menu

Muziek / Muziekgames / Nieuw in de Top 40-meter

zoeken in:
avatar van catdog
geplaatst:
Ik moet even geen data beloven. Ik kom hier momenteel even niet aan toe. Probeer het zsm in te halen. Bear with me.

avatar van Poeha
geplaatst:
Wat zeg je nou? Heb je een beer bij je?

avatar van pureshores
catdog schreef:
Ik moet even geen data beloven. Ik kom hier momenteel even niet aan toe. Probeer het zsm in te halen. Bear with me.


dan krijgen we zeker weer in 1x 14 nummers te verstouwen

avatar van Joren999
Week 1:
SERA x YouNotUs - I Can't Be the Only One: Overbodige zangeres, beat gaat wel lekker. 5
Lost Frequencies & Bastille - Head Down: Ene oor in, andere uit. Skyradiodance. 4.5

Week 2:
FLEMMING, Ronnie Flex & Zoë Tauran - Alles op Gevoel: Zian Flemming > dit slappe aftreksel. Op zich wel vlot maar die zang trek ik slecht. Vrouwelijke zang is beter want anoniem. Rap past er niet in. 3,5
Tiësto x FAST BOY - All My Life: Haal die totaal overbodige zangers nou eens weg. 4
Hannah Mae - Waterdicht: Tja, ook ene oor in andere oor uit. De mindere Gretzpop dit. 4,5

Week 3:
Ariana Grande - yes, and?: Hmm ja. Ik ben gewoon nooit echt onder de indruk geweest van Ariana Grande, ik denk dat zij de popster is waar ik het minste mee heb. Dit gaat ook weer langs me heen. 5
Claude - Écoutez-moi: Die tweetalige zang doet geforceerd aan. Verder ook gewoon niets bijzonders. 4
Nick Schilder - Realize: Mij valt een accent tijdens zang nooit zo snel op, dus je moet wel van goede huize komen om het irritant te laten lijken. Verder wel okee, beetje saai mixje van wat hip is. 4,5

Week 4:
Antoon - Blindelings: De eerste 5 seconden waren lekker vlot. Helaas werd er daarna gezongen. Met een betere/minder irritante zanger en tekst had dit een 6je kunnen zijn. 4
Mark Ambor - Good to Be: Best sympathiek. 6
Alok feat. Bebe Rexha - Deep in Your Love: Bebe Rexha is zo wanhopig op zoek naar de status van een popster, maar dat gaat hem niet worden. Ze is immers perfect als totaal anonieme zangeres op dit soort fabriekspop. 4
Kygo feat. Ava Max - Whatever: Het doet me vooral beseffen wat een geweldig nummer Whenever, Wherever nog steeds is. Maar voor deze heb ik wel een zwak. 6,5

Week 4:
Sophie Ellis-Bextor - Murder on the Dancefloor: Gewoon nog steeds een echte banger. Ik vraag me wel af wat de meerwaarde is dat nu willekeurige nummers aan de hand van een film/serie de lijst in worden gekatapulteerd, maar zolang we niet alle Kersthits elk jaar toe gaan laten zie ik het door de vingers en dat heeft natuurlijk ook geen invloed op het cijfer. 7,8
RONDÉ - Undecided: Typisch Nederlands bandje dit, lekker gezellig, niet te spannend en totaal inwisselbaar. Ik zal na deze 3 minuten ook niet meer aan ze denken tot de volgende hit. 5
Benson Boone - Beautiful Things: Verrassend, kan me herinneren dat ik deze jongen vorig jaar afschreef als de volgende in het rijtje Gavin James, James Arthur, (James) Lewis Capaldi en andere Siso's impliciet dan wel expliciet James genaamd. Dit is echter wel wat anders, alleen de rustige stukken halen het dan weer omlaag. 6,3

Week 6:
Douwe Bob - Nothing to Lose: Ik vind deze gast onsympathiek overkomen, terwijl zijn muziek zo onschuldig en lief als wat is. Totale discrepantie. En totaal waardeloos. 3,5

avatar van Poek
Sophie Ellis-Bextor - Murder on the Dancefloor 7
RONDÉ - Undecided 4,5
Benson Boone - Beautiful Things 4
Douwe Bob - Nothing to Lose 6

Gast
geplaatst: vandaag om 19:23 uur

geplaatst: vandaag om 19:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.