Muziek / Muziekgames / Singles Top 20 Per Jaar
zoeken in:
1
geplaatst: 18 februari 2020, 10:27 uur
met de mannelijke niet nee, de West End Girls daarentegen...
1
geplaatst: 18 februari 2020, 10:31 uur
luigifort schreef:
Die girls zijn id prima, maar die madman around niet
Die girls zijn id prima, maar die madman around niet
Even serieus: hij bleek bi-polaire stoornis te hebben. Niet zijn fout.
0
geplaatst: 18 februari 2020, 10:45 uur
6. R.E.M. - Leaving New York
https://www.youtube.com/watch?v=fTAStk1r-Vc
Punten : 245
Nom. : 12 x
Nr. 1 van : niemand
RYM's #58 voor 2004
Pop Rock
Lead single van Around the Sun. Over de liefde van Stipe voor deze wereldstad.
https://www.youtube.com/watch?v=fTAStk1r-Vc
Punten : 245
Nom. : 12 x
Nr. 1 van : niemand
RYM's #58 voor 2004
Pop Rock
Lead single van Around the Sun. Over de liefde van Stipe voor deze wereldstad.
1
geplaatst: 18 februari 2020, 10:50 uur
2. R.E.M. - Leaving New York
13. Belle & Sebastian - I'm a Cuckoo
16. Mark Lanegan ft. PJ Harvey - Hit the City
17. Interpol - Slow Hands
18. Morrissey - First of the Gang to Die
13. Belle & Sebastian - I'm a Cuckoo
16. Mark Lanegan ft. PJ Harvey - Hit the City
17. Interpol - Slow Hands
18. Morrissey - First of the Gang to Die
1
geplaatst: 18 februari 2020, 10:54 uur
Heppikook!
03. The Killers - Somebody Told Me
04. R.E.M. - Leaving New York
06. Kaiser Chiefs - I Predict a Riot
09. Snow Patrol - Run
14. Morrissey - Irish Blood, English Heart
20. Morrissey - First of the Gang to Die
03. The Killers - Somebody Told Me
04. R.E.M. - Leaving New York
06. Kaiser Chiefs - I Predict a Riot
09. Snow Patrol - Run
14. Morrissey - Irish Blood, English Heart
20. Morrissey - First of the Gang to Die
0
geplaatst: 18 februari 2020, 10:54 uur
Niet de beste R.E.M. Haalde nog net mijn lijstje. Had hem hier niet (zo hoog) verwacht eigenlijk.
2. Blonde Redhead - Elephant Woman
19. Morrissey - First of the Gang to Die
20. R.E.M. - Leaving New York
Zou toch grappig zijn als mijn nummer 1 ook nog langs zou komen, maar ik maak me geen illusies.
2. Blonde Redhead - Elephant Woman
19. Morrissey - First of the Gang to Die
20. R.E.M. - Leaving New York
Zou toch grappig zijn als mijn nummer 1 ook nog langs zou komen, maar ik maak me geen illusies.
0
geplaatst: 18 februari 2020, 10:56 uur
Soms past west nog wel in mijn emmertje. Meestal niet. Geen idee of dat met zijn ego te maken heeft.
0
geplaatst: 18 februari 2020, 10:56 uur
Ik was al lang opgehouden REM te volgen destijds, na Out of Time werd het veel minder voor mij. Totaal niet overwogen deze maar blijkbaar zijn er erg trouwe fans hier...
0
geplaatst: 18 februari 2020, 10:58 uur
R.E.M. werd na de mid 90's anders, soms een stuk minder, maar er stonden altijd nog wel pareltjes op hun albums...
