Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2019]
zoeken in:
0
geplaatst: 21 december 2019, 18:06 uur
ranja schreef:
Wel opvallend dat vrijwel iedereen tot nu toe meer dan de helft nieuwe heeft... vaste waarden in de finale worden blijkbaar niet bij iedereen even goed gewaardeerd
Wel opvallend dat vrijwel iedereen tot nu toe meer dan de helft nieuwe heeft... vaste waarden in de finale worden blijkbaar niet bij iedereen even goed gewaardeerd
Of iedereen heeft een paar favorietjes bij de nieuwkomers en denkt 'wie weet halen ze hierna nooit meer de finale, laat ik ze maar gelijk hoog zetten!'
1
geplaatst: 21 december 2019, 20:01 uur
Bowie valt voorlopig tegen, Kenny ook een beetje. We Used To Wait en An Ocean ... juist een stuk hoger dan ik ze zou verwachten. Cold Little Heart gaat vooralsnog heel lekker!
0
geplaatst: 21 december 2019, 20:02 uur
Song for Zula doet voorlopig ook nog mee met de grote jongens 

0
Onweerwolf
geplaatst: 21 december 2019, 20:47 uur
Michael begint een klein beetje afstand te nemen. 

1
geplaatst: 21 december 2019, 20:54 uur
B**ch House
net geen hofleverancier, maar dat is geen schande achter The National
net geen hofleverancier, maar dat is geen schande achter The National
1
geplaatst: 21 december 2019, 21:00 uur
Wel een bijzonder fijne presentatie, zo songfestival-gewijs. Moet een titanenwerk zijn. Chapeau!
1
geplaatst: 21 december 2019, 21:03 uur
8
Onweerwolf
geplaatst: 21 december 2019, 21:04 uur
esteban schreef:
Wel een bijzonder fijne presentatie, zo songfestival-gewijs. Moet een titanenwerk zijn. Chapeau!
Het valt op zich mee. Elk lijstje is slechts een paar clickjes.
Wat het vermoeiendste is is morgen de regelmaat van elke 10 minuten de hele dag lang. Ik kan de dag er na nooit normaal nadenken als ik het heb gedaan.

#onceayearnomore
0
geplaatst: 21 december 2019, 21:55 uur
kaj_666 schreef:
Of iedereen heeft een paar favorietjes bij de nieuwkomers en denkt 'wie weet halen ze hierna nooit meer de finale, laat ik ze maar gelijk hoog zetten!'
Favorieten moet je altijd hoog zetten, ongeacht strategie, of andere waarden.(quote)
0
geplaatst: 21 december 2019, 22:01 uur
BESTE BLOKJE OOIT net met:
Death with Dignity
Nee Joh ♡
Place de la République ♥︎
Dancing on My Own
Inspector Norse

https://i.imgur.com/9IwtxNj.jpg
Death with Dignity

Nee Joh ♡
Place de la République ♥︎
Dancing on My Own

Inspector Norse
https://i.imgur.com/9IwtxNj.jpg
0
geplaatst: 21 december 2019, 22:04 uur
Dat vind ik ook, maar ik weet niet zeker of ik dat in de praktijk ook altijd doe
0
geplaatst: 21 december 2019, 22:25 uur
Dat kan wel allemaal nog veranderen met nog meer dan 70 lijstjes te gaan. 

* denotes required fields.