Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (per jaar)
zoeken in:
0
geplaatst: 21 juli 2021, 20:12 uur
0
geplaatst: 22 juli 2021, 16:31 uur
New Noise is fenomenaal, maar is gewoon geen metal. Daarom:
2-4
2-4
0
geplaatst: 22 juli 2021, 17:45 uur
Don Cappuccino schreef:
New Noise is fenomenaal, maar is gewoon geen metal.
New Noise is fenomenaal, maar is gewoon geen metal.
Dat ben ik heel erg met je oneens, Don. Dan is een Converge bijvoorbeeld ook geen metal, vind ik.
0
geplaatst: 22 juli 2021, 19:08 uur
Johnny Marr schreef:
Dat ben ik heel erg met je oneens, Don. Dan is een Converge bijvoorbeeld ook geen metal, vind ik.
Refused en Converge hebben allebei roots in de punk en hardcore, maar toch heel verschillend. Converge is absoluut metal en komt vanuit de metalcorewereld. New Noise had ook een Rage Against the Machine-nummer kunnen zijn. Had jij een Rage Against the Machine-nummer genomineerd voor Metal Song van het Jaar?

0
geplaatst: 22 juli 2021, 19:10 uur
[quote]Don Cappuccino schreef:
Tja, ik hoor absoluut geen RATM in New Noise. Geen idee waar jij dat haalt. En om op je tweede vraag te antwoorden: ja, want RATM is ook gewoon (alternatieve) metal. Niet zo puristisch zijn.
(quote)
Tja, ik hoor absoluut geen RATM in New Noise. Geen idee waar jij dat haalt. En om op je tweede vraag te antwoorden: ja, want RATM is ook gewoon (alternatieve) metal. Niet zo puristisch zijn.
0
geplaatst: 22 juli 2021, 19:13 uur
Johnny Marr schreef:
Niks puristisch. Ik heb The Shape of Punk to Come (de albumtitel heeft het letterlijk over punk) nog nooit als metal-gerelateerd gezien. Misschien zijn sommige oudere Refused-nummers metal-achtig, maar daar blijft het ook wel bij.
Rage Against the Machine heb ik ook nog nooit als een metalband gezien, niet eens een beetje zelfs.
1
geplaatst: 22 juli 2021, 20:36 uur
Neen, metal is het niet bepaald, maar moest Refused deze jaargang winnen, dat zou toch net ontzettend punk zijn?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.