Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (per jaar)
zoeken in:
0
geplaatst: 4 juni 2021, 10:37 uur
Fantastisch nummer 'The Longest Year', maar die staat toch echt op 'Night Is the New Day' en die komt uit 2009.
0
geplaatst: 4 juni 2021, 10:45 uur
Klopt, maar misschien wordt de liveversie van dit album bedoeld? Anyway, ik ga toch voor Katatonia:
1-2
1-2
0
geplaatst: 4 juni 2021, 10:56 uur
Johnny Marr schreef:
Klopt, maar misschien wordt de liveversie van dit album bedoeld? Anyway, ik ga toch voor Katatonia:
1-2
1-2
Tja een live album zou niet in dit topic mee mogen doen.
Uit de openingspost van dit topic.
" Om de Metal game weer (wat) op de kaart te zetten een topic waarin je 4 Metal Songs van 4 verschillende bands die hier op MM op een studio-album ( enkel/alleen onder het genre Metal ) staan te nomineren"
Er zijn ook gewoon bands die meerdere live albums hebben waar regelmatig de bekende "hits" terugkomen en zo zou een nummer regelmatig mee kunnen doen.
0
geplaatst: 4 juni 2021, 11:15 uur
Rudi S schreef:
" Om de Metal game weer (wat) op de kaart te zetten een topic waarin je 4 Metal Songs van 4 verschillende bands die hier op MM op een studio-album ( enkel/alleen onder het genre Metal ) staan te nomineren"
Er zijn ook gewoon bands die meerdere live albums hebben waar regelmatig de bekende "hits" terugkomen en zo zou een nummer regelmatig mee kunnen doen.
(quote)

1
geplaatst: 4 juni 2021, 11:18 uur
.......................................................SATAN
2-2
2-2
0
geplaatst: 4 juni 2021, 17:04 uur
Ha,ha, de verschillen zijn hier heel groot.
Maar ik ben niet bang.
1-0
Maar ik ben niet bang.

1-0
0
geplaatst: 5 juni 2021, 09:52 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.