MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Maak kennis met Metal anno 2019

zoeken in:
30/08: Yatra - Smoke Is Rising (Interlude / 6 / 7,04)
01/09: White Ward - Love Exchange Failure (Don Cappuccino / 7 / 8,43)
03/09: Vokonis - Grasping Time (Dieter)

Prettige sound, lekker nummer

7,5

03/09: Vokonis - Grasping Time (Dieter / 5 / 6,92)
05/09: Vitriol - Crowned In Retaliation (Don Cappuccino)

Haha, ik kan hier wel om lachen. Al te serieus neem ik dit overigens niet...

5

Dieter schreef:
Haha, ik kan hier wel om lachen. Al te serieus neem ik dit overigens niet...

Ik heb geen probleem met je beoordeling, maar ik vind deze opmerking een beetje jammer. Vitriol is een bloedserieuze band en dat hoor je aan alles af. Ze hebben flink de tijd genomen voor deze plaat en ik denk dat ik zelden een gitarist zo intens en meeslepend heb zien spelen. Het is een tijd geleden dat een deathmetalband met zoveel kracht en passie mijn speakers uit kwam donderen. Denk aan bands als Krisiun, Immolation, Gorguts, Cattle Decapitation, Morbid Angel en Hate Eternal. Extreem snel, vervreemdend en overdonderend, maar nog steeds met de song in het oog. Bij Vitriol hoor je pure liefde voor het deathmetalgenre in iedere noot, drumaanslag en grunt doorsijpelen. Heerlijk!

9

aslan (crew)
9

Don Cappuccino schreef:
(quote)

Ik heb geen probleem met je beoordeling, maar ik vind deze opmerking een beetje jammer. Vitriol is een bloedserieuze band en dat hoor je aan alles af. Ze hebben flink de tijd genomen voor deze plaat en ik denk dat ik zelden een gitarist zo intens en meeslepend heb zien spelen. Het is een tijd geleden dat een deathmetalband met zoveel kracht en passie mijn speakers uit kwam donderen. Denk aan bands als Krisiun, Immolation, Gorguts, Cattle Decapitation, Morbid Angel en Hate Eternal. Extreem snel, vervreemdend en overdonderend, maar nog steeds met de song in het oog. Bij Vitriol hoor je pure liefde voor het deathmetalgenre in iedere noot, drumaanslag en grunt doorsijpelen. Heerlijk!

Het was niet vervelend bedoeld hoor, maar dat was wel hoe ik het voelde na één luisterbeurt. Net nog een keer geprobeerd, maar mijn gevoel is niet veranderd. Misschien had ik andere woorden moeten gebruiken en is het gewoon niet mijn ding. Ik zal ze vanaf nu zeer serieus nemen...

05/09: Vitriol - Crowned In Retaliation (Don Cappuccino / 6 / 6,58)
08/09: Elvenking - Reader of the Runes - Book I (The_CrY / /)

7,5

Toen ik de bandnaam zag en de songduur had ik er al ontzettend veel zin in (niet dus), maar ik vond dit verrassend goed! Het is niet iets wat ik uit mezelf zou opzetten, maar ik heb met plezier geluisterd naar deze track. Dat is toch wel een prestatie, aangezien power metal een van mijn minst favoriete subgenres is in de metal. Elvenking levert een dynamische track af met smaakvolle bombast en verrassende wendingen, het blackmetalstuk rond zes minuten had ik niet horen aankomen.

9

Wat mij betreft een van de weinige power metal bands die ik durf te laten horen aan mensen die niet van power metal houden. Bij tijd en wijlen natuurlijk nog steeds kazig, vooral op tekstueel gebied, maar wel met een stuk meer 'grit' en een heerlijke zanger.

aslan (crew)
5,8

05/09: Vitriol - Crowned In Retaliation (Don Cappuccino / 6 / 6,58)
08/09: Elvenking - Reader of the Runes - Book I (The_CrY / 7 / 7,23)
10/09: No One Knows What The Dead Think - Cinder (Don Cappuccino)

aslan (crew)
8,3

Gast
geplaatst: vandaag om 07:26 uur

geplaatst: vandaag om 07:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.