Muziek / Muziekgames / King Kenny got the whole world talkin': a top 75 by jordidj1
zoeken in:
0
geplaatst: 9 januari 2019, 08:43 uur
Als dit al op 69 staat, hoho, je moet niet vragen wat voor geniaals er nog allemaal aankomt
YAY YAH YAH YAH YAH.
YAY YAH YAH YAH YAH.
1
geplaatst: 9 januari 2019, 08:56 uur
I am Lorde...
Deze krijgt van mij een 8, een van mijn favorieten van DAMN.
Johnny Marr schreef:
YAH YAH YAH.
YAH YAH YAH.
Deze krijgt van mij een 8, een van mijn favorieten van DAMN.
0
geplaatst: 9 januari 2019, 12:33 uur
NewYorkCityLight schreef:
Ook één van mijn favorieten van het album.
Ook één van mijn favorieten van het album.
Plak er gerust een cijfer op.
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 9 januari 2019, 14:58 uur
Ik vind het op zich ook wel een relaxte track. Ik mis alleen wel een beetje scherpte daardoor.
0
geplaatst: 9 januari 2019, 15:06 uur
Maartenn schreef:
Ik vind het op zich ook wel een relaxte track. Ik mis alleen wel een beetje scherpte daardoor.
1
geplaatst: 9 januari 2019, 15:06 uur
Maartenn schreef:
Johnny Marr schreef:
Edit: haha OK doei Johnny Marr
0
geplaatst: 10 januari 2019, 01:05 uur
68. Poe Mans Dreams (His Vice)
Een serenade aan het goede leven, Kendrick Lamar laat je zien. Vergezeld door GLC - die gozer die ook een gastverse verzorgde op Kanye's song Spaceship - rappen de mannen dat men gewoon moet chillen, drinken en genieten van het leven.
A Poe Man's Dream verwijst naar een "poor" man, maar is ook een verwijzing naar de schrijver Edgar Allen Poe, die naar horen zeggen overleden is door alcoholvergiftiging. Wetende dat Kendrick niet drinkt, hint dit nummer dus eigenlijk niet naar de good life. De zonde (his vice): drink goed, blow goed, whatever, ja, K-Dot doelt gewoon op de consequenties van alcohol.
Een serenade aan het goede leven, Kendrick Lamar laat je zien. Vergezeld door GLC - die gozer die ook een gastverse verzorgde op Kanye's song Spaceship - rappen de mannen dat men gewoon moet chillen, drinken en genieten van het leven.
A Poe Man's Dream verwijst naar een "poor" man, maar is ook een verwijzing naar de schrijver Edgar Allen Poe, die naar horen zeggen overleden is door alcoholvergiftiging. Wetende dat Kendrick niet drinkt, hint dit nummer dus eigenlijk niet naar de good life. De zonde (his vice): drink goed, blow goed, whatever, ja, K-Dot doelt gewoon op de consequenties van alcohol.
0
geplaatst: 10 januari 2019, 21:35 uur
#69. YAH.
Leuk als conceptversie van een nummer. Het begin is er, maar verder komt het nummer niet. Samen met LOVE. duidelijk het minste van DAMN.
6,2
#68. Poe Mans Dreams (His Vice)
En hier is juist haast het maximale uit gehaald. Op zich weinig bijzonder nummer, maar dankzij sterke verses, genoeg variatie en op het einde nog fijne achtergrondzang is dit toch wel een heel fijn nummer.
7,8
Leuk als conceptversie van een nummer. Het begin is er, maar verder komt het nummer niet. Samen met LOVE. duidelijk het minste van DAMN.
6,2
#68. Poe Mans Dreams (His Vice)
En hier is juist haast het maximale uit gehaald. Op zich weinig bijzonder nummer, maar dankzij sterke verses, genoeg variatie en op het einde nog fijne achtergrondzang is dit toch wel een heel fijn nummer.
7,8
1
geplaatst: 10 januari 2019, 23:11 uur
Neeeee man, LOVE. is één van m'n favo's op DAMN. Ontzettend veel LIEFDE. voor dat nummer 

1
geplaatst: 11 januari 2019, 15:48 uur
Johnny Marr schreef:
Neeeee man, LOVE. is één van m'n favo's op DAMN. Ontzettend veel LIEFDE. voor dat nummer
Word. Hoe kan je nou haten op LOVE. man.
0
geplaatst: 11 januari 2019, 23:08 uur
#67. Barbed Wire
Kenny heeft het kennelijk niet zo op de feestbeesten onder ons: ook in deze song stelt hij de alcoholische festiviteiten aan de kaak. Hij betwijfelt de levenswijze van de zwarten, waarom die ondanks hun slechte levensstijl toch keihard aan het uitgaan slaan, ondanks aanwezigheid van naasten die hen proberen op het goede pad te houden. Deze mensen zijn niet in staat om de "prikkeldraad" te ontwijken, waar de harde werkers het wel kunnen en dus het wél verdienen om in de clubs aanwezig te zijn.
Leuke boodschap weer van K-Dot, maar productioneel weer niet heul interessant.
Kenny heeft het kennelijk niet zo op de feestbeesten onder ons: ook in deze song stelt hij de alcoholische festiviteiten aan de kaak. Hij betwijfelt de levenswijze van de zwarten, waarom die ondanks hun slechte levensstijl toch keihard aan het uitgaan slaan, ondanks aanwezigheid van naasten die hen proberen op het goede pad te houden. Deze mensen zijn niet in staat om de "prikkeldraad" te ontwijken, waar de harde werkers het wel kunnen en dus het wél verdienen om in de clubs aanwezig te zijn.
Leuke boodschap weer van K-Dot, maar productioneel weer niet heul interessant.
0
geplaatst: 13 januari 2019, 14:11 uur
Nee maar heb m even beluisterd. Vind het wel een lekkere beat eigenlijk. Hoewel het nog wat amateuristisch klinkt.
7
7
* denotes required fields.