MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs Alfabet: X

zoeken in:

2-1

10. X Marks the Spot - Coldplay vs. X-Ray - Ray Davies

Bij Coldplay gaat het kennelijk om de laatste pakweg 3 minuten van het nummer in de Spotify playlist.

0-2

Klopt, het zijn twee nummers in één track op het album.

1-2

24u

11. X Gon' Give It to Ya - DMC vs. X-Ray – Blackfield

2-4

12. xoxoxo - Ross From Friends vs. X Offender - Fur

1-1

13. XO Tour Llif3 - Lil Uzi Vert vs. X Wires - XTC

Die van XTC heet toch gewoon Cross Wires? Die hoort hier dan toch helemaal niet mee te doen?

Oei, net te laat om op Ross te stemmen. Zonde. Niet dat ie het anders had gehaald... maar heerlijke track. Terwijl die Blondie-cover toch niet zo bijzonder is?

Arrie schreef:
Oei, net te laat om op Ross te stemmen. Zonde. Niet dat ie het anders had gehaald... maar heerlijke track. Terwijl die Blondie-cover toch niet zo bijzonder is?
Zelfs wel een beetje nare cover.

remcodulac schreef:
Die van XTC heet toch gewoon Cross Wires? Die hoort hier dan toch helemaal niet mee te doen?

Deelname is wat arbitrair, maar wat mij betreft doet ie mee. Het is inderdaad gewoon een alternatieve titel van cross wires. Zie discogslink bij notes:

XTC - White Music (Vinyl, LP, Album) | Discogs

Manfield schreef:
(quote)

Deelname is wat arbitrair, maar wat mij betreft doet ie mee. Het is inderdaad gewoon een alternatieve titel van cross wires. Zie discogslink bij notes:

XTC - White Music (Vinyl, LP, Album) | Discogs

Ik twijfelde nog om 'm toe te laten, maar dacht laat ik bij deze letter niet te streng wezen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:29 uur

geplaatst: vandaag om 04:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.