Muziek / Muziekgames / Singles Top 20 Per Jaar
zoeken in:
1
geplaatst: 12 november 2019, 11:24 uur
In de RYM singles-lijst van 1993 terug te vinden op respectievelijk plek 52 en plek 18

0
geplaatst: 12 november 2019, 11:30 uur
Creep, nog altijd de beste Radioheadhit.
06. Radiohead - Creep
20. Blur - For tomorrow
06. Radiohead - Creep
20. Blur - For tomorrow
2
geplaatst: 12 november 2019, 11:41 uur
Oei, ik wist niet dat het fanboy-gehalte zo hoog was hier. By far een van de minste RH-singles.
0
geplaatst: 12 november 2019, 11:42 uur
jordidj1 schreef:
Oei, ik wist niet dat het fanboy-gehalte zo hoog was hier. By far een van de minste RH-singles.
What the heck?

0
geplaatst: 12 november 2019, 11:48 uur
Ik zie mezelf toch wel als een gote RH-fanboi, maar deze is bij mij in geen velden of wegen te bekennen. Niet dat het een slecht nummer is of zo.
1
geplaatst: 12 november 2019, 11:50 uur
Ook niet in mijn top-75 nee. Al is het best oké.
Sonic Youth ook niet.
Wordt tijd voor wat AftP
Sonic Youth ook niet.
Wordt tijd voor wat AftP

0
geplaatst: 12 november 2019, 12:04 uur
Verreweg het beste Radiohead nummer, toch net niet m'n top 20 gehaald.
0
geplaatst: 12 november 2019, 12:06 uur
vigil schreef:
Misschien moet ik ook wat meer kijken naar het potentieel om de eindlijst te halen ipv enkel op basis van eigen smaak. Zo'n mainstream award is toch wel erg belangrijk
(quote)
Misschien moet ik ook wat meer kijken naar het potentieel om de eindlijst te halen ipv enkel op basis van eigen smaak. Zo'n mainstream award is toch wel erg belangrijk
Vind je? Ik heb wel meer dan 20 5-sterrensingles in deze jaren waarvan ik echt niet verwacht dat er heel veel de gezamenlijke gaan halen.
1
geplaatst: 12 november 2019, 12:08 uur
En de gezamenlijke hier heeft steevast ook wel
8-9 vijfsterrensingles. Dat er dan ook wat mindere tussen zitten hou je altijd.
8-9 vijfsterrensingles. Dat er dan ook wat mindere tussen zitten hou je altijd.
1
geplaatst: 12 november 2019, 12:19 uur
Iedereen heeft pijn als de ratelslang niet slaapt en je bijt...
0
geplaatst: 12 november 2019, 12:20 uur
Eindelijk op de kaart! Al is het alleen met de band.
16. Radiohead - (een ander nummer, waarbij waarschijnlijk een willekeurig iemand gitaar speelt)
16. Radiohead - (een ander nummer, waarbij waarschijnlijk een willekeurig iemand gitaar speelt)
2
geplaatst: 12 november 2019, 12:21 uur
Nog maar 5 te gaan. Kan niet anders dat dat Maurizio, Cyrus, Plastikman, Choice en Leftfield+Lydon zullen zijn 

0
geplaatst: 12 november 2019, 12:47 uur
GrafGantz schreef:
Hm, die had eigenlijk toch wel in m'n lijstje gemoeten. Nipt af laten vallen omdat er betere nummers op het album te vinden zijn, maar dat zijn veelal geen singles
Hm, die had eigenlijk toch wel in m'n lijstje gemoeten. Nipt af laten vallen omdat er betere nummers op het album te vinden zijn, maar dat zijn veelal geen singles
Sugar Kane haalde bij mij nog plek 42. Goed nummer, maar de scherpe kantjes die SY echt bijzonder maakte gaan er hier toch wel een beetje vanaf... Gelukkig zijn die op Dirty nog wel te horen, doe mij bv. maar Orange Rolls, Angel's Spit.
En met Creep hebben we het eerste nummer uit de lijst dat ik niet zo best vind. Had hem hier ook eigenlijk niet verwacht, laat staan zo hoog.
2
zaaf
geplaatst: 12 november 2019, 13:10 uur
5. Rage Against the Machine - Killing in the Name
https://www.youtube.com/watch?v=8de2W3rtZsA
Punten : 318
Nom. : 14 x
Nr. 1 van : wendyvortex, west, Film Pegasus
RYM's #27 voor 1993
Rap Metal
Duidelijk ongecensureerde schop-tegen-de-bips
van de Amerikaanse samenleving, waar autoriteiten duidelijke connecties kunnen hebben met racistische organisaties. En het klapvolk dat daar geen vragen over stelt. Of eigenlijk sowieso niet. Signature song van de band.
https://www.youtube.com/watch?v=8de2W3rtZsA
Punten : 318
Nom. : 14 x
Nr. 1 van : wendyvortex, west, Film Pegasus
RYM's #27 voor 1993
Rap Metal
Duidelijk ongecensureerde schop-tegen-de-bips
van de Amerikaanse samenleving, waar autoriteiten duidelijke connecties kunnen hebben met racistische organisaties. En het klapvolk dat daar geen vragen over stelt. Of eigenlijk sowieso niet. Signature song van de band.
0
geplaatst: 12 november 2019, 13:17 uur
Blijft een geweldig nummer van RATM maar ook niet in m'n lijst
0
geplaatst: 12 november 2019, 13:48 uur
Ik vreesde met grote vrezen. Maar kijk nou eens: gewoon hoog in de lijst, deze briljante protest hiphop rock metal song. 

0
geplaatst: 12 november 2019, 14:10 uur
Het houdt nog niet over:
1. Underworld - Mmm... Skyscraper I Love You
3. Smashing Pumpkins - Cherub Rock
5. Nirvana - Heart-Shaped Box
14. Stereolab - French Disko
(19. Stereolab - Jenny Ondioline)
1. Underworld - Mmm... Skyscraper I Love You
3. Smashing Pumpkins - Cherub Rock
5. Nirvana - Heart-Shaped Box
14. Stereolab - French Disko
(19. Stereolab - Jenny Ondioline)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.