Week 1:
SERA x YouNotUs - I Can't Be the Only One: Overbodige zangeres, beat gaat wel lekker. 5
Lost Frequencies & Bastille - Head Down: Ene oor in, andere uit. Skyradiodance. 4.5
Week 2:
FLEMMING, Ronnie Flex & Zoë Tauran - Alles op Gevoel: Zian Flemming > dit slappe aftreksel. Op zich wel vlot maar die zang trek ik slecht. Vrouwelijke zang is beter want anoniem. Rap past er niet in. 3,5
Tiësto x FAST BOY - All My Life: Haal die totaal overbodige zangers nou eens weg. 4
Hannah Mae - Waterdicht: Tja, ook ene oor in andere oor uit. De mindere
Gretzpop dit. 4,5
Week 3:
Ariana Grande - yes, and?: Hmm ja. Ik ben gewoon nooit echt onder de indruk geweest van Ariana Grande, ik denk dat zij de popster is waar ik het minste mee heb. Dit gaat ook weer langs me heen. 5
Claude - Écoutez-moi: Die tweetalige zang doet geforceerd aan. Verder ook gewoon niets bijzonders. 4
Nick Schilder - Realize: Mij valt een accent tijdens zang nooit zo snel op, dus je moet wel van goede huize komen om het irritant te laten lijken. Verder wel okee, beetje saai mixje van wat hip is. 4,5
Week 4:
Antoon - Blindelings: De eerste 5 seconden waren lekker vlot. Helaas werd er daarna gezongen. Met een betere/minder irritante zanger en tekst had dit een 6je kunnen zijn. 4
Mark Ambor - Good to Be: Best sympathiek. 6
Alok feat. Bebe Rexha - Deep in Your Love: Bebe Rexha is zo wanhopig op zoek naar de status van een popster, maar dat gaat hem niet worden. Ze is immers perfect als totaal anonieme zangeres op dit soort fabriekspop. 4
Kygo feat. Ava Max - Whatever: Het doet me vooral beseffen wat een geweldig nummer Whenever, Wherever nog steeds is. Maar voor deze heb ik wel een zwak. 6,5
Week 4:
Sophie Ellis-Bextor - Murder on the Dancefloor: Gewoon nog steeds een echte banger. Ik vraag me wel af wat de meerwaarde is dat nu willekeurige nummers aan de hand van een film/serie de lijst in worden gekatapulteerd, maar zolang we niet alle Kersthits elk jaar toe gaan laten zie ik het door de vingers en dat heeft natuurlijk ook geen invloed op het cijfer. 7,8
RONDÉ - Undecided: Typisch Nederlands bandje dit, lekker gezellig, niet te spannend en totaal inwisselbaar. Ik zal na deze 3 minuten ook niet meer aan ze denken tot de volgende hit. 5
Benson Boone - Beautiful Things: Verrassend, kan me herinneren dat ik deze jongen vorig jaar afschreef als de volgende in het rijtje Gavin James, James Arthur, (James) Lewis Capaldi en andere Siso's impliciet dan wel expliciet James genaamd. Dit is echter wel wat anders, alleen de rustige stukken halen het dan weer omlaag. 6,3
Week 6:
Douwe Bob - Nothing to Lose: Ik vind deze gast onsympathiek overkomen, terwijl zijn muziek zo onschuldig en lief als wat is. Totale discrepantie. En totaal waardeloos. 3,5