken dat het posten van een mening op een muziekforum gewaardeerd wordt (en geen jeuk veroorzaakt).Laten we gewoon lekker spelen ipv praten. Zuiver houden? Over jeuk krijgen gesproken...
Casartelli schreef:
Ten aanzien van dit verzoek van de medespeler die ooit Strangelove nomineerde kan ik helaas enkel stellen dat die pet mij niet past. Ik hoop nog altijd dat deze regel wel afdoende is:
Haha… Punt voor jou.Ten aanzien van dit verzoek van de medespeler die ooit Strangelove nomineerde kan ik helaas enkel stellen dat die pet mij niet past. Ik hoop nog altijd dat deze regel wel afdoende is:
Maar je weet ook vast nog wel dat ik Strangelove heb leren kennen op het ProgWereld forum, waar ik niet gelijk door had dat het een Non-Prog topic bedroeg.
Casartelli schreef:
Kortom: we zijn allemaal volwassen mensen en eenieder die een opmerkelijke nominatie in elk geval enigszins kan verdedigen, heeft mijn zegen om die nominatie in te dienen.
Mooi gesproken! Kortom: we zijn allemaal volwassen mensen en eenieder die een opmerkelijke nominatie in elk geval enigszins kan verdedigen, heeft mijn zegen om die nominatie in te dienen.

Ik leg me daar helemaal bij neer.
1
geplaatst: 24 augustus 2018, 22:31 uur
Casartelli schreef:
ad 1: we weten nu wel ongeveer welke bands we hiertoe rekenen, maar als je naar de fundamenten teruggaat wordt het lastig uitleggen waarom pakweg Emerson Lake & Palmer, Gentle Giant, Pink Floyd, Soft Machine en Yes allemaal onder diezelfde noemer vallen en waarom bijvoorbeeld The Beach Boys, Led Zeppelin en UFO niet mee mogen doen.
ad 3: er loopt een tamelijk rechte lijn van Massive Attack en Portishead naar Archive en Paatos. Maar waarom die eerste twee nou doorgaans niet tot de prog gerekend worden en die laatste twee wel...? En waarom opereert een Radiohead wel 'in de geest van' en een Animal Collective niet?
Hoewel mijn grootste verbazing uitgaat naar de vraag waar 'ad 2' gebleven is, ben ik zelf een groter voorstander van een nummer op zijn merites te beoordelen en niet zozeer op de status van de band. Zo heeft Led Zeppelin al jarenlang de Prog Ladder gehaald met "The Battle of Evermore" en zullen weinigen "Made Again" van Marillion als een 'echt' prognummer beschouwen (is mijn inschatting dan).ad 1: we weten nu wel ongeveer welke bands we hiertoe rekenen, maar als je naar de fundamenten teruggaat wordt het lastig uitleggen waarom pakweg Emerson Lake & Palmer, Gentle Giant, Pink Floyd, Soft Machine en Yes allemaal onder diezelfde noemer vallen en waarom bijvoorbeeld The Beach Boys, Led Zeppelin en UFO niet mee mogen doen.
ad 3: er loopt een tamelijk rechte lijn van Massive Attack en Portishead naar Archive en Paatos. Maar waarom die eerste twee nou doorgaans niet tot de prog gerekend worden en die laatste twee wel...? En waarom opereert een Radiohead wel 'in de geest van' en een Animal Collective niet?
Wat ik nog het meest interessant vind is dat velen claimen te weten welke bands wel of niet onder prog vallen, maar desgevraagd toch zelden een steekhoudende omschrijving kunnen geven die daarmee correspondeert, wat volgens mij perfect geïllustreerd wordt door de twee addenda.
Dat gezegd hebbende heb ik voor mezelf besloten te proberen (om voor mensen met een goed geheugen vast begrijpelijke redenen) mij op deze site niet meer te mengen in deze discussie. Mijn opvattingen over progressieve muziek zijn volgens mij te... progressief.
0
geplaatst: 24 augustus 2018, 22:39 uur
Ronde 0 - Ladder 3:
13 Lunatic Soul - The Final Truth +2
9 Cosmograf - Aspire, Achieve +1
6 Ozric Tentacles - Sunhair
2 Robert Wyatt - Sea Song
Deadline: zaterdag 25 augustus 19.00 uur
13 Lunatic Soul - The Final Truth +2
9 Cosmograf - Aspire, Achieve +1
6 Ozric Tentacles - Sunhair
2 Robert Wyatt - Sea Song
0
geplaatst: 24 augustus 2018, 22:40 uur
chevy93 schreef:
...Dat gezegd hebbende heb ik voor mezelf besloten te proberen (om voor mensen met een goed geheugen vast begrijpelijke redenen) mij op deze site niet meer te mengen in deze discussie.
Mijn opvattingen over progressieve muziek zijn volgens mij te... progressief.
...Dat gezegd hebbende heb ik voor mezelf besloten te proberen (om voor mensen met een goed geheugen vast begrijpelijke redenen) mij op deze site niet meer te mengen in deze discussie.
Mijn opvattingen over progressieve muziek zijn volgens mij te... progressief.
Ik heb niet zo’n goed geheugen maar.. Nieuwsgieriger kan je mij niet maken (sorry vigil
).
0
geplaatst: 24 augustus 2018, 23:01 uur
Ondertussen...
Ronde 0 - Ladder 3:
13 Lunatic Soul - The Final Truth
9 Cosmograf - Aspire, Achieve
7 Ozric Tentacles - Sunhair +1
4 Robert Wyatt - Sea Song +2
Ronde 0 - Ladder 3:
7 Ozric Tentacles - Sunhair +1
4 Robert Wyatt - Sea Song +2

