MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 2017

zoeken in:

EN ?? (Wolfje is natuurlijk ook geweldig)

3-4 no contest

Kom er nu pas achter dat On Hold (logischerwijs) dus al aan de 2016-editie meedeed. Hebben ze verrekte lang verborgen weten te houden.

Stond er ook al van te kijken dat ze hier meededen. Album is natuurlijk wel uit 2017, maar single is uit oktober 2016 ofzo.

6-6

huh is Don’t Delete the xxx er nou uitgestemd door Everything Now?! Ik snap er niks van

Toch niet zo verrassend? Beiden erg populair hier.

Ik vind het ook niet zo verrassend. Everything Now is bepaald niet het sterkste Arcade Fire album maar de titeltrack is wel een banger van jewelste. Daarnaast moeten we niet vergeten dat Don't Delete the Kisses een heel gewoon indiepop nummer is. De Alvvays liedjes (zelfde soort songs w.m.b.) vind ik al leuker klinken. Dream Tonite had best nog een rondje mee gemogen.

7-6

Wat Arno al zegt: no contest

7. The War On Drugs - Strangest Thing vs. Bicep - Aura

0-0 (lastig...)

1-2 duidelijk

Pijnlijk moeilijk deze.

2-3

6-6

Als Bicep dit niet wint is letterlijk elke uitslag in deze ronde gewoon kut.

123poetertjes schreef:
6-6

Als Bicep dit niet wint is letterlijk elke uitslag in deze ronde gewoon kut.

Ik ben juist wel content met de uitslagen tot nu toe, maar Bicep en Ibeyi moeten nog wel ff winnen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:23 uur

geplaatst: vandaag om 10:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.