MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2019]

zoeken in:
jordidj1 schreef:
Go Kenny!
kom chat x

123poetertjes schreef:
(quote)
චැට් එන්න x

සබැඳිය දෙන්න x

Titmeister schreef:
(quote)

සබැඳිය දෙන්න x
Kiwi IRC - The web IRC client - kiwiirc.com

Werkt deze?

Onweerwolf schreef:
(afbeelding)
Coming up next: tbouwh!

Ik vroeg me nu weer af of je Excel-randomizer eigenlijk rekening houdt met het gegeven dat de finale (bij voorkeur) zo lang mogelijk spannend moet blijven? (vorige jaren uiteraard wel goed gelukt, maar dat had vooral te maken met de minieme verschillen aan de top)

Onweerwolf

Gretz schreef:
(quote)

Ik vroeg me nu weer af of je Excel-randomizer eigenlijk rekening houdt met het gegeven dat de finale (bij voorkeur) zo lang mogelijk spannend moet blijven? (vorige jaren uiteraard wel goed gelukt, maar dat had vooral te maken met de minieme verschillen aan de top)
Maar op het eind gaat alles toch nog op de schop want dan komen de televotes

Onweerwolf

Die laatste drie

johan de witt schreef:
Die laatste drie

Komt verandering dus in

Onweerwolf
Ik maak even gebruik van de aandacht voor de volgende mededeling: ben je ook weer aan het genieten van wat Orinoco Radio je dit weekend aanbiedt dan kun je overwegen om een donatie te doen zodat ze ook in de toekomst onze lijstjes kunnen blijven uitzenden.

Geheel vrijwillig natuurlijk. Je kunt doneren op:

NL26 TRIO 0254 4423 07 t.n.v. A. Offers, Harkstede

jordidj1 schreef:
(quote)

Komt verandering dus in

Klopt maar meer is nodig om het tij te keren

Onweerwolf

Onweerwolf schreef:

De volledige Witte Trui, het uitzendschema:

Vrijdag 20-12: 17:30 - 00:30 - nrs 400 t/m 320
Zaterdag 21-12: 09:00 - 00:30 - nrs 319 - 157
Zondag 22-12: 09:00 - 00:00 - nrs 156 - 1

En dit alles met live-presentatie van maar liefst 5 DJ's dit jaar: Dim, sokra, chevy93, Grafmat & kaj_666.

De uitzendingen van vorig jaar en het jaar ervoor waren wat mij betreft ontzettend tof dus ik raad iedereen aan de radio aan te zetten. Deze platen worden nog glansrijker als je ze in de juiste volgorde hoort terwijl ze met liefde aan elkaar worden gepraat en daar zijn ze bij onze vrienden van Orinoco Radio enorm bedreven in.

Nog even de linkjes voor de users die willen luisteren en/of chatten Dit kan ook via mobiel: download de TuneIn-app om gemakkelijk in te schakelen op Orinoco. En de niet-flash chat werkt gewoon in mobiele browsers.
Grafmat schreef:

Luisteren: Stream
Ouwehoeren: Chat1
Ouwehoeren zonder Flash: Chat2

+
Twee alternatieve ingangen voor de chat:
De mooiste hiervan is via mibbit.com

Je kiest bij Connect uit de lijst "chat4all[webmirc]". geef vervolgens je Nickname aan en bij channel type je "#vriendenvanmuziek".

De andere optie is via webchat.chat4all.net hier vul je bij nickname je nick in en bij Channel ook #vriendenvanmuziek. Deze is ook stabiel maar wel minder mooi en heeft geen opties als kleurtjes en smilies.

Onweerwolf

johan de witt schreef:
Die laatste drie

Indiehie woohoo

Onweerwolf

Onweerwolf
Archive slechts 2x genoemd, maar wel 2x de maximale score.

Love/Hate ipv Collapse/Collide?

BURIAL!!!!!!!!!!!#######%%%%%!!!!!!!!!

De concurrerende dealer!!11!!

Jaaaaaaaaaaaaaa!

Onweerwolf schreef:
Archive slechts 2x genoemd, maar wel 2x de maximale score.

Love/Hate ipv Collapse/Collide?

Ik denk dat Donnie Darko ook dicht bij de love/hate komt, 3x top 4 van 4 noteringen.

Onweerwolf

De ♥︎♡♥︎♡♥︎♡♥︎♡ < 3

Onweerwolf

#278 In Yer Face! Dank Ploppesteksel

Onweerwolf

Wel opvallend dat vrijwel iedereen tot nu toe meer dan de helft nieuwe heeft... vaste waarden in de finale worden blijkbaar niet bij iedereen even goed gewaardeerd

Gast
geplaatst: vandaag om 05:43 uur

geplaatst: vandaag om 05:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.