MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / King Kenny got the whole world talkin': a top 75 by jordidj1

zoeken in:

71. P&P 1.5 (feat. Ab-Soul)

Strict gezien de voorganger van Swimming Pools, want het gaat net zoals in dat nummer over dat alcohol niet je problemen oplost, enkel je beter laat voelen. True that, want Patron (Tequila) is mij nog nooit van dienst geweest bij kwesties. Kendrick is niet zo'n drinker (hij drinkt volgens mij helemaal geen alcohol?) en daarom waarschuwt 'ie graag voor de consequenties.

De voorloper van Swimming Pools, ik noem het graag het mindere broertje. Kwalitatief gezien komt P&P niet in de buurt van dat nummer, ondanks de aanwezigheid van eindbaas Ab-Soul.

zaaf
6.8

nedbed
7,5

7.5

Aangename kennismaking deze! Leuke tekstjes ook steeds jordidj1

Lekker nummer

7,5

70. Blow My High (Members Only)

Het animo is nog niet groots, maar dat komt nog wel. Het zijn natuurlijk nog niet de echte Kendrick-klappers. Dit nummer is ook niet erg bekend, maar wel geschreven voor en door een legende: op een sample van Aaliyah's song "4 Page Letter" doet Lamar een hommage naar de R&B-zangeres, die natuurlijk veel te jong is overleden.

nedbed
6,8

#72. Opposites Attract (Tomorrow W/O Her) Featuring Javonte
Iets te eentonig, maar verder ook weinig op af te dingen.
7,5

#71. P&P 1.5 (feat. Ab-Soul)
Natuurlijk niet zo goed als Swimming Pools, maar het komt toch aardig in de buurt.
8,1

#70. Blow My High (Members Only)
Minst boeiende nummer tot dusver. Vooral een erg saaie beat. Sample werkt ook niet echt voor K.Dot. Op Aaliyah's zang doet me zoiets veel meer.
5,9

zaaf
zie teun. 5,5

doe mij ook maar Aaliyah

6,5

#69. YAH.

New shit, new Kung Fu Kenny!

De eerste track van DAMN. die voorbijkomt en wellicht niet heel verrassend. Ik heb dit altijd de minste song van zijn nieuwste studioalbum gevonden, maar toch speelt hij deze bijna altijd live tijdens zijn laatste tours, ook op Lowlands mocht ik dit aanschouwen. Hij speelde 'm weliswaar kort, omdat hij snel werd opgevolgd door "King Kunta".

YAH. refereert naar Yahweh, wat een schatting schijnt te zijn van God zijn naam in het Hebreeuws. Weten jullie dat ook weer, yah?

7tje

Vind het op zich wel een lekker loom trekkie

jordidj1 schreef:
Ik heb dit altijd het minste album van zijn nieuwste plaat gevonden, maar toch speelt hij deze bijna altijd live tijdens zijn laatste tours

Lol, nice one. Terecht trouwens dat ie dit live speelt, dope track.

8

Johnny Marr schreef:
(quote)

Lol, nice one. Terecht trouwens dat ie dit live speelt, dope track.

DAMN., ik moet gewoon eerst een update hier plaatsen voordat ik Twelve Monkeys ga kijken.

jordidj1 schreef:
(quote)

DAMN., ik moet gewoon eerst een update hier plaatsen voordat ik Twelve Monkeys ga kijken.

Twelve Monkeys hé? Dope filmpje, YAH YAH. Vooral Pitt is daar meeschterlijk, Willis is z'n doodnormale zelf

Johnny Marr schreef:
(quote)

Twelve Monkeys hé? Dope filmpje, YAH YAH. Vooral Pitt is daar meeschterlijk, Willis is z'n doodnormale zelf

Pitt is altijd meeschteerlijk, behalve zijn gastrol in Friends dan.

jordidj1 schreef:
(quote)

Pitt is altijd meeschteerlijk, behalve zijn gastrol in Friends dan.

Hahahaha ja, wtf was dat man. Niet normaal zo slecht. Willis was op zijn beurt dan weer meeschterlijk in Friends. Beste gastrol na Stiller en Baldwin IMHO.

ga eens naar de chat ofzo x

Arrie schreef:

Kom chat x

Arrie schreef:

Kung Fu Jeffrey Goines got the whole topic talkin'.

Yah, 8,5

Gast
geplaatst: vandaag om 01:13 uur

geplaatst: vandaag om 01:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.