Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (per jaar)
zoeken in:
0
geplaatst: 24 maart 2021, 14:05 uur
En amper 1 stem bij de voorkeurstatistieken bij het album op MuMe. Hoe goed moet de rest dan wel niet zijn?
0
geplaatst: 24 maart 2021, 20:59 uur
1
geplaatst: 24 maart 2021, 21:05 uur
0
geplaatst: 25 maart 2021, 12:02 uur
5-4
Kayo Dot spendeert wat mij betreft bijna 14 minuten om te zoeken naar een vette sound, en tegen de tijd dat ze het hebben gevonden breien ze er snel een eind aan. Snap dat het om de zoektocht gaat bij dit soort muziek, maar toch...
Kayo Dot spendeert wat mij betreft bijna 14 minuten om te zoeken naar een vette sound, en tegen de tijd dat ze het hebben gevonden breien ze er snel een eind aan. Snap dat het om de zoektocht gaat bij dit soort muziek, maar toch...
1
geplaatst: 25 maart 2021, 12:57 uur
Drudkh dendert mij wat te lang door zonder al teveel variatie ten toon te spreiden, maar ik denk dat de eerste twee winnaars van de kwartfinales de finalisten gaan worden. Of ze moeten in de halve finales tegen elkaar uitkomen.
1
geplaatst: 25 maart 2021, 13:33 uur
The_CrY schreef:
De 'laid-back' sound bij The Manifold Curiosity heeft misschien niet het ultieme metalgehalte van wat we hier gewend zijn, mij bevalt het zeer wel. Zeker t.o. het 'massieve' False Dawn.Kayo Dot spendeert wat mij betreft bijna 14 minuten om te zoeken naar een vette sound, en tegen de tijd dat ze het hebben gevonden breien ze er snel een eind aan. Snap dat het om de zoektocht gaat bij dit soort muziek, maar toch...
0
geplaatst: 26 maart 2021, 11:53 uur
Halve finale (tot de 8, 2 verschil)
1. Kayo Dot - The Manifold Curiosity vs. Type O Negative - Less Than Zero
2. Iron Maiden - Paschendale vs. Moonsorrow - Jumalten Kaupunki / Tuhatvuotinen Perinto
1. Kayo Dot - The Manifold Curiosity vs. Type O Negative - Less Than Zero
2. Iron Maiden - Paschendale vs. Moonsorrow - Jumalten Kaupunki / Tuhatvuotinen Perinto
0
geplaatst: 26 maart 2021, 11:54 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.