Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (per jaar)
zoeken in:
0
geplaatst: 23 augustus 2021, 15:28 uur
1
geplaatst: 23 augustus 2021, 16:20 uur
2-0 moeilijk kiezen, allebei heel goed, hartverscheurende keuze...
0
geplaatst: 23 augustus 2021, 18:58 uur
Goh, en ik zou nog wel verwachten dat dit een eclatante overwinning zou worden van de geniaal-geschifte Japanners
(sarcasm). Gaat Japan nu twee battles achter elkaar het schip in?
Ik vind de chaotische punkmetalwaanzin briljant en ze verpulveren hier Vince & Co. tot schuchtere bakvismeisjes.
1-3
(sarcasm). Gaat Japan nu twee battles achter elkaar het schip in? Ik vind de chaotische punkmetalwaanzin briljant en ze verpulveren hier Vince & Co. tot schuchtere bakvismeisjes.
1-3
1
geplaatst: 23 augustus 2021, 19:04 uur
Twee songs waar ik niet al te veel mee heb, maar G.I.S.M. klinkt zo potsierlijk dat ik het wel weer tof vind. 
2-3 dus

2-3 dus
1
geplaatst: 23 augustus 2021, 19:24 uur
Even een tussendoortje.
Jullie zullen het verdrietige nieuws allemaal inmiddels wel weten en het is net niet helemaal on-topic (want deze opname is uit 1982 en niet uit 1983: hun debuut verscheen pas in 1984), maar aangezien we hier toch in een nostalgische trip zitten, is dit misschien wel aardig om terug te zien. Om een beetje weemoedig van te worden... met een glimlach als je het wat onbeholpen interview ziet.
Trouble (US) - 1982 TV Cable Show (Full) - YouTube
Jullie zullen het verdrietige nieuws allemaal inmiddels wel weten en het is net niet helemaal on-topic (want deze opname is uit 1982 en niet uit 1983: hun debuut verscheen pas in 1984), maar aangezien we hier toch in een nostalgische trip zitten, is dit misschien wel aardig om terug te zien. Om een beetje weemoedig van te worden... met een glimlach als je het wat onbeholpen interview ziet.
Trouble (US) - 1982 TV Cable Show (Full) - YouTube
0
geplaatst: 23 augustus 2021, 20:13 uur
0
geplaatst: 23 augustus 2021, 23:11 uur
Nu heb ik Sirens ingebracht, maar de keuze is gruwelijk moeilijk. Ik weet het niet. Ik slaap er nog een nachtje over...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.