MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hip-Hop Top 250

zoeken in:
zaaf
Jammer Stefan, maybe next time...

Mijn lijstje komt er nog aan! Moet er even een (paar) keer goed voor gaan zitten.

Zag dat er nog tijd was Dus vandaag een top 50 samengesteld.

Was een hele bevalling en ondoenlijk eigenlijk. Heb er voor gekozen om tracks te kiezen die ik vandaag de dag nog het meest afspeel.

Lijst kan morgen zomaar anders zijn

Wens zaaf heel veel sterkte met het samenstellen van de uiteindelijke lijst

Zo, ook een lijstje ingestuurd. Kanye, Kendrick en de Wu hebben natuurlijk alle hulp nodig die ze kunnen krijgen

Ook ingestuurd. Kendrick en Ye staan er bij mij ook in, maar wel in de onderste helft. Weinig doublures bij mij, alleen RTJ en Rakim staan er twee keer in.

Zou het El Ninjo nog lukken een lijstje te maken?

Jar0on heb jij al een lijst ingeleverd? Top 50 favo tracks, inleveren per PM bij Zaaf

Ik hoop ook nog op lijsten van luigifort en johan de witt.

zaaf
in de huidige top 250 staan nog 31 nummers die 1x genoemd zijn.
die hoeven er voor mij niet uit, maar ik zou het wel mooier vinden als de nummers uit de ganse lijst meer dan eens zijn genoemd...

de songs uit de top 10 zijn in totaal 96 x genoemd, waar de nr 1 er al 15 van voor zijn rekening neemt.

Ik weet er nooit echt tijd voor te vinden dus dat wordt geen lijstje van mij.

Ik probeer zeker nog een lijstje te droppen! Er is vast nog wel plek voor Bhad Bhabie

Johnny Marr schreef:
Ik hoop ook nog op lijsten van luigifort en johan de witt.

Mag Radio Song met KRS-One?

Nee, maar The Outsiders wel

Zaaf tagt mij hier al weken braaf, maar het gaat mij niet lukken om met een lijstje te komen, sorry.

johan de witt schreef:

Gatver, je was me net voor, ging net hetzelfde typen

johan de witt schreef:

Goeie Tip!

Voor wat betreft wel en niet mag:

zaaf schreef:
De nummers die in de eindlijst komen, kan ik je verzekeren, zijn allemaal hiphop.

Als tien mensen op Mexico van de Zangeres Zonder Naam stemmen, dan is dat hiphop.

Poek schreef:
(quote)

Als tien mensen op Mexico van de Zangeres Zonder Naam stemmen, dan is dat hiphop.

Dan wordt het wel MC zonder naam

catdog schreef:
Ik probeer zeker nog een lijstje te droppen! Er is vast nog wel plek voor Bhad Bhabie

These Heaux is een banger!

Helaas de MC Zonder Naam over het hoofd gezien, maar ik heb mijn lijstje ingediend. Mijn stemmen op RYM en MuMe nagelopen, dus redelijk compleet denk ik...

zaaf schreef:
in de huidige top 250 staan nog 31 nummers die 1x genoemd zijn.
die hoeven er voor mij niet uit, maar ik zou het wel mooier vinden als de nummers uit de ganse lijst meer dan eens zijn genoemd...
Heb zo'n flauw vermoeden dat ik daaraan voor het leeuwendeel schuldig ben ?

zaaf
Lekker aan t puzzelen allemaal? Playlistjes voor de laatste keren afluisteren, stemmen bekijken...

Ik ben inderdaad al de hele dag aan het hiphoppen

panjoe (moderator)
Ik kan oneindig blijven schuiven dus heb heb snel in elkaar gezet zonder al te veel nadenken en puzzelen. Hierdoor heb ik wat artiesten en klassiekers niet genoemd of over het hoofd gezien, maar desalniettemin vind ik dat ik een mooi 50-tal ingestuurd heb. Benieuwd naar de eindlijst!

zaaf
Nog even wat opvallends: de vorige keer (lente 2016) deden er 48 liefhebbers mee. Toen leverde dat een top 636 op van verschillende nummers (hoewel ik nu bij controle zag dat er hier en daar sprake was van een missertje door afwijkende input). Maar, toen waren het toppen 20.
Nu zitten we op 34 deelnemers ( ik moet ook wat vaker taggen...) en 914 verschillende songs.

Maar (en nu komt het.........) van de tracks die de vorige editie zijn genoemd, is nu meer dan de helft NIET genomineerd! Is dat niet ongelooflijk? Ik ga even liggen...

zaaf
Zo, het gaat wel weer.
Verder: in de top 10 van nu staan 2 songs die de vorige editie niet in de top 30 stonden (wel in de top 40 hahahah) en de track uit de top 10 van toen die nu het laagste staat, is de positie nu 72.

Pff ik moet maar gewoon stoppen en het insturen, bij deze zaaf

Gast
geplaatst: vandaag om 08:13 uur

geplaatst: vandaag om 08:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.