Muziek / Muziekgames / Witte Trui 2018 Finale Albums
zoeken in:
0
geplaatst: 15 februari 2019, 22:25 uur
1. David Bowie - ★ (2016)
2. Nick Cave & The Bad Seeds - Push the Sky Away (2013)
3. Arcade Fire - The Suburbs (2010)
4. Portishead - Third (2008)
5. Spinvis - Tot Ziens, Justine Keller (2011)
6. Leonard Cohen - You Want It Darker (2016)
7. The National - High Violet (2010)
8. Beach House - Bloom (2012)
9. The War on Drugs - Lost in the Dream (2014)
10. Archive - Controlling Crowds (2009)
11. First Aid Kit - The Lion's Roar (2012)
12. Phosphorescent - Muchacho (2013)
13. Tame Impala - Currents (2015)
14. Grimes - Art Angels (2015)
15. Courtney Barnett - Sometimes I Sit and Think, and Sometimes I Just Sit (2015)
2. Nick Cave & The Bad Seeds - Push the Sky Away (2013)
3. Arcade Fire - The Suburbs (2010)
4. Portishead - Third (2008)
5. Spinvis - Tot Ziens, Justine Keller (2011)
6. Leonard Cohen - You Want It Darker (2016)
7. The National - High Violet (2010)
8. Beach House - Bloom (2012)
9. The War on Drugs - Lost in the Dream (2014)
10. Archive - Controlling Crowds (2009)
11. First Aid Kit - The Lion's Roar (2012)
12. Phosphorescent - Muchacho (2013)
13. Tame Impala - Currents (2015)
14. Grimes - Art Angels (2015)
15. Courtney Barnett - Sometimes I Sit and Think, and Sometimes I Just Sit (2015)
1
geplaatst: 15 februari 2019, 23:25 uur
jordidj1 schreef:
6. Beach House - Bloom (2012)
215 punten | Nummer 1 van: choco loco Choconas en bad boy Johnny Marr
6. Beach House - Bloom (2012)
215 punten | Nummer 1 van: choco loco Choconas en bad boy Johnny Marr
Die bad boy heeft een goede smaak!
Volgend jaar op #1!
2
geplaatst: 16 februari 2019, 00:15 uur
1
geplaatst: 16 februari 2019, 00:24 uur
Nou ik mag toch hopen van niet. Enige beluisterde album in de finale dat ik eigenlijk volslagen k*t vond x
-1. Donny Benét - The Don
0. Jade Bird - Something American
1. Grimes - Art Angels (3)
2. Wolf Alice - Visions of a Life (1)
3. CHVRCHES - The Bones Of What You Believe (4)
4. Courtney Barnett - Sometimes I Sit And Think, And Sometimes I Just Sit (10)
5. Archive - Controlling Crowds (5, 14)
6. Arcade Fire - The Suburbs (9, 22)
7. Portishead - Third (11, 12)
8. Tame Impala - Currents (8)
9. Leonard Cohen - You Want It Darker (16)
10. First Aid Kit - The Lion's Roar (13)
11. Nick Cave & The Bad Seeds - Push the Sky Away (7)
12. Spinnie Blub - Tot Ziens, Justine Keller (18)
13. The National - High Violet (19, 24)
14. David Bowie - ★ (17, 23)
15. Santigold - Master Of My Make-Believe (2)
16. Bitch House - Bloom (15)
(-) Phosphorescent - Muchacho (20)
(-) The War On Drugs - Lost In The Dream (21)
(X) Chromatics (6)
-1. Donny Benét - The Don
0. Jade Bird - Something American
1. Grimes - Art Angels (3)
2. Wolf Alice - Visions of a Life (1)
3. CHVRCHES - The Bones Of What You Believe (4)
4. Courtney Barnett - Sometimes I Sit And Think, And Sometimes I Just Sit (10)
5. Archive - Controlling Crowds (5, 14)
6. Arcade Fire - The Suburbs (9, 22)
7. Portishead - Third (11, 12)
8. Tame Impala - Currents (8)
9. Leonard Cohen - You Want It Darker (16)
10. First Aid Kit - The Lion's Roar (13)
11. Nick Cave & The Bad Seeds - Push the Sky Away (7)
12. Spinnie Blub - Tot Ziens, Justine Keller (18)
13. The National - High Violet (19, 24)
14. David Bowie - ★ (17, 23)
15. Santigold - Master Of My Make-Believe (2)
16. Bitch House - Bloom (15)
(-) Phosphorescent - Muchacho (20)
(-) The War On Drugs - Lost In The Dream (21)
(X) Chromatics (6)
4
geplaatst: 16 februari 2019, 00:26 uur
En dank Jordi voor de presentatie. Als dank gaan we met de hele MuMedelegatie naborrelen in Café Ons Huis xx
0
geplaatst: 16 februari 2019, 00:37 uur
123poetertjes schreef:
En dank Jordi voor de presentatie. Als dank gaan we met de hele MuMedelegatie naborrelen in Café Ons Huis xx
En dank Jordi voor de presentatie. Als dank gaan we met de hele MuMedelegatie naborrelen in Café Ons Huis xx
Oke
0
geplaatst: 16 februari 2019, 01:03 uur
Niet vandaag tho. Kom net terug van Das Coen Und Sander Fest (don't judge x) en nu ben ik brak
1
geplaatst: 16 februari 2019, 01:25 uur
123poetertjes schreef:
Niet vandaag tho. Kom net terug van Das Coen Und Sander Fest (don't judge x) en nu ben ik brak
Niet vandaag tho. Kom net terug van Das Coen Und Sander Fest (don't judge x) en nu ben ik brak
Oh.