0
geplaatst: 24 augustus 2018, 23:05 uur
Ronde 0 - Ladder 3:
8 Ozric Tentacles - Sunhair +1
6 Robert Wyatt - Sea Song +2
8 Ozric Tentacles - Sunhair +1
6 Robert Wyatt - Sea Song +2
0
geplaatst: 24 augustus 2018, 23:12 uur
Ronde 0 - Ladder 3:
10 Cosmograf - Aspire, Achieve 1
8 Ozric Tentacles - Sunhair
8 Robert Wyatt - Sea Song 2
10 Cosmograf - Aspire, Achieve 1
8 Robert Wyatt - Sea Song 2
0
geplaatst: 24 augustus 2018, 23:13 uur
Ronde 0 - Ladder 3:
15 Lunatic Soul - The Final Truth 2
11 Cosmograf - Aspire, Achieve 1
8 Robert Wyatt - Sea Song
Beste ladder tot nu toe. Ozric en Robert hadden bij de vorige ladders zeker ook punten gekregen.
En bij Ozric Tentacles moest ik toch weer even aan ex-forumlid Ozric Spacefolk terug denken. De andere helft van zijn gebruikersnaam komt nog in ladder 16. Hij had ook zeker een flink duit in het zakje gedaan mbt de HGD discussie...
15 Lunatic Soul - The Final Truth 2
11 Cosmograf - Aspire, Achieve 1
Beste ladder tot nu toe. Ozric en Robert hadden bij de vorige ladders zeker ook punten gekregen.
En bij Ozric Tentacles moest ik toch weer even aan ex-forumlid Ozric Spacefolk terug denken. De andere helft van zijn gebruikersnaam komt nog in ladder 16. Hij had ook zeker een flink duit in het zakje gedaan mbt de HGD discussie...
1
geplaatst: 24 augustus 2018, 23:50 uur
Ronde 0 - Ladder 3:
16 Lunatic Soul - The Final Truth 1
13 Cosmograf - Aspire, Achieve 2
By far de beste ladder tot nu toe voor mij! En een mooie discussie ook. Wat is prog en wat niet, en wie beslist dat? Goed om dat ook in het oog te houden. Uiteindelijk word ik vooral blij van de hoeveelheid nieuwe muziek die ik al in 3 dagen leer kennen.
16 Lunatic Soul - The Final Truth 1
13 Cosmograf - Aspire, Achieve 2
By far de beste ladder tot nu toe voor mij! En een mooie discussie ook. Wat is prog en wat niet, en wie beslist dat? Goed om dat ook in het oog te houden. Uiteindelijk word ik vooral blij van de hoeveelheid nieuwe muziek die ik al in 3 dagen leer kennen.

