Muziek / Muziekgames / Witte Trui 2018 Finale Albums
zoeken in:
4
geplaatst: 28 december 2018, 21:16 uur
Dag dames en heren,
Dit jaar organiseer ik óók het spelletje wat betreft de albums van de Witte Trui-finalisten. Hetzelfde riedeltje als bij dit spel dus.
Het principe: maak van onderstaande 18 albums minimaal een top 15 (maar liefst een top 18 natuurlijk):
Arcade Fire - The Suburbs (2010)
Archive - Controlling Crowds (2009)
Beach House - Bloom (2012)
Chvrches - The Bones of What You Believe (2013)
Courtney Barnett - Sometimes I Sit and Think, and Sometimes I Just Sit (2015)
David Bowie - ★ (2016)
First Aid Kit - The Lion's Roar (2012)
Grimes - Art Angels (2015)
Leonard Cohen - You Want It Darker (2016)
Nick Cave & The Bad Seeds - Push the Sky Away (2013)
Phosphorescent - Muchacho (2013)
Portishead - Third (2008)
Santigold - Master of My Make-Believe (2012)
Spinvis - Tot Ziens, Justine Keller (2011)
Tame Impala - Currents (2015)
The National - High Violet (2010)
The War on Drugs - Lost in the Dream (2014)
Wolf Alice - Visions of a Life (2017)
Chromatics mag niet meedoen, hadden ze maar een album moeten uitbrengen, de stakkers.
Deadline: donderdag 14 februari 23:59 scherp, om het zo romantisch mogelijk te houden
Taggerdetag (gejat uit de taglijst van Onweerwolf
)
123poetertjes, 50tracks, 7744leon, aERodynamIC, Andres4, Angelo, arcade monkeys, Arno, Aroentje, Arrie, ArthurDZ, AstroStart, Brunniepoo, Bucquoy, Ceasar, charlotte2807, chevy93, Choconas, Co Jackso, corn1holio1, curufin, Dance Lover, DenDimi, DjFrankie, dumb_helicopter, dvdschaaf, Dwejkk_, dynamo d, Edgar18, El Ninjo, Etiul, Fathead, Finidi, Gebruiker43757, Gele Stift, gerre, Glen Hansard, GrafGantz, Grafmat, Gretz, Guessmaker, Gyzzz, herman, hoi123, hoolie55, HugovdBos, ineeeee, jassn, JoaMuse, johan de witt, johannesA, Johnny Marr, kaj_666, kemm, kobe bryant fan, Koenr, L_T_B, laxus11, luigifort, Lukas, Maartenn, madmadder, Maestrov, Mastroianni, mauricedegier, MDV, mol, MVW, nelis, nico1616, Oldfart, Onweerwolf, Outlaw104, panjoe, pauljojo, Ploppesteksel, Poeha, Poek, ranboy, remcodulac, Rudi S, Salvadore, Scorpion_21, Silent_shout, Simon77, Snoeperd, sokra, starbright boy, stardust_be, stoepkrijt, Sunderland, tbouwh, Teunnis, The Eraser, thelion, Titmeister, vigil, Vince vega, wandelindenatuur, WhyNotSmile, willemdeux, yeahyeahyeah, zaaf
Dit jaar organiseer ik óók het spelletje wat betreft de albums van de Witte Trui-finalisten. Hetzelfde riedeltje als bij dit spel dus.
Het principe: maak van onderstaande 18 albums minimaal een top 15 (maar liefst een top 18 natuurlijk):
Arcade Fire - The Suburbs (2010)
Archive - Controlling Crowds (2009)
Beach House - Bloom (2012)
Chvrches - The Bones of What You Believe (2013)
Courtney Barnett - Sometimes I Sit and Think, and Sometimes I Just Sit (2015)
David Bowie - ★ (2016)
First Aid Kit - The Lion's Roar (2012)
Grimes - Art Angels (2015)
Leonard Cohen - You Want It Darker (2016)
Nick Cave & The Bad Seeds - Push the Sky Away (2013)
Phosphorescent - Muchacho (2013)
Portishead - Third (2008)
Santigold - Master of My Make-Believe (2012)
Spinvis - Tot Ziens, Justine Keller (2011)
Tame Impala - Currents (2015)
The National - High Violet (2010)
The War on Drugs - Lost in the Dream (2014)
Wolf Alice - Visions of a Life (2017)
Chromatics mag niet meedoen, hadden ze maar een album moeten uitbrengen, de stakkers.