Ik organiseer deze week een leuke Greatest Hits, doe je mee? Vast wel. Hieronder alvast een lijstje, kun je inluisteren x
1
geplaatst: 16 februari 2019, 15:32 uur
Hier zijn de PB 18 over 2018:
01. The War on Drugs - Lost in the Dream (2014)
02. Nick Cave & The Bad Seeds - Push the Sky Away (2013)
03. Arcade Fire - The Suburbs (2010)
04. Courtney Barnett - Sometimes I Sit and Think (2015)
05. The National - High Violet (2010)
06. David Bowie - ★ (2016)
07. Grimes - Art Angels (2015)
08. Spinvis - Tot Ziens, Justine Keller (2011)
09. Portishead - Third (2008)
10. Leonard Cohen - You Want It Darker (2016)
11. Beach House - Bloom (2012)
12. Phosphorescent - Muchacho (2013)
13. Wolf Alice - Visions of a Life (2017)
14. Tame Impala - Currents (2015)
15. Chvrches - The Bones of What You Believe (2013)
16. First Aid Kit - The Lion's Roar (2012)
17. Santigold - Master of My Make-Believe (2012)
18. Archive - Controlling Crowds (2009)
Mooie lijst, maar deze had natuurlijk niet vergeten mogen worden:
01. The War on Drugs - Lost in the Dream (2014)
02. Nick Cave & The Bad Seeds - Push the Sky Away (2013)
03. Arcade Fire - The Suburbs (2010)
04. Courtney Barnett - Sometimes I Sit and Think (2015)
05. The National - High Violet (2010)
06. David Bowie - ★ (2016)
07. Grimes - Art Angels (2015)
08. Spinvis - Tot Ziens, Justine Keller (2011)
09. Portishead - Third (2008)
10. Leonard Cohen - You Want It Darker (2016)
11. Beach House - Bloom (2012)
12. Phosphorescent - Muchacho (2013)
13. Wolf Alice - Visions of a Life (2017)
14. Tame Impala - Currents (2015)
15. Chvrches - The Bones of What You Believe (2013)
16. First Aid Kit - The Lion's Roar (2012)
17. Santigold - Master of My Make-Believe (2012)
18. Archive - Controlling Crowds (2009)
Mooie lijst, maar deze had natuurlijk niet vergeten mogen worden:
0
geplaatst: 16 februari 2019, 15:47 uur
1. Beach House - Bloom
2. Arcade Fire - The Suburbs
3. The National - High Violet
4. Nick Cave & The Bad Seeds - Push the Sky Away
5. Portishead - Third
6. Tame Impala - Currents
7. Spinvis - Tot Ziens, Justine Keller
8. Archive - Controlling Crowds
9. Chvrches - The Bones of What You Believe (2013)
10. Courtney Barnett - Sometimes I Sit and Think, and Sometimes I Just Sit
11. Leonard Cohen - You Want It Darker
12. David Bowie - ★
13. The War on Drugs - Lost in the Dream
14. Grimes - Art Angels
15. Phosphorescent - Muchacho
16. Wolf Alice - Visions of a Life
17. Santigold - Master of My Make-Believe
18. First Aid Kit - The Lion's Roar
2. Arcade Fire - The Suburbs
3. The National - High Violet
4. Nick Cave & The Bad Seeds - Push the Sky Away
5. Portishead - Third
6. Tame Impala - Currents
7. Spinvis - Tot Ziens, Justine Keller
8. Archive - Controlling Crowds
9. Chvrches - The Bones of What You Believe (2013)
10. Courtney Barnett - Sometimes I Sit and Think, and Sometimes I Just Sit
11. Leonard Cohen - You Want It Darker
12. David Bowie - ★
13. The War on Drugs - Lost in the Dream
14. Grimes - Art Angels
15. Phosphorescent - Muchacho
16. Wolf Alice - Visions of a Life
17. Santigold - Master of My Make-Believe
18. First Aid Kit - The Lion's Roar
* denotes required fields.