MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Witte Trui 2018 Finale Albums

zoeken in:
jordidj1 schreef:
Wie ben jij?

Een muziekgeïnteresseerde & Chromatics liefhebber die uw opmerking toevallig zag staan ..., maar misschien iets te serieus als ik op uw reactie mag afgaan ...

Leuk spelletje, kan ik nog mee doen?

PB 82 schreef:
(quote)
(embed)

Zeker, hoe meer zielen hoe meer vreugd! Let maar niet op die gekke Jordi-gozer Ze doelden op het feit dat 'Shadow' van Chromatics (nog) niet op een album staat.

Lekkere top 10 heb je ook, by the way. Welkom op de site!

PB 82 schreef:
(quote)
(embed)

Een muziekgeïnteresseerde & Chromatics liefhebber die uw opmerking toevallig zag staan ..., maar misschien iets te serieus als ik op uw reactie mag afgaan ...

Ja tuurlijk, doe lekker mee. Als je vragen hebt, kun je die aan Johnny Marr stellen. Dat is mijn advocaat namelijk.

Merci, voor de uitnodiging ...

Ik zal er eens voor gaan zitten.

Salut ! A bientôt !!!

U hoort nog van mij ...

Nou jongens, nog drie dagen en dan barst de hel weer los.

jordidj1 schreef:

Zo erg is Valentijnsdag toch niet?

jordidj1 schreef:

Inderdaad, Mike Skinner (The Streets) komt naar Brussel

Johnny Marr schreef:
(quote)

Inderdaad, Mike Skinner (The Streets) komt naar Brussel

Die man is gek.

jordidj1 schreef:
(quote)

Die man is gek.

Loco locomotief.

Lijstje nu echt ingestuurd xx

Vorig jaar hadden we 21 deelnemers, dat moet wel overtroffen kunnen worden toch? Zijn dit jaar maar 18 albums die je hoeft te beluisteren en ze zijn vrijwel allemaal zeer bekend en/of super goed. Zeker de moeite om deel te nemen beste MuMeMaten
(afbeelding)

Och mannekes, was ik het bijna weer vergeten! Ik zal eens de balans opmaken.

Gretz schreef:
Zijn dit jaar maar 18 albums die je hoeft te beluisteren en ze zijn vrijwel allemaal zeer bekend en/of super goed.

Vooral dat eerste. Kon maar drieënhalf uitmuntende albums vinden. En dan nog een handvol degelijke.

Verder wil ik niemand ontmoedigen. Gewoon lekker luisteren en Jordi lastig vallen met pm's.

Teunnis schreef:
(quote)

Vooral dat eerste. Kon maar drieënhalf uitmuntende albums vinden. En dan nog een handvol degelijke.

Echt? Ik tel toch een 10 à 12 absolute toppers en dan nog een paar goede albums. De platen van Santigold en van Wolf Alice zijn wel OK en alleen FAK vind ik matig.

Voor mij zijn de 18 albums in drie groepjes van zes in te delen: 6 albums die ik uitstekend tot zeer goed vind, 6 albums die ik wel ok of redelijk goed vind en 6 albums die ik niet kende en na 2-3 luisterbeurten nog niet genoeg indruk gemaakt hebben om één van de 12 mij bekende albums te kunnen voorblijven.

Ik zit op zeven toppers, en de rest ken ik nog niet voldoende of spreekt me onvoldoende aan. Wel ga ik Cohen vandaag nog even tsjekken.

Een toptien kan je krijgen

Casartelli (moderator)
Toen ik mij afmeldde was nog minstens een Top 15 verplicht. Is dat inmiddels verruimd?

Casartelli schreef:
Toen ik mij afmeldde was nog minstens een Top 15 verplicht. Is dat inmiddels verruimd?

jordidj1 is nu de baas. Ik ben wel strenger dan hem, dus wie weet...

Johnny Marr schreef:
(quote)

jordidj1 is nu de baas. Ik ben wel strenger dan hem, dus wie weet...

Nee, een top-15 blijft het. 123poetertjes moet niet zo zeuren.

Ja godverdomme dan moet ik nu nog drie albums luisteren

123poetertjes schreef:
Ja godverdomme dan moet ik nu nog drie albums luisteren

ja hoi je had potverdriepoetertjes anderhalf maand de tijd man

jordidj1 schreef:
(quote)

ja hoi je had potverdriepoetertjes anderhalf maand de tijd man

more like anderhalf miljoen jaar ofzo. jeejzus.

Jajaja het lukt wel hoor. Tot ziens, Jordi Keller

16 van de 18 albums scoren hier 4* of hoger. Gemiddelde niveau ligt wat mij betreft een stuk hoger dan in de meeste albumspellen van Chevy.

Casartelli (moderator)
Dan blijft het erbij. Weliswaar één 4½* bij de tien albums die ik ken en nog drie 4*, maar de rest is lager en aangezien ik bij de resterende acht ook geen ontdekkingen meer verwacht...

Jammer.

De top 2 en bottom 2 is momenteel aardig vastgeroest. Daartussen kan er nog veel gebeuren, dus ik hoop dat er nog een paar lijstjes binnenkomen. Ik verwacht nog sowieso nog een lijstje van:

123poetertjes ArthurDZ

maar niet van:

Poeha

Sorry, vond het te leuk om je niet te taggen. Hoe hangt-ie verder?

Ruim 100 users die wel de moeite namen om een lijstje bij de Wolf in te leveren, dan zou ik ook zijn uitgegaan van een grotere toeloop.

Misschien moeten we volgend jaar gewoon maar wat CSL-sessies inlassen voor de mensen die een behoorlijk aantal parels nog niet kennen. Samen luisteren is toch altijd leuker en zoveel werk is het echt niet.

Nog 8 uurtjes. Spanneendddd

jordidj1 schreef:
De top 2 en bottom 2 is momenteel aardig vastgeroest.
Top 2 lijkt me makkelijk te voorspellen (volgorde zou nog anders kunnen zijn).

1. Arcade Fire - The Suburbs (2010)
2. The National - High Violet (2010)

Onderste 2 gok ik deze:

17. Wolf Alice - Visions of a Life (2017)
18. Santigold - Master of My Make-Believe (2012)

Gast
geplaatst: vandaag om 01:53 uur

geplaatst: vandaag om 01:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.