Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz #3
zoeken in:
0
geplaatst: 17 januari 2019, 19:37 uur
Nee geen Kim ...
De laatste bij 7 had ook begin jaren 90 nog wel een populaire status ...
De laatste bij 7 had ook begin jaren 90 nog wel een populaire status ...
1
geplaatst: 17 januari 2019, 19:39 uur
Yep, dat is correct! (was moeilijk te zien, Astley ook vond ik)
0
geplaatst: 17 januari 2019, 19:41 uur
We zijn rond,
Simon77 en Arrie zijn op een gedeelde tweede plaats terecht gekomen, motel matches heeft veruit de meeste punten en is de gelukkige voor het plaatsen van een nieuwe opgave!
Simon77 en Arrie zijn op een gedeelde tweede plaats terecht gekomen, motel matches heeft veruit de meeste punten en is de gelukkige voor het plaatsen van een nieuwe opgave!
0
geplaatst: 17 januari 2019, 21:31 uur
Een korte vraag:
De afgelopen 25 jaar is het 3 keer gebeurd dat een nr 1 hit in de top 40 van een Britse artiest in eigen land de top 10 niet eens haalde. Om welke 3 nummers gaat het?
De afgelopen 25 jaar is het 3 keer gebeurd dat een nr 1 hit in de top 40 van een Britse artiest in eigen land de top 10 niet eens haalde. Om welke 3 nummers gaat het?
0
geplaatst: 17 januari 2019, 22:01 uur
De afgelopen 25 jaar. Ik dacht dat ik altijd degene was die de vragen slecht las 

0
geplaatst: 17 januari 2019, 22:02 uur
Ik zat al aan de jaren tachtig te denken, maar dat is natuurlijk veel te lang geleden. En ik bèn verdorie vijfentwintig!
0
geplaatst: 17 januari 2019, 22:03 uur
Kramer schreef:
Ik zat al aan de jaren tachtig te denken, maar dat is natuurlijk veel te lang geleden. En ik bèn verdorie vijfentwintig!
Jeetje wat ben jij oud
1
geplaatst: 17 januari 2019, 22:06 uur
This Is the Life van Amy Macdonald denk ik. Volgens mij was aan de andere kant van het kanaal Mr. Rock & Roll de grotere hit.
0
geplaatst: 17 januari 2019, 22:10 uur
Arrie schreef:
Overigens zijn de mannen van U2 niet Brits.
Overigens zijn de mannen van U2 niet Brits.
Dom, en ze hebben een Nederlands postadres.
1
geplaatst: 17 januari 2019, 22:11 uur
Arrie schreef:
This Is the Life van Amy Macdonald denk ik. Volgens mij was aan de andere kant van het kanaal Mr. Rock & Roll de grotere hit.
In dezelfde categorie: Mika - Relax, Take it Easy?This Is the Life van Amy Macdonald denk ik. Volgens mij was aan de andere kant van het kanaal Mr. Rock & Roll de grotere hit.
0
geplaatst: 17 januari 2019, 22:33 uur
Arrie schreef:
Die kwam vreemd genoeg niet hoger dan nr 28 terwijl het hier de grootste hit van het jaar was. Gekke jongens die Britten zou Obelix zeggen.
0
geplaatst: 17 januari 2019, 22:33 uur
Technisch gezien klopt die van Marco en Lucie toch ook, ondanks dat het een duet met een Nederlander is?
Lucie is Brits en het betreffende nummer stond in NL op 1 en heeft in Engeland niet gechart (goh...).
Lucie is Brits en het betreffende nummer stond in NL op 1 en heeft in Engeland niet gechart (goh...).
* denotes required fields.