En het helpt als je een heel erge fan(boy) bent
En het helpt als je een heel erge fan(boy) bent
0
geplaatst: 18 februari 2020, 10:59 uur
Jesus Walks
3. Kanye West – Jesus Walks
16. R.E.M. – Leaving New York
17. Belle & Sebastian – I’m A Cuckoo
19. Morrissey – First Of The Gang To Die
3. Kanye West – Jesus Walks
16. R.E.M. – Leaving New York
17. Belle & Sebastian – I’m A Cuckoo
19. Morrissey – First Of The Gang To Die
0
geplaatst: 18 februari 2020, 11:00 uur
Eerlijk zeggen, hoeveel van jullie heeft al 20 jaar een R.E.M. poster boven zijn bed hangen?
0
geplaatst: 18 februari 2020, 11:01 uur
Ha, nooit een poster van ze gehad eigenlijk
Als verder niemand nog wat post, behalve zaaf, kunnen we dit jaar nog hier afronden vóór de harde knip.
Als verder niemand nog wat post, behalve zaaf, kunnen we dit jaar nog hier afronden vóór de harde knip.
1
geplaatst: 18 februari 2020, 11:02 uur
De meesten zijn overgegaan naar een wallpaper van dhr. Stipe.
2
geplaatst: 18 februari 2020, 11:08 uur
1
geplaatst: 18 februari 2020, 11:08 uur
Een late topper van R.E.M. hoewel er nog een paar zullen volgen gelukkig.
1. Morrissey - First of the Gang to Die (2004)
4. Morrissey - Irish Blood, English Heart (2004)
5. Interpol - Slow Hands (2004)
7. R.E.M. - Leaving New York (2004)
10. Belle and Sebastian - I'm a Cuckoo (2004)
17. Bloc Party - Banquet (2004)
1. Morrissey - First of the Gang to Die (2004)
4. Morrissey - Irish Blood, English Heart (2004)
5. Interpol - Slow Hands (2004)
7. R.E.M. - Leaving New York (2004)
10. Belle and Sebastian - I'm a Cuckoo (2004)
17. Bloc Party - Banquet (2004)
1
geplaatst: 18 februari 2020, 11:09 uur
R.E.M., twee keer Morrissey, ik geloof dat ik abuis was dat ik een lijstje voor 2004 inleverde?
0
geplaatst: 18 februari 2020, 11:15 uur
Wel overwogen, maar toch al snel afgevallen bij de eerste schifting. Vond dit nou niet bepaald het beste jaar van R.E.M. Dat Leaving New York een hoogtepunt op het album was, zei vooral iets over Around the Sun. Het enige album van R.E.M. wat 3 sterren heeft gekregen van mij. Maar goed, deze single scoort hier dus nog best hoog, toch wel tot mijn verrassing dus.
1
geplaatst: 18 februari 2020, 11:15 uur
0
geplaatst: 18 februari 2020, 11:16 uur
Poek schreef:
R.E.M., twee keer Morrissey, ik geloof dat ik abuis was dat ik een lijstje voor 2004 inleverde?
Staat er dan niet een nummer uit 1980 in jouw lijstje? Gruwelijk verminkt, weliswaar, maar toch...R.E.M., twee keer Morrissey, ik geloof dat ik abuis was dat ik een lijstje voor 2004 inleverde?
3
geplaatst: 18 februari 2020, 11:17 uur
Mag ik zeggen dat Around The Sun een topalbum is? Ja dat mag ik zeggen.
0
geplaatst: 18 februari 2020, 11:22 uur
Leaving New York is een mooi liedje van een mooi albumpje:
8. Kanye West - Jesus Walks
14 Snow Patrol - Run
36 Interpol - Slow Hands
39 R.E.M. - Leaving New York
47 Kaiser Chiefs - I Predict a Riot
53 Nelly Furtado - Força
58 The Strokes - Reptilia
8. Kanye West - Jesus Walks
14 Snow Patrol - Run
36 Interpol - Slow Hands
39 R.E.M. - Leaving New York
47 Kaiser Chiefs - I Predict a Riot
53 Nelly Furtado - Força
58 The Strokes - Reptilia
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.