Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (per jaar)
zoeken in:
0
geplaatst: 18 september 2021, 19:11 uur
Death gaat, op de valreep, toch door. Bye bye Genes mighty drums en Rons pijnlijke teksten!
3. Suffocation - Liege of Inveracity vs. Soundgarden - Outshined
Battle tussen extreme uitersten. Punt voor de beste rockzanger ever.
0-1
3. Suffocation - Liege of Inveracity vs. Soundgarden - Outshined
Battle tussen extreme uitersten. Punt voor de beste rockzanger ever.
0-1
0
Mssr Renard
geplaatst: 18 september 2021, 19:19 uur
punt voor mijn nominatie. In een rockbattle had Soundgarden zeker gescoord. Ik voel wel dat mijn nominatie sneuvelt.
1-2
1-2
1
Mssr Renard
geplaatst: 18 september 2021, 19:21 uur
Jammer van Dark Angel, maar deze Death is echt ijzersterk.
1
geplaatst: 18 september 2021, 19:30 uur
Moeilijke keuze deze. Allebei toptracks, net de voorkeur voor de brute licht technische deathmetal van Suffocation.
Outshined vind ik inderdaad nog wel binnen alternatieve metal passen, hetzelfde geldt voor Jesus Christ Pose.
2-3
Outshined vind ik inderdaad nog wel binnen alternatieve metal passen, hetzelfde geldt voor Jesus Christ Pose.
2-3
0
geplaatst: 18 september 2021, 19:45 uur
4. Soundgarden - Jesus Christ Pose vs. Alice Cooper - Dangerous Tonight
1-0
Wat een fantastisch nummer is dit van Soundgarden.
Hele album is trouwens van zeer hoor niveau.
Daarna werd het een stuk minder imo.
1-0
Wat een fantastisch nummer is dit van Soundgarden.
Hele album is trouwens van zeer hoor niveau.
Daarna werd het een stuk minder imo.
0
Mssr Renard
geplaatst: 18 september 2021, 19:50 uur
Hier wint Soundgarden wel duidelijk. Goede groovy alt.metal. Dat mensen dit gemakshalve grunge noemden vind ik toch vreemd. Ik vind de stem van Alice Cooper niet goed, al is de glammetal van Hey Stoopid wel lekker.
2-0
2-0
1
geplaatst: 18 september 2021, 19:53 uur
3-0
Jesus Christ Pose is mijn favoriete Soundgarden-nummer. Vieze sludgy riff, ronduit meedogenloze stuwende drumpartij van Matt Cameron en Chris Cornell die hier à la Robert Plant helemaal los gaat.
Jesus Christ Pose is mijn favoriete Soundgarden-nummer. Vieze sludgy riff, ronduit meedogenloze stuwende drumpartij van Matt Cameron en Chris Cornell die hier à la Robert Plant helemaal los gaat.
1
Mssr Renard
geplaatst: 18 september 2021, 20:14 uur
erg lastige: techdeath met waanzinnige baspartijen, bijna progmetal vs southern metal, waar ik ook altijd voor ben te porren. Ondoenlijk al die gave stijlen die het tegen elkaar moeten opnemen. Nog geen zwak nummer gehoord vanavond.
0-2 dan toch voor de catchy riff en diversiteit
0-2 dan toch voor de catchy riff en diversiteit
0
geplaatst: 18 september 2021, 22:39 uur
0
geplaatst: 18 september 2021, 23:48 uur
1-3
Allebei gave nummers, ik krijg toch wel een grote glimlach op mijn gezicht van de jazzgrindgekte van Painkiller.
Allebei gave nummers, ik krijg toch wel een grote glimlach op mijn gezicht van de jazzgrindgekte van Painkiller.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.