MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Song van het Jaar 2019

zoeken in:
Die nominatiereserveringen zijn toch niet echt de bedoeling?

Volgens mij heb ik dit al duizend keer gezegd, maar ik zal het wel nog een keer herhalen.

Je kunt GEEN plekken reserveren. Als we zometeen volzitten, dan kunnen anderen gewoon de lege plekjes van Gretz en Cervantes gebruiken. EDIT: Niet meer dus.

Teunnis schreef:
Volgens mij heb ik dit al duizend keer gezegd, maar ik zal het wel nog een keer herhalen.

Je kunt GEEN plekken reserveren. Als we zometeen volzitten, dan kunnen anderen gewoon de lege plekjes van Gretz en Cervantes gebruiken

Ja, hallo. Dat doen ze bij een restaurant toch ook niet?

Ik ben geen restaurant, vriend.

Is niet uit 2019, volgens mijn infobronnen dan.

Jammer. Zal dan wel eind 2018 zijn geweest. Zo loop je wel wat nummers mis die een late release hebben gehad in het jaar. Het is niet anders.

Gretz schreef:

54. Jade Bird - I Get No Joy
Was mijn derde optie, maar ik vertrouwde er al een klein beetje op dat jij die zou nomineren. ^^

Teunnis schreef:
Ik ben geen restaurant, vriend.

Nu weer on topic, beste Teunnis.

Teunnis schreef:
Is niet uit 2019, volgens mijn infobronnen dan.

Ik wist niet dat dit heel nauw kwam, maar dan vervang ik nummer 50 (want die is van eind 2018).

50. TR/ST - Gone spotify:track:7B1rw50xaNrOnzepnlUWIE

63. Brutus - War
64.

Titmeister schreef:
55. audiobooks - Dance Your Life Away (Andrew Weatherall Remix) spotify:track:4uxzedwbFP0NoCRv1AMF5k

Is naar mijn weten (en die van mijn bronnen) uit 2018.

Er zijn nog twee plekjes niet ingevuld. Eentje is voor Titmeister (zie bericht hierboven), de ander voor de snelste bieder.

Teunnis schreef:
(quote)

Is naar mijn weten (en die van mijn bronnen) uit 2018.

Ik zie het inderdaad, vervang hem door:

The Chemical Brothers - Got to Keep On spotify:track:2rTvyBnRGBkS37HsGRs6Uj

Voor de mensen die alvast vooruit willen luisteren:

Song van het Jaar 2018 (De Grote Finale) on Spotify - open.spotify.com
spotify:user:teunnis:playlist:0mTPWbqalE6QswQAmHWk4R

Voor de duidelijkheid: we wachten nog even met stemmen totdat de voorrondes van De Grote Finale van SvhJ 2018 voorbij zijn. In de playlist die ik hier nu plaats staan voor nu de nummers van januari in op (voorlopige) volgorde van de ladders. Vanaf het moment dat we klaar zijn met de voorrondes gaat deze playlist juist weer gebruikt worden voor De Grote Finale van SvhJ 2018, terwijl degene die we nu voor SvhJ 2018 gebruiken wordt overgenomen door SvhJ 2019. Snapt u het nog? Hoeft ook niet. Gewoon lekker luisteren.

Teun Met het geleverde werk en alle goede zorgen verdien je nu wel die eerste Michelinster!

yeahyeahyeah schreef:
47. Boy Harsher - LA spotify:track:5vsUm1v0o4CS949IndIaRs
48. unperfect - Gots To Give The Girl spotify:track:4cm7F81kXKl5IEosqATjiD

Gaat weer iets verkeerd met de Spotify-URI's. Hoe kom je aan deze URI's? EDIT: Ik zie het al, het zijn de URI's voor de albums, maar dan album verandert in track. Nu heb ik weer spooknummers in de playlist, waarbij Spotify weigert me te helpen ze te verwijderen.

Masimo schreef:
Teun Met het geleverde werk en alle goede zorgen verdien je nu wel die eerste Michelinster!

Ik hecht meer waarde aan hartjes dan aan Michelinsterren.

Teunnis schreef:
(quote)

Gaat weer iets verkeerd met de Spotify-URI's. Hoe kom je aan deze URI's? EDIT: Ik zie het al, het zijn de URI's voor de albums, maar dan album verandert in track. Nu heb ik weer spooknummers in de playlist, waarbij Spotify weigert me te helpen ze te verwijderen.

Hmm, die had ik gegoogled; ik dacht een slimme manier te hebben gevonden om zonder Spotify te openen (zit op werk) toch die URI's te kunnen samenstellen. Sorry dat het een probleem oplevert; ik zal vanavond de juiste URI's doorgeven.

yeahyeahyeah schreef:
(quote)

Hmm, die had ik gegoogled; ik dacht een slimme manier te hebben gevonden om zonder Spotify te openen (zit op werk) toch die URI's te kunnen samenstellen. Ik zal vanavond de juiste URI's doorgeven.

Die heb ik ondertussen al hoor

Teunnis schreef:
(quote)

Ik hecht meer waarde aan hartjes dan aan Michelinsterren.

Ik niet.

64. Beck - Tarantula spotify:track:6fz5HKd1WWoMPle0KMIEUx

Ik hoop toch wel dat alle (nieuwe) nominatoren ook echt meespelen anders is het zonde van de nominatieplekken. Ging in ieder geval rap.

Tot de 63 ging inderdaad wel heel rap dit keer. Misschien dat ik volgende maand een kleine noviteit in het systeem stop.

Dit is niet te doen om zelf nieuwe nominaties aan te dragen. Of je moet de hele dag online kunnen zijn, of eigen baas zijn, of werkeloos zijn, of student zijn en/of mogelijk nog andere situaties

Misschien kun je een volgende keer wat rekening houden met het tijdstip, Teunnis?
Bijvoorbeeld om 19.00 uur 's avonds
Ach en zo heeft elk tijdstip wel weer nadelen.

Ik ben student en zelfs ik was te laat

Ach, dan wint Where's The Catch vast volgende maand wel.

Ploppesteksel schreef:
Ach, dan wint Where's The Catch vast volgende maand wel.

Haha precies het nummer dat ik wilde nomineren idd

Poeha schreef:
Dit is niet te doen om zelf nieuwe nominaties aan te dragen. Of je moet de hele dag online kunnen zijn, of eigen baas zijn, of werkeloos zijn, of student zijn en/of mogelijk nog andere situaties
Vroeger had een vaste baan nog wel zijn voordelen maar vandaag de dag....

Poeha schreef:

Thuiswerken

Titmeister schreef:
(quote)

Thuiswerken

Of vrij zijn

Gast
geplaatst: vandaag om 09:59 uur

geplaatst: vandaag om 09:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.