Deadline: donderdag 14 februari 23:59 scherp, om het zo romantisch mogelijk te houden
Taggerdetag (gejat uit de taglijst van Onweerwolf
)123poetertjes, 50tracks, 7744leon, aERodynamIC, Andres4, Angelo, arcade monkeys, Arno, Aroentje, Arrie, ArthurDZ, AstroStart, Brunniepoo, Bucquoy, Ceasar, charlotte2807, chevy93, Choconas, Co Jackso, corn1holio1, curufin, Dance Lover, DenDimi, DjFrankie, dumb_helicopter, dvdschaaf, Dwejkk_, dynamo d, Edgar18, El Ninjo, Etiul, Fathead, Finidi, Gebruiker43757, Gele Stift, gerre, Glen Hansard, GrafGantz, Grafmat, Gretz, Guessmaker, Gyzzz, herman, hoi123, hoolie55, HugovdBos, ineeeee, jassn, JoaMuse, johan de witt, johannesA, Johnny Marr, kaj_666, kemm, kobe bryant fan, Koenr, L_T_B, laxus11, luigifort, Lukas, Maartenn, madmadder, Maestrov, Mastroianni, mauricedegier, MDV, mol, MVW, nelis, nico1616, Oldfart, Onweerwolf, Outlaw104, panjoe, pauljojo, Ploppesteksel, Poeha, Poek, ranboy, remcodulac, Rudi S, Salvadore, Scorpion_21, Silent_shout, Simon77, Snoeperd, sokra, starbright boy, stardust_be, stoepkrijt, Sunderland, tbouwh, Teunnis, The Eraser, thelion, Titmeister, vigil, Vince vega, wandelindenatuur, WhyNotSmile, willemdeux, yeahyeahyeah, zaaf
6
geplaatst: 28 december 2018, 21:21 uur
Lieve appjes krijg ik toch x
hoi
chromatics doet niet mee met finale albums
ze kunnen de tyfus krijgen
chromatics doet niet mee met finale albums
ze kunnen de tyfus krijgen
2
geplaatst: 28 december 2018, 21:24 uur
0
geplaatst: 28 december 2018, 22:14 uur
Ik ken er 12, misschien luister ik de 6 andere nog wel de komende weken/maanden. Alvast begonnen met Santigold nu.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 29 december 2018, 14:03 uur
En hiervan ken ik er maar 10, dat gat wordt toch echt te groot (te meer daar er van die andere 8 eigenlijk geen enkele ook maar enige nieuwsgierigheid oproept).
0
geplaatst: 30 december 2018, 14:18 uur
Ik ken alleen de albums van First Aid Kit en Wolf Alice niet. Ik ga die toch maar ff beluisteren voor ik een lijstje indien.
0
geplaatst: 30 december 2018, 17:11 uur
Ik ken er 12 en een paar ten dele. Maar tegelijkertijd zijn er maar drie platen die ik écht goed vind en verder toch een hoop grijze middelmaat.
0
geplaatst: 30 december 2018, 17:16 uur
Grimes en Santigold mogen bij mij nog wel een rondje draaien (beide wel al eens gehoord).
De rest vind ik toch allemaal wel sterk, Wolf Alice heb ik het laatst leren kennen, sterk album en zeker ook verrassend voor degene die enkel de de singles kennen
De rest vind ik toch allemaal wel sterk, Wolf Alice heb ik het laatst leren kennen, sterk album en zeker ook verrassend voor degene die enkel de de singles kennen

0
geplaatst: 19 januari 2019, 18:11 uur
0
geplaatst: 21 januari 2019, 00:23 uur
123poetertjes, 50tracks, 7744leon, aERodynamIC, Andres4, Angelo, arcade monkeys, Arno, Aroentje, Arrie, ArthurDZ, AstroStart, Brunniepoo, Bucquoy, Ceasar, charlotte2807, chevy93, Choconas, Co Jackso, corn1holio1, curufin, Dance Lover, DenDimi, DjFrankie, dumb_helicopter, dvdschaaf, Dwejkk_, dynamo d, Edgar18, El Ninjo, Etiul, Fathead, Finidi, Gebruiker43757, Gele Stift, gerre, Glen Hansard, GrafGantz, Grafmat, Gretz, Guessmaker, Gyzzz, herman, hoi123, hoolie55, HugovdBos, ineeeee, jassn, JoaMuse, johan de witt, johannesA, Johnny Marr, kaj_666, kemm, kobe bryant fan, Koenr, L_T_B, laxus11, luigifort, Lukas, Maartenn, madmadder, Maestrov, Mastroianni, mauricedegier, MDV, mol, MVW, nelis, nico1616, Oldfart, Onweerwolf, Outlaw104, panjoe, pauljojo, Ploppesteksel, Poeha, Poek, ranboy, remcodulac, Rudi S, Salvadore, Scorpion_21, Silent_shout, Simon77, Snoeperd, sokra, starbright boy, stardust_be, stoepkrijt, Sunderland, tbouwh, Teunnis, The Eraser, thelion, Titmeister, vigil, Vince vega, wandelindenatuur, WhyNotSmile, willemdeux, yeahyeahyeah, zaaf
Nog maar 6 van deze lijst hebben een lijstje opgestuurd. Valentijnsdag is nog ver, maar stel je prioriteiten, want anders ben je alleen met valentijn.