0
geplaatst: 25 augustus 2018, 00:19 uur
Ronde 0 - Ladder 3:
16 Lunatic Soul - The Final Truth
13 Cosmograf - Aspire, Achieve
10 Robert Wyatt - Sea Song 2
9 Ozric Tentacles - Sunhair 1
10 Robert Wyatt - Sea Song 2
9 Ozric Tentacles - Sunhair 1
0
geplaatst: 25 augustus 2018, 00:27 uur
Ronde 0 - Ladder 3: fantastisch nummer van Wyatt, gelukkig is na de verbazing (?) van chevy93 de weg omhoog ingezet.
12 Robert Wyatt - Sea Song 2
10 Ozric Tentacles - Sunhair 1
12 Robert Wyatt - Sea Song 2
10 Ozric Tentacles - Sunhair 1
0
geplaatst: 25 augustus 2018, 07:54 uur
Ronde 0 - Ladder 3:
18 Lunatic Soul - The Final Truth 2
13 Robert Wyatt - Sea Song 1
10 Ozric Tentacles - Sunhair
54
18 Lunatic Soul - The Final Truth 2
13 Robert Wyatt - Sea Song 1
10 Ozric Tentacles - Sunhair
54
0
geplaatst: 25 augustus 2018, 08:38 uur
Ronde 0 - Ladder 3:
18 Lunatic Soul - The Final Truth
14 Robert Wyatt - Sea Song +1
12 Ozric Tentacles - Sunhair +2
57
18 Lunatic Soul - The Final Truth
14 Robert Wyatt - Sea Song +1
12 Ozric Tentacles - Sunhair +2
57
2
geplaatst: 25 augustus 2018, 09:49 uur
meneer schreef:
Ik heb niet zo’n goed geheugen maar.. Nieuwsgieriger kan je mij niet maken (sorry vigil
).
(quote)
). Beste vriend, je mag hier best over discussiëren hoor wat mij betreft, ik vind het zelf altijd storend dat mensen tijdens het spel gaan klagen dat iets er wel of niet bij hoort. Doe dat van te voren, zodra we begonnen zijn doet ieder nummer mee en verdient het beste nummer door te gaan. Dus puur op nummer en niet op band want een ultieme progband als Genesis (voor mij het middelpunt van de stroming) heeft met I Can't Dance een nummer gemaakt wat extreem ver van de stroming af staat en zo zijn er ook bands die niks met prog/symfo hebben maar wel een nummer hebben wat zo mee zou kunnen doen. Om even op Het Goede Doel terug te komen, Alles Geprobeerd lijkt qua structuur enorm veel op Song for Europe van Roxy Music. De ene zou wel discussie opleveren en de andere niet.
Het is ook gewoon lastig en dat maakt het aan de ene kant leuk maar aan de andere kant ook soms irritant. Lijntjes zijn lastig te trekken maar dat ligt niet puur aan deze stroming, vertel mij maar waar de lijntjes getrokken worden bij New Wave, Synthpop en New Romantics? Een band als OMD kan in alle drie gestopt worden terwijl het ook nog pioniers waren die de electro bij de mainstream bracht en op het tweede, derde en vierde album wordt de mellotron veelvuldig ingezet en hanteren ze zeer afwijkende ritmes. Dus de prog is dan ook weer niet ver weg. Het lijntje van Prog naar Artpop is er ook zo een. Bands als Nits en 10cc worden binnen progkringen dan weer behoorlijk goed gewaardeerd zonder dat ze nou typische progmuziek maken (want anders waren ze wel weer in dat vakje gestopt). Wat Modern(neo)-Klassiek betreft (Frahm, Arnalds enzo) zou je ongeveer het zelfde verhaal kunnen ophangen.
Dus we gaan hier ook echt niet met z'n allen uitkomen. De grote lijnen zijn bekend, de slaat een klein stukje rechtsaf en de ander links. Zo gaan die zaken, wat het uit probeer gewoon progressief te denken

3
geplaatst: 25 augustus 2018, 10:25 uur
(quote)
Beste vriend, je mag hier best over discussiëren hoor wat mij betreft, ik vind het zelf altijd storend dat mensen tijdens het spel gaan klagen dat iets er wel of niet bij hoort. Doe dat van te voren,
Ach mijn ervaring dat de echte non-prog nummer er tijdens het stemmen vanzelf wel uitgefiltert worden.
De "prog-elite " is nog een stuk strikter dan de Amish zijn

1
geplaatst: 25 augustus 2018, 10:52 uur
vigil schreef:
Beste vriend, ...... Dus we gaan hier ook echt niet met z'n allen uitkomen. De grote lijnen zijn bekend, de slaat een klein stukje rechtsaf en de ander links. Zo gaan die zaken, wat het uit probeer gewoon progressief te denken
Beste vriend, ...... Dus we gaan hier ook echt niet met z'n allen uitkomen. De grote lijnen zijn bekend, de slaat een klein stukje rechtsaf en de ander links. Zo gaan die zaken, wat het uit probeer gewoon progressief te denken
Mee eens. Maar ik vind het zeer interessant om eens andere gedachten te lezen omtrent deze stroming of bepaalde nummers juist als ze hier in ‘The picture’ staan.
Op één user na hier ken ik jullie persoonlijk verder niet. En toch hebben we een gezamenlijke liefde voor deze muziek. En dat vind ik ook een mooie verbinding. Ik lees ook geregeld berichten van jullie bij andere albums omdat ik jullie meningen, waarderingen en voorkeuren serieus heb leren nemen. Daar leer ik ook van en heb zo veel meer kennis gemaakt met andere bands.
Voor mij was prog altijd symf. Genesis is mijn basis sinds 1977. En wat zijn daar voor mij ontzettend veel revelaties van uitgekomen. En ik ben nog lang niet klaar. Muziek is voor mij een basisbehoefte.
Ik ga zo eens stemmen hier. Het is tijd.
0
geplaatst: 25 augustus 2018, 11:18 uur
Ronde 0 - Ladder 3:
20 Lunatic Soul - The Final Truth +2
14 Robert Wyatt - Sea Song
14 Cosmograf - Aspire, Achieve +1
12 Ozric Tentacles - Sunhair
60
20 Lunatic Soul - The Final Truth +2
14 Cosmograf - Aspire, Achieve +1
60
1
geplaatst: 25 augustus 2018, 11:42 uur
Ronde 0 - Ladder 3:
22 Lunatic Soul - The Final Truth +2
15 Cosmograf - Aspire, Achieve +1
63
22 Lunatic Soul - The Final Truth +2

15 Cosmograf - Aspire, Achieve +1
63
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 25 augustus 2018, 12:19 uur
Cikx schreef:
The Beatles staan toch ook gewoon op Progarchives?
The Beatles staan toch ook gewoon op Progarchives?
Jacoto schreef:
Is dat zo? Idd, ik zie het.
Ja en nee. Ze staan op Progarchives, maar wel in de categorie "Proto-Prog", wat volgens Progarchives zelf buiten de eigenlijke prog valt (net als de categorie "Prog related"). Al met al staat er een hoop moois op Progarchives en kun je er best een aardig idee krijgen over wat voor stromingen er binnen de prog zijn, wat eronder valt, etc., maar als je lang genoeg doorspit, kom je ook wel wat vreemde in- en uitsluitingen tegen.Is dat zo? Idd, ik zie het.
Casartelli schreef:
de medespeler die ooit Strangelove nomineerde
de medespeler die ooit Strangelove nomineerde
Jacoto schreef:
Haha… Punt voor jou.
Zeker weet ik dat nog, mijn waarde Haha… Punt voor jou.

chevy93 schreef:
Hoewel mijn grootste verbazing uitgaat naar de vraag waar 'ad 2' gebleven is
Tja, die leek me tamelijk dilemmavrij. Bands als Airbag, Pendragon en The Watch zijn gewoon prog; ik heb daar in elk geval nooit echt discussie over bemerkt (het vierde jeukelement daargelaten).Hoewel mijn grootste verbazing uitgaat naar de vraag waar 'ad 2' gebleven is
Cikx schreef:
Wat ik nog het meest interessant vind is dat velen claimen te weten welke bands wel of niet onder prog vallen, maar desgevraagd toch zelden een steekhoudende omschrijving kunnen geven die daarmee correspondeert, wat volgens mij perfect geïllustreerd wordt door de twee addenda.
Er staat op de Nederlandstalige Wikipedia een lijst kenmerken waar ik me vrij goed in kan vinden. Wat ik ook aan probeerde te geven is het onderscheid tussen de oorspronkelijke hoogtijdagen van een genre/stroming, waar een insluiting iets zegt over het tijdsbeeld, wat op dat moment relevant geworden wordt, etc., terwijl het daarna allemaal wat arbitrairder wordt, omdat de stroming zijn relevantie in de mainstream kwijt is. En dat is geenszins uniek aan prog.Wat ik nog het meest interessant vind is dat velen claimen te weten welke bands wel of niet onder prog vallen, maar desgevraagd toch zelden een steekhoudende omschrijving kunnen geven die daarmee correspondeert, wat volgens mij perfect geïllustreerd wordt door de twee addenda.
6
geplaatst: 25 augustus 2018, 12:56 uur
Ik zit wel te genieten van de hele discussie. Dat maakt de progladder juist zo leuk voor mij. Je maakt kennis met muziek die je anders niet had leren kennen, je deelt je eigen smaak met anderen om datzelfde effect misschien bij anderen te bewerkstelligen én je hebt goede gesprekken over muziek.
De hele discussie over wat wel en niet prog is, zou ik wel eens willen omdraaien. In het begin van mijn muzikale bestaan luisterde ik gewoon alles, vooral via radio en tv. Als ik dan nummers goed vond, dan zocht ik de bijbehorende lp op. Beviel dat, dan ging ik de back catalogue uitpluizen. Ik was een regelmatige bezoeker van de muziekuitleen in Amersfoort. En die werd dan op cassettes opgenomen en grijsgedraaid. Ik had nog geen idee van termen als prog, symfo, new wave of wat dan ook. Muziek was mooi of lelijk, deed niks of raakte. Pas tegen het einde van mijn middelbare schooltijd en toen ik net studeerde werd ik me bewust van dat soort termen. En begon het me op te vallen dat alle muziek die ik mooi vond onder het kopje symfo vielen. Of ooit hadden gevallen/ een relatie had. En door bladen als SI Magazine en concerten in Noorderligt ik kennis maakte met voor mij nog obscure bands. Sindsdien viel het me op dat eigenlijk alle muziek die mij wat doet, prog of prog gerelateerd is. De enige echte uitzondering is de muziek van Paul Heaton (housemartins, beautiful South). Maar daar gaat het me ook meer om de teksten en stemmen dan om de muziek. Daarom is HGD voor mij prima in dit hokje te plaatsen (ook gezien mijn eigen nominatie). Ik ben een enorme liefhebber van HGD en zie veel raakvlakken met algemeen aanvaarde prog. De instrumentatie van veel nummers (niet alle, een beetje zoals bij de laatste Genesis albums) is echt niet anders dan sommige progbands. Het basspel van Steven Wienjus, de toetsenriedels en invullingen van Temmink en Jongeneel en zeker het gitaarwerk van Van Herk. Dat is niet gewoon pop. Dat is meer. De instrumentale eindes van sommige nummers, de opbouw van spanning.
Ik ga niet beweren dat alle muziek die ik mooi vind dus per definitie prog is, maar wel dat ik vrijwel alle muziek die ik mooi vind durf te nomineren voor de progladder, omdat er eigenlijk altijd een kern van prog in zit. En het dan hier weer tot leuke uitwisselingen leidt ?
De hele discussie over wat wel en niet prog is, zou ik wel eens willen omdraaien. In het begin van mijn muzikale bestaan luisterde ik gewoon alles, vooral via radio en tv. Als ik dan nummers goed vond, dan zocht ik de bijbehorende lp op. Beviel dat, dan ging ik de back catalogue uitpluizen. Ik was een regelmatige bezoeker van de muziekuitleen in Amersfoort. En die werd dan op cassettes opgenomen en grijsgedraaid. Ik had nog geen idee van termen als prog, symfo, new wave of wat dan ook. Muziek was mooi of lelijk, deed niks of raakte. Pas tegen het einde van mijn middelbare schooltijd en toen ik net studeerde werd ik me bewust van dat soort termen. En begon het me op te vallen dat alle muziek die ik mooi vond onder het kopje symfo vielen. Of ooit hadden gevallen/ een relatie had. En door bladen als SI Magazine en concerten in Noorderligt ik kennis maakte met voor mij nog obscure bands. Sindsdien viel het me op dat eigenlijk alle muziek die mij wat doet, prog of prog gerelateerd is. De enige echte uitzondering is de muziek van Paul Heaton (housemartins, beautiful South). Maar daar gaat het me ook meer om de teksten en stemmen dan om de muziek. Daarom is HGD voor mij prima in dit hokje te plaatsen (ook gezien mijn eigen nominatie). Ik ben een enorme liefhebber van HGD en zie veel raakvlakken met algemeen aanvaarde prog. De instrumentatie van veel nummers (niet alle, een beetje zoals bij de laatste Genesis albums) is echt niet anders dan sommige progbands. Het basspel van Steven Wienjus, de toetsenriedels en invullingen van Temmink en Jongeneel en zeker het gitaarwerk van Van Herk. Dat is niet gewoon pop. Dat is meer. De instrumentale eindes van sommige nummers, de opbouw van spanning.
Ik ga niet beweren dat alle muziek die ik mooi vind dus per definitie prog is, maar wel dat ik vrijwel alle muziek die ik mooi vind durf te nomineren voor de progladder, omdat er eigenlijk altijd een kern van prog in zit. En het dan hier weer tot leuke uitwisselingen leidt ?
0
geplaatst: 25 augustus 2018, 15:53 uur
Ronde 0 - Ladder 3:
23 Lunatic Soul - The Final Truth +1
17 Cosmograf - Aspire, Achieve +2
0
geplaatst: 25 augustus 2018, 16:42 uur
Ronde 0 - Ladder 3:
25 Lunatic Soul - The Final Truth +2
18 Cosmograf - Aspire, Achieve +1
25 Lunatic Soul - The Final Truth +2
18 Cosmograf - Aspire, Achieve +1
0
geplaatst: 25 augustus 2018, 16:59 uur
Ronde 0 - Ladder 3:
27 Lunatic Soul - The Final Truth +2
18 Cosmograf - Aspire, Achieve
15 Robert Wyatt - Sea Song +1
Deadline: zaterdag 25 augustus 19.00 uur.
27 Lunatic Soul - The Final Truth +2
18 Cosmograf - Aspire, Achieve
15 Robert Wyatt - Sea Song +1
0
geplaatst: 25 augustus 2018, 17:10 uur
Ronde 0 - Ladder 3:
28 Lunatic Soul - The Final Truth +1
20 Cosmograf - Aspire, Achieve +2
15 Robert Wyatt - Sea Song
28 Lunatic Soul - The Final Truth +1
20 Cosmograf - Aspire, Achieve +2
15 Robert Wyatt - Sea Song
0
geplaatst: 25 augustus 2018, 17:17 uur
Alicia schreef:
Ronde 0 - Ladder 3:
Ronde 0 - Ladder 3:
Slechts 1 punt voor Mariusz?? Ik hoop dat dit de laatste vergissing is in jouw puntenverdeling per battle

0
geplaatst: 25 augustus 2018, 17:35 uur
Ja, dit valt mij zeker zwaar. Het is soms niet eerlijk om te moeten kiezen tussen twee geweldige kerels. Komt goed! 

0
geplaatst: 25 augustus 2018, 20:36 uur
25 deelnemers maar liefst de vorige ladder! Is dat een nieuw record, Casartelli?
Ronde 0 - Ladder 4:
Riverside - Egoist Hedonist
Psychotic Waltz - Into the Everflow
Final Conflict - The Mechanic
Uriah Heep - The Magician's Birthday
Deadline zondag 26 augustus 19 uur
Ronde 0 - Ladder 4:
Riverside - Egoist Hedonist
Uriah Heep - The Magician's Birthday
1
geplaatst: 25 augustus 2018, 20:37 uur
musicborst schreef:
Zonder Jester was deze nominatie niet mogelijk geweest!
Ik ben helemaal verslingerd aan de eerste EP van FAF, en toevallig pas weer live aan het werk gezien waar ze die EP niet links hebben laten liggen!
(quote)
Zonder Jester was deze nominatie niet mogelijk geweest!

Ik ben helemaal verslingerd aan de eerste EP van FAF, en toevallig pas weer live aan het werk gezien waar ze die EP niet links hebben laten liggen!

Haha, mooi dat het gewaardeerd wordt!

De start van deze ladder viel midden in mijn vakantie, de nominaties heb ik dus gemist, maar dat is geen probleem, ik zal de competitie met aandacht volgen.
0
geplaatst: 25 augustus 2018, 20:58 uur
2 Uriah Heep - The Magician's Birthday
1 Riverside - Egoist Hedonist
0
geplaatst: 25 augustus 2018, 21:03 uur
Ronde 0 - Ladder 4:
2 Psychotic Waltz - Into the Everflow
1 Final Conflict - The Mechanic
Geen hele sterke ladder, de geluidskwaliteit van Psychotic Waltz is niet al te hoog maar toch de winst. Uitstekende zanger blijft dat toch
2 Psychotic Waltz - Into the Everflow
1 Final Conflict - The Mechanic
Geen hele sterke ladder, de geluidskwaliteit van Psychotic Waltz is niet al te hoog maar toch de winst. Uitstekende zanger blijft dat toch
* denotes required fields.