Muziek / Muziekgames / Witte Trui 2018 Finale Albums
zoeken in:
0
geplaatst: 5 februari 2019, 17:53 uur
jordidj1 schreef:
Wie ben jij?
Wie ben jij?
Een muziekgeïnteresseerde & Chromatics liefhebber die uw opmerking toevallig zag staan ..., maar misschien iets te serieus als ik op uw reactie mag afgaan ...
Leuk spelletje, kan ik nog mee doen?
1
geplaatst: 5 februari 2019, 17:55 uur
Zeker, hoe meer zielen hoe meer vreugd! Let maar niet op die gekke Jordi-gozer
Ze doelden op het feit dat 'Shadow' van Chromatics (nog) niet op een album staat.Lekkere top 10 heb je ook, by the way. Welkom op de site!
0
geplaatst: 5 februari 2019, 18:33 uur
PB 82 schreef:
Een muziekgeïnteresseerde & Chromatics liefhebber die uw opmerking toevallig zag staan ..., maar misschien iets te serieus als ik op uw reactie mag afgaan ...
(quote)
(embed)Een muziekgeïnteresseerde & Chromatics liefhebber die uw opmerking toevallig zag staan ..., maar misschien iets te serieus als ik op uw reactie mag afgaan ...
Ja tuurlijk, doe lekker mee. Als je vragen hebt, kun je die aan Johnny Marr stellen. Dat is mijn advocaat namelijk.
0
geplaatst: 5 februari 2019, 18:44 uur
Merci, voor de uitnodiging ...
Ik zal er eens voor gaan zitten.
Salut ! A bientôt !!!
U hoort nog van mij ...
Ik zal er eens voor gaan zitten.
Salut ! A bientôt !!!
U hoort nog van mij ...
2
geplaatst: 11 februari 2019, 16:02 uur
jordidj1 schreef:
Nou jongens, nog drie dagen en dan barst de hel weer los.
Zo erg is Valentijnsdag toch niet?
0
geplaatst: 11 februari 2019, 16:24 uur
jordidj1 schreef:
Inderdaad, Mike Skinner (The Streets) komt naar Brussel

1
geplaatst: 11 februari 2019, 16:42 uur
1
geplaatst: 11 februari 2019, 23:17 uur
Lijstje nu echt ingestuurd xx
Vorig jaar hadden we 21 deelnemers, dat moet wel overtroffen kunnen worden toch? Zijn dit jaar maar 18 albums die je hoeft te beluisteren en ze zijn vrijwel allemaal zeer bekend en/of super goed. Zeker de moeite om deel te nemen beste MuMeMaten

Vorig jaar hadden we 21 deelnemers, dat moet wel overtroffen kunnen worden toch? Zijn dit jaar maar 18 albums die je hoeft te beluisteren en ze zijn vrijwel allemaal zeer bekend en/of super goed. Zeker de moeite om deel te nemen beste MuMeMaten
0
geplaatst: 11 februari 2019, 23:24 uur
Och mannekes, was ik het bijna weer vergeten! Ik zal eens de balans opmaken.
1
geplaatst: 11 februari 2019, 23:43 uur
Gretz schreef:
Zijn dit jaar maar 18 albums die je hoeft te beluisteren en ze zijn vrijwel allemaal zeer bekend en/of super goed.
Zijn dit jaar maar 18 albums die je hoeft te beluisteren en ze zijn vrijwel allemaal zeer bekend en/of super goed.
Vooral dat eerste. Kon maar drieënhalf uitmuntende albums vinden. En dan nog een handvol degelijke.
Verder wil ik niemand ontmoedigen. Gewoon lekker luisteren en Jordi lastig vallen met pm's.
0
geplaatst: 12 februari 2019, 07:59 uur
Teunnis schreef:
Vooral dat eerste. Kon maar drieënhalf uitmuntende albums vinden. En dan nog een handvol degelijke.
(quote)
Echt? Ik tel toch een 10 à 12 absolute toppers en dan nog een paar goede albums. De platen van Santigold en van Wolf Alice zijn wel OK en alleen FAK vind ik matig.
0
geplaatst: 12 februari 2019, 09:22 uur
Voor mij zijn de 18 albums in drie groepjes van zes in te delen: 6 albums die ik uitstekend tot zeer goed vind, 6 albums die ik wel ok of redelijk goed vind en 6 albums die ik niet kende en na 2-3 luisterbeurten nog niet genoeg indruk gemaakt hebben om één van de 12 mij bekende albums te kunnen voorblijven.
0
geplaatst: 12 februari 2019, 10:43 uur
Ik zit op zeven toppers, en de rest ken ik nog niet voldoende of spreekt me onvoldoende aan. Wel ga ik Cohen vandaag nog even tsjekken.
Een toptien kan je krijgen
Een toptien kan je krijgen
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 12 februari 2019, 10:50 uur
Toen ik mij afmeldde was nog minstens een Top 15 verplicht. Is dat inmiddels verruimd?
0
geplaatst: 12 februari 2019, 10:52 uur
Casartelli schreef:
Toen ik mij afmeldde was nog minstens een Top 15 verplicht. Is dat inmiddels verruimd?
jordidj1 is nu de baas. Ik ben wel strenger dan hem, dus wie weet...
0
geplaatst: 12 februari 2019, 11:53 uur
2
geplaatst: 12 februari 2019, 11:58 uur
123poetertjes schreef:
Ja godverdomme dan moet ik nu nog drie albums luisteren
Ja godverdomme dan moet ik nu nog drie albums luisteren
ja hoi je had potverdriepoetertjes anderhalf maand de tijd man
0
geplaatst: 12 februari 2019, 12:55 uur
16 van de 18 albums scoren hier 4* of hoger. Gemiddelde niveau ligt wat mij betreft een stuk hoger dan in de meeste albumspellen van Chevy.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 12 februari 2019, 16:02 uur
Dan blijft het erbij. Weliswaar één 4½* bij de tien albums die ik ken en nog drie 4*, maar de rest is lager en aangezien ik bij de resterende acht ook geen ontdekkingen meer verwacht...
0
geplaatst: 13 februari 2019, 00:36 uur
Jammer.
De top 2 en bottom 2 is momenteel aardig vastgeroest. Daartussen kan er nog veel gebeuren, dus ik hoop dat er nog een paar lijstjes binnenkomen. Ik verwacht nog sowieso nog een lijstje van:
123poetertjes ArthurDZ
maar niet van:
Poeha
De top 2 en bottom 2 is momenteel aardig vastgeroest. Daartussen kan er nog veel gebeuren, dus ik hoop dat er nog een paar lijstjes binnenkomen. Ik verwacht nog sowieso nog een lijstje van:
123poetertjes ArthurDZ
maar niet van:
Poeha
0
geplaatst: 13 februari 2019, 00:56 uur
0
geplaatst: 13 februari 2019, 14:34 uur
Ruim 100 users die wel de moeite namen om een lijstje bij de Wolf in te leveren, dan zou ik ook zijn uitgegaan van een grotere toeloop.
Misschien moeten we volgend jaar gewoon maar wat CSL-sessies inlassen voor de mensen die een behoorlijk aantal parels nog niet kennen. Samen luisteren is toch altijd leuker en zoveel werk is het echt niet.
Misschien moeten we volgend jaar gewoon maar wat CSL-sessies inlassen voor de mensen die een behoorlijk aantal parels nog niet kennen. Samen luisteren is toch altijd leuker en zoveel werk is het echt niet.
0
geplaatst: 14 februari 2019, 16:31 uur
jordidj1 schreef:
De top 2 en bottom 2 is momenteel aardig vastgeroest.
Top 2 lijkt me makkelijk te voorspellen (volgorde zou nog anders kunnen zijn).De top 2 en bottom 2 is momenteel aardig vastgeroest.
1. Arcade Fire - The Suburbs (2010)
2. The National - High Violet (2010)
Onderste 2 gok ik deze:
17. Wolf Alice - Visions of a Life (2017)
18. Santigold - Master of My Make-Believe (2012)
* denotes required fields.