menu

Mijn Updates +
Muziek / Muziekgames / 1969Meter

zoeken in:
Nu de 1978Meter is afgelopen en we even moeten wachten op het 1979 vervolg moeten we er voor zorgen langzaam af te kicken. Een mooi moment voor de 1969Meter. 50 jaar terug in de tijd en een jaar met veel muziekale hoogtepunten.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=2C6ThAaxrWw

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Plastic Ono Band - Cold Turkey

Sterke start!

8.5

8,5

Prima jaar!

7.25

De kop is er af met een mooie score van 8,011 voor John Lennon's Plastic Ono Band met Cold Turkey

https://www.youtube.com/watch?v=VKuqaZ0DQtk

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Precies 50 jaar geleden kwam in februari 1969 de single You Made Me So Very Happy van Blood, Sweat & Tears uit. Een prima cover van het origineel van Brenda Holloway uit 1967.

Blood, Sweat & Tears - You Made Me So Very Happy

Cold turkey 8,5

8.0

You Made Me So Very Happy: 8-

7.6

6,3

Plastic Ono Band - Cold Turkey: 5,5

Denk niet dat dit een jaar voor mij zal worden

6,5

'69 .....Mooie keuze 50tracks

Alleen de eerste 2 zijn niet echt mijn toppers

Cold Turkey ..7
You Made Me So Very Happy...7

7,5

7,7

Cold Turkey 7,8
You Made Me So Very Happy 8,3

Blood, Sweat & Tears pakt de tweede plaats
1. Plastic Ono Band - Cold Turkey 7,700 (12)
2. Blood, Sweat & Tears - You Made Me So Very Happy 7,285 (13)

https://www.youtube.com/watch?v=DJJXSVl7w9k

Ik geef niet snel een 10 maar deze krijgt er zonder meer een. Ik krijg altijd weer kippenvel bij dit nummer. Wel een artiest waar je even aan moet wennen. Maar draai dit maar eens in het midden van de nacht en je bent om. Waanzinnig mooi.
Mickey Newbury - The Queen

Stukken beter dan die vorige twee. Ik begin met een 8.

Want midden in de nacht ben ik zelden wakker en als ik dat al ben, draai ik geen plaatjes meer.

Het nummer komt deze week binnen in mijn TOP40, maar het is niet de hoogste binnenkomer.
8

8.5

Gast
geplaatst: vandaag om 21:07 uur

geplaatst: vandaag om 21:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.