Nog maar 6 van deze lijst hebben een lijstje opgestuurd. Valentijnsdag is nog ver, maar stel je prioriteiten, want anders ben je alleen met valentijn.
0
geplaatst: 21 januari 2019, 00:28 uur
0
geplaatst: 21 januari 2019, 00:33 uur
Toto kan het ook wel schudden nu! =P
Ik heb ze allemaal ten minste één keer geluisterd (sommige veel vaker), dus van mij kun je nog een lijstje verwachten.
Ik heb ze allemaal ten minste één keer geluisterd (sommige veel vaker), dus van mij kun je nog een lijstje verwachten.
0
geplaatst: 21 januari 2019, 00:41 uur
Choconas schreef:
Ja, opschieten.
Je nummer 1 krijgt trouwens bonuspunten als het dezelfde is als die van mij
0
geplaatst: 21 januari 2019, 10:18 uur
Of anders SuperBloedOnweerwolfMaan, die is volgens mij ook wel fan van Santi
2
geplaatst: 1 februari 2019, 21:35 uur
Johnny Marr schreef:
Hulde voor het werk en de prachtige presentatie jordiboy, bedankt!!!! BEDANKT!!!
En zo komt er weer een einde aan een nacht in de MuMeLadder Finale Albums. Gelukkig doen de exen er weer alles aan om met een flinke kater te ontwaken in ... DE WITTE TRUI 2018 FINALE ALBUMS! HUTS HUTS HUTS SHOTJUHS ZUIPEEUUUHHH WAAROM EDDE GIJ MIJ NIE GEHEUUUURD. DOE MIJ MAAR BIEEEEER. IEDER KWARTIEEEEER. HUTS HUTS HUTS.
Hulde voor het werk en de prachtige presentatie jordiboy, bedankt!!!! BEDANKT!!!
En zo komt er weer een einde aan een nacht in de MuMeLadder Finale Albums. Gelukkig doen de exen er weer alles aan om met een flinke kater te ontwaken in ... DE WITTE TRUI 2018 FINALE ALBUMS! HUTS HUTS HUTS SHOTJUHS ZUIPEEUUUHHH WAAROM EDDE GIJ MIJ NIE GEHEUUUURD. DOE MIJ MAAR BIEEEEER. IEDER KWARTIEEEEER. HUTS HUTS HUTS. Waar de avond nog jong is en alles nog relatief rustig verloopt, lijken de exen zich op te maken voor een avondje zonder onheil. Maar dat is allesbehalve de bedoeling van de rode tablet............. MUAHAHAHAHAHA
wordt vervolgd
3
geplaatst: 1 februari 2019, 23:25 uur
Godverdomde kuttablet. Ik luister nog liever naar OK Computer!
1
geplaatst: 5 februari 2019, 01:34 uur
De bovenste twee albums beginnen al aardig weg te lopen. Dat lijkt ons niet de bedoeling, dus we sturen ze op date met 123poetertjes. Dan piepen ze wel anders.
0
geplaatst: 5 februari 2019, 17:36 uur
jordidj1 schreef:
... Chromatics mag niet meedoen, hadden ze maar een album moeten uitbrengen, de stakkers....
... Chromatics mag niet meedoen, hadden ze maar een album moeten uitbrengen, de stakkers....
Misschien heb ik het grapje niet begrepen, maar deze komt toch aardig in de richting ...
Chromatics - Kill for Love - Italians do it Better - 02-01-12
220 stemmen / 3,81
Ik vind het spijtig. Best een aardige groep / album / track / optreden ...
0
geplaatst: 5 februari 2019, 17:40 uur
PB 82 schreef:
Misschien heb ik het grapje niet begrepen, maar deze komt toch aardig in de richting ...
(embed)Chromatics - Kill for Love - Italians do it Better - 02-01-12
220 stemmen / 3,81
(quote)
(embed)Chromatics - Kill for Love - Italians do it Better - 02-01-12
220 stemmen / 3,81
Wie ben jij?
* denotes required